Bende geldim, hülya sende hoşgeldin.
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 496 / 3015
Yanıtlar
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P
Tamam Abla 😜
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P
sorry bacım 😜
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P
Tamam Abla :P
aferin 😜
format atmayı düşünüyorum başarabilir miyim bende o ışığı görebiliyor musunuz? xD
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P
çilekli süt kalmadı şeker, çilekli gazoz versek 😜
k.iskender'den bir cüümle yazayım en iyisi ben sana ;
İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır
Extra nwolu yap artık beni 😄
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P
çilekli süt kalmadı şeker, çilekli gazoz versek 😜
k.iskender'den bir cüümle yazayım en iyisi ben sana ;
İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır
:Dhehe
Yanlıs İskender Denince K.V.P nin Yayından kalkması aklıma geldi kriz herkezi vuruyor:P
--
Ps Okan Abi Sıktım biraz ama ıd işi tamam değilmi yatacağımda ?
B
Black Rain
⭐ 19y
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P
çilekli süt kalmadı şeker, çilekli gazoz versek 😜
k.iskender'den bir cüümle yazayım en iyisi ben sana ;
İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır
İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır
Onlar artık birdaha asla aranmayacaktır.Garip bir hüznü barındıran bu
silik isimlere bakılır bakılır.Kimi okuldan sınıf arkadaşınızdır, kimi
çok çabuk unutuverdiğiniz bir sevgili, kimi bir cafede aylarca herşeyi
ama herşeyi paylaştığınız birisi; yada istifa ettiğiniz bir yerden bir
arkadaşınız! Soyadları sorulmamış birsürü hatırlanmayan isimde vardır
defterde; ve şüphesiz üstünde isim olmayan telefon numaraları korkunç
bir operasyonla onlarca hayat, onlarca güzellik bir çırpıda ortadan
kaldırılır.
İNSAN TELEFON DEFTERİNİ TEMİZE ÇEKERKEN BAZI İSİMLER ÜZERİNDE DURUR.
Onca zaman sonra birkez arasanız, sesini duysanız... Ona edilebilecek
bir çift sözünüz yoktur! Birlikte gittiğiniz filmler, meyhaneler, evler
birbirinizi yıllar sonra özlemenizi sağlayacak sevgiyi aşılamamıştır
size.Yalnızca bir isİmdir şimdi o.Temize çekerken atlarsınız
hemen.Derhal çevirirsiniz sayfayı telaşla, alalacele.Oh, isim geçmişte
kalmıştır.
İNSAN TELEFON DEFTERİNİ TEMİZE ÇEKERKEN HAYATINIDA SORGULAR!
Hangisi ihanet etmiştir, hangisi yalvarmıştır kendisini bırakmamanız
için; hangisinin birsüre sonra arkanızdan konuştuğunu duymuşsunuzdur;
hangisi sizi en güzel öpmüştür; hangisi rüyalarınıza girmiştir, hangisinin
ayak parmakları ilginizi çekmiştir, hangisine hediye alırken zorlanmışsınızdır, hangisiyle en hararetli tartışmalara girip kavga etmişsinizdir, hangisi için
sabahlara kadar içip içip ağlamışsınızdır? ! ...
Doğrular, yanlışlar, hatalar, tutkular!
Birlikte EDİP CANSEVER okuduğunuz o insanlar, solmuşlardır.
İNSAN TELEFON DEFTERİNİ TEMİZE ÇEKERKEN YALNIZLIĞINIDA KANITLAR.
Bütün bu insanlar şimdi nerede, ne yapmaktadırlar? Saat elbette
dört'tür! Paradoks, labirent, koni, tüm bilimsel ifadeler ve mentalite tersine
dönmüştür. Ters dönmüşüzdür. Bu tekbaşınalık ve bu isim katliamı
aslında size ters gelir... Çalan telefona bakarsınız.Acaba? Acaba telefon
defterini temize çeken bir arkadaşınızın son anda kurtarma çabası mıdır?
Bir iki kırık sözcük, yarım yamalak bir buluşma, belki...
Bilemezsiniz...
