R
RollsRoyce
⭐ 19y
Moral 0 az önce dört tane +5 itemi yaktım :S:S:S
Moral 0 az önce dört tane +5 itemi yaktım :S:S:S
Bi tanesini yaktıkdan sonra diğerini denemem 😁
Bi tanesini yaktıkdan sonra diğerini denemem 😁
Birini yaktıktan sonra diğerini denemelisin zaten :D
Selamlar, by by.
Ps: Yıkılıyorum, deliler gibi hastayım 2 gün aranızda olmayacağım öptüm gözlerinizden.
Bu Sibi Bot Amma Şey Ha.. Gidip İtemi Almıyo Tablet Alıyo Allahım 😁
Ben gidiyorum... İyi geceler hepinize..
geçmiş olsun tütüs amca dikkat et kendine havalar felaket bende hastayım halen geçmedi gitti.
gidenlere tatlı üralar ben tekkeyi kapatırım :P
Arkadaşlar sibiBot u Vista da caliştirabilenler var mı ^^
Bu gün hayallerimin yıkıldığı gündür. Bana spor dışında uğraşabileceğim hobiler önerebilir misiniz? Mümkünse içinde Pc olmasın.Arkadaşlar sibiBot u Vista da caliştirabilenler var mı ^^
Sağ tıkla>Yönetici olarak Çalıştır'ı seç 👍
Ps:Ben de Vista kullanıyorum 🎭
Bu gün hayallerimin yıkıldığı gündür. Bana spor dışında uğraşabileceğim hobiler önerebilir misiniz? Mümkünse içinde Pc olmasın.Arkadaşlar sibiBot u Vista da caliştirabilenler var mı ^^
Sağ tıkla>Yönetici olarak Çalıştır'ı seç 👍
Ps:Ben de Vista kullanıyorum 🎭
Log in to write a reply.
Log In