Ben yatıyorum 👋 👋 😴 😴
Hepinize iyi geceler kuşlar.. 👋 😴
nasıl yatıyorsunuz bu saatte hiç anlamıyorum hergun sabah 7de de kalksam 1den önce yatamam yahu 😄
Ben yatıyorum 👋 👋 😴 😴
Hepinize iyi geceler kuşlar.. 👋 😴
Ben bugün erken yatsam daha iyi 🙄
Ben bugün erken yatsam daha iyi 🙄
are you baby honey :P
Ben bugün erken yatsam daha iyi 🙄
are you baby honey :P
Ben de yatayım hocam. Malum durumum belli. Dinleneyim bari. Hiç olmazsa üstümdeki şok etkisi gider belki 🙄
İyi geceler hepinize 😘
Ben de yatayım hocam. Malum durumum belli. Dinleneyim bari. Hiç olmazsa üstümdeki şok etkisi gider belki 🙄
İyi geceler hepinize 😘
Konuşacaklarımız var dur bakalım.
Ben de yatayım hocam. Malum durumum belli. Dinleneyim bari. Hiç olmazsa üstümdeki şok etkisi gider belki 🙄
İyi geceler hepinize 😘
Konuşacaklarımız var dur bakalım.
Hocam ağzına sağlık. Şu anda senin sayende hayata farklı bir bakış açısı ile bakmayı öğrendim. Bir anda içimden bazı duygular uçtu adeta. Çok teşekkür ediyorum.
Geceniz iyi olsun..
Hepinize iyi geceler. Ben yatıyorum artık. Görüşmek üzere 😘
@extraloob
kaç tane içtin hacım yine 😄
Log in to write a reply.
Log In