LÜTFEN, AMA LÜTFEN TELEFON DEFTERLERİNİZİ KAYBETMEYİNİZ...
Küçük İskender
Post etmeden duramadım...
B
Black Rain
⭐ 19y
Paçavra
Gözlerime yumurtlayan hasret
iyileştirir mi bir akıl hastasını
ansızın sabaha karşı
Ve yine ansızın bir sabaha karşı
ben de delirir miyim
unutursam gördüğüm son harikulade rüyayı
durmayın. siz kaçın kurtulun. ben oyalarım hatıraları
Küçük İskender
Gözlerime yumurtlayan hasret
iyileştirir mi bir akıl hastasını
ansızın sabaha karşı
Ve yine ansızın bir sabaha karşı
ben de delirir miyim
unutursam gördüğüm son harikulade rüyayı
durmayın. siz kaçın kurtulun. ben oyalarım hatıraları
Küçük İskender
😊 şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi 😜
Penguenler - Entarisi Ala Benziyor
bende bu adamları hatırladım tapıyorum bu ferda anıl yarkın'a TR'ye gelmiş en büyük sanatçı bence.
bende bu adamları hatırladım tapıyorum bu ferda anıl yarkın'a TR'ye gelmiş en büyük sanatçı bence.
Cs Serverda Olan varmı 😜?
Okan Abi birde yatıyorum 😄? öm ile attığım ıd yi aldın değilmi?
Okan Abi birde yatıyorum 😄? öm ile attığım ıd yi aldın değilmi?
:) şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi :P
Yalın'a Laf Yok 😁
Son Nefesimde Elimi Sen tutacaksın son sözlerimi bir sen duyacaksın... :!!&%&!
B
Black Rain
⭐ 19y
:) şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi :P
Yalın'a Laf Yok 😁
Son Nefesimde Elimi Sen tutacaksın son sözlerimi bir sen duyacaksın... :!!&%&!
Usta yapma bunu ya..... Off efkarlandım yine ya 😞
Dünya üzemez beni
Ölüm korkutabilir mi
Sen olmadan bu kalp hissedebilir mi
Güneş batmış bana ne
Ellerin yok kime ne
Yerine koyamadım
Razı olamadım sensizliğe
Kalpler yanmış yağmur ıslatmış
Tanrı korurmuş ya sevenleri
Son nefesimde elimi sen tutacaksın
Son sözlerimi bir sen duyacaksın
Meleklerin sözü var
:) şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi :P
Yalın'a Laf Yok 😁
Son Nefesimde Elimi Sen tutacaksın son sözlerimi bir sen duyacaksın... :!!&%&!
Yok tabi 😊 sadece Gönülçelen pop müziğe uygun bir şarkı değil onu anladım 😊
Qui sus ağlamaya başlarsam susturamazsınız 😜
B
Black Rain
⭐ 19y
Off dayanamıyacağım 😢
Bugün biraz gerginim yine
Sesim değişik gelebilir biraz
Ama sen anlarsın
Bana katlanırsın
Tuhaf laflar edebilirim
Seni belki üzebilirim
Ama sen susarsın
Çünkü beni tanırsın
Öyle çabuk kızma derdin hep
Bu kadarda kolay alınma
O zaman beni sar hadi sarıl bana
Değişmez huylar bilirsin
Bir kerede sen dene alışmayı
Ben göğsüne yatarken öyle derin nefes alma
Bu ara ihtiyacım var sana
Ellerimi sakın bırakma
Bana huzur veren tek yer senin yanın unutma
Gün varıncaya kadar sabaha
Sakın hiçbir yere kalkma
Fazla bir şey istemem sadece dur burada...
Bugün biraz gerginim yine
Sesim değişik gelebilir biraz
Ama sen anlarsın
Bana katlanırsın
Tuhaf laflar edebilirim
Seni belki üzebilirim
Ama sen susarsın
Çünkü beni tanırsın
Öyle çabuk kızma derdin hep
Bu kadarda kolay alınma
O zaman beni sar hadi sarıl bana
Değişmez huylar bilirsin
Bir kerede sen dene alışmayı
Ben göğsüne yatarken öyle derin nefes alma
Bu ara ihtiyacım var sana
Ellerimi sakın bırakma
Bana huzur veren tek yer senin yanın unutma
Gün varıncaya kadar sabaha
Sakın hiçbir yere kalkma
Fazla bir şey istemem sadece dur burada...
2 saattir ağlıyorum ben burda size ağlayın birazcık 😁
Üzülürüm yine
Resmini görünce
Maziye bakarak
Vazgeçemem senden
Bir ömür geçse böyle
Ardından yalvararak
Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur...
Unuturum sandım
Zamana bırakınca
Seni nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine
Söylüyorum hep aynı
Hep aynı şeyi
Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur...
Bana Bunu yapmıyacaktın İşte Bizim Şarkımız..dı... 😢 😢 😢 :!!&%&!
Üzülürüm yine
Resmini görünce
Maziye bakarak
Vazgeçemem senden
Bir ömür geçse böyle
Ardından yalvararak
Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur...
Unuturum sandım
Zamana bırakınca
Seni nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine
Söylüyorum hep aynı
Hep aynı şeyi
Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur...
Off dayanamıyacağım 😢
Bugün biraz gerginim yine
Sesim değişik gelebilir biraz
Ama sen anlarsın
Bana katlanırsın
Tuhaf laflar edebilirim
Seni belki üzebilirim
Ama sen susarsın
Çünkü beni tanırsın
Öyle çabuk kızma derdin hep
Bu kadarda kolay alınma
O zaman beni sar hadi sarıl bana
Değişmez huylar bilirsin
Bir kerede sen dene alışmayı
Ben göğsüne yatarken öyle derin nefes alma
Bu ara ihtiyacım var sana
Ellerimi sakın bırakma
Bana huzur veren tek yer senin yanın unutma
Gün varıncaya kadar sabaha
Sakın hiçbir yere kalkma
Fazla bir şey istemem sadece dur burada...
Bana Bunu yapmıyacaktın İşte Bizim Şarkımız..dı... 😢 😢 😢 :!!&%&!
Bensiz olmaz diye düsündüm .....
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Selam herkese :?
Yahu neler kaçırmışım ben böyle 😄
Yahu neler kaçırmışım ben böyle 😄
B
Black Rain
⭐ 19y
Madem ağır takılıyoruz en ağırını yolluyorum... Benim için çok şey ifade ediyor. 😢
senin o gözlerin var ya
Beni biraz anlasaydın ne olurdu..
Gecelerim gündüzlerim kayboldu..
Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı..
Benliğimi benden aldı..
Yaşanacak çok şey vardı aşkına esir kaldı..
Artık sana dönemem ki..
Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..
Aslında seni hiç tanımamışım..
Seni kendime hep yakın sanmıştım..
Zamanla alıştım ben yanlızlığa..
Geceleri uykusuz kalmaya..
Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..
Sen dört mevsim vakti yaşadığım.. (?)
Sen koca bir of çekip hasretle yandığım..
Sokakta gezip haykırdığım biricik sevgilim..
Boşa mı geçirdik bir ömrü İstanbul kıyılarında..
Sen gittin ben gidemedim..
Sen unuttun ben unutamadım..
Ben unutamadım..
Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..
senin o gözlerin var ya
Beni biraz anlasaydın ne olurdu..
Gecelerim gündüzlerim kayboldu..
Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı..
Benliğimi benden aldı..
Yaşanacak çok şey vardı aşkına esir kaldı..
Artık sana dönemem ki..
Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..
Aslında seni hiç tanımamışım..
Seni kendime hep yakın sanmıştım..
Zamanla alıştım ben yanlızlığa..
Geceleri uykusuz kalmaya..
Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..
Sen dört mevsim vakti yaşadığım.. (?)
Sen koca bir of çekip hasretle yandığım..
Sokakta gezip haykırdığım biricik sevgilim..
Boşa mı geçirdik bir ömrü İstanbul kıyılarında..
Sen gittin ben gidemedim..
Sen unuttun ben unutamadım..
Ben unutamadım..
Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap