Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 496 / 3015
Yanıtlar
C
carwen ⭐ 18y
#9901
Bende geldim, hülya sende hoşgeldin.
Q
Quensis ⭐ 19y
#9902
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P


Tamam Abla 😜
X
XLaw ⭐ 18y
#9903
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P

sorry bacım 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#9904
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P


Tamam Abla :P

aferin 😜
format atmayı düşünüyorum başarabilir miyim bende o ışığı görebiliyor musunuz? xD
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9905
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P


çilekli süt kalmadı şeker, çilekli gazoz versek 😜

k.iskender'den bir cüümle yazayım en iyisi ben sana ;

İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır
C
carwen ⭐ 18y
#9906
Extra nwolu yap artık beni 😄
S
shneZee ⭐ 18y
#9907
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P


çilekli süt kalmadı şeker, çilekli gazoz versek 😜

k.iskender'den bir cüümle yazayım en iyisi ben sana ;

İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır



:Dhehe

Yanlıs İskender Denince K.V.P nin Yayından kalkması aklıma geldi kriz herkezi vuruyor:P


--

Ps Okan Abi Sıktım biraz ama ıd işi tamam değilmi yatacağımda ?
B
Black Rain ⭐ 19y
#9908
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be :P


çilekli süt kalmadı şeker, çilekli gazoz versek 😜

k.iskender'den bir cüümle yazayım en iyisi ben sana ;

İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır


İnsan Telefon Defterini Temize Çekerken Bazı İsimleri Eski Defterinde Bırakır
Onlar artık birdaha asla aranmayacaktır.Garip bir hüznü barındıran bu
silik isimlere bakılır bakılır.Kimi okuldan sınıf arkadaşınızdır, kimi
çok çabuk unutuverdiğiniz bir sevgili, kimi bir cafede aylarca herşeyi
ama herşeyi paylaştığınız birisi; yada istifa ettiğiniz bir yerden bir
arkadaşınız! Soyadları sorulmamış birsürü hatırlanmayan isimde vardır
defterde; ve şüphesiz üstünde isim olmayan telefon numaraları korkunç
bir operasyonla onlarca hayat, onlarca güzellik bir çırpıda ortadan
kaldırılır.

İNSAN TELEFON DEFTERİNİ TEMİZE ÇEKERKEN BAZI İSİMLER ÜZERİNDE DURUR.

Onca zaman sonra birkez arasanız, sesini duysanız... Ona edilebilecek
bir çift sözünüz yoktur! Birlikte gittiğiniz filmler, meyhaneler, evler
birbirinizi yıllar sonra özlemenizi sağlayacak sevgiyi aşılamamıştır
size.Yalnızca bir isİmdir şimdi o.Temize çekerken atlarsınız
hemen.Derhal çevirirsiniz sayfayı telaşla, alalacele.Oh, isim geçmişte
kalmıştır.

İNSAN TELEFON DEFTERİNİ TEMİZE ÇEKERKEN HAYATINIDA SORGULAR!

Hangisi ihanet etmiştir, hangisi yalvarmıştır kendisini bırakmamanız
için; hangisinin birsüre sonra arkanızdan konuştuğunu duymuşsunuzdur;
hangisi sizi en güzel öpmüştür; hangisi rüyalarınıza girmiştir, hangisinin
ayak parmakları ilginizi çekmiştir, hangisine hediye alırken zorlanmışsınızdır, hangisiyle en hararetli tartışmalara girip kavga etmişsinizdir, hangisi için
sabahlara kadar içip içip ağlamışsınızdır? ! ...

Doğrular, yanlışlar, hatalar, tutkular!

Birlikte EDİP CANSEVER okuduğunuz o insanlar, solmuşlardır.

İNSAN TELEFON DEFTERİNİ TEMİZE ÇEKERKEN YALNIZLIĞINIDA KANITLAR.

Bütün bu insanlar şimdi nerede, ne yapmaktadırlar? Saat elbette
dört'tür! Paradoks, labirent, koni, tüm bilimsel ifadeler ve mentalite tersine
dönmüştür. Ters dönmüşüzdür. Bu tekbaşınalık ve bu isim katliamı
aslında size ters gelir... Çalan telefona bakarsınız.Acaba? Acaba telefon
defterini temize çeken bir arkadaşınızın son anda kurtarma çabası mıdır?

Bir iki kırık sözcük, yarım yamalak bir buluşma, belki...

Bilemezsiniz...

LÜTFEN, AMA LÜTFEN TELEFON DEFTERLERİNİZİ KAYBETMEYİNİZ...


Küçük İskender


Post etmeden duramadım...
B
Black Rain ⭐ 19y
#9909
Paçavra
Gözlerime yumurtlayan hasret
iyileştirir mi bir akıl hastasını
ansızın sabaha karşı

Ve yine ansızın bir sabaha karşı
ben de delirir miyim
unutursam gördüğüm son harikulade rüyayı

durmayın. siz kaçın kurtulun. ben oyalarım hatıraları


Küçük İskender
S
SnowFlake ⭐ 18y
#9910
😊 şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9911
Penguenler - Entarisi Ala Benziyor


bende bu adamları hatırladım tapıyorum bu ferda anıl yarkın'a TR'ye gelmiş en büyük sanatçı bence.
S
shneZee ⭐ 18y
#9912
Cs Serverda Olan varmı 😜?

Okan Abi birde yatıyorum 😄? öm ile attığım ıd yi aldın değilmi?
Q
Quensis ⭐ 19y
#9913
:) şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi :P


Yalın'a Laf Yok 😁

Son Nefesimde Elimi Sen tutacaksın son sözlerimi bir sen duyacaksın... :!!&%&!
B
Black Rain ⭐ 19y
#9914
:) şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi :P


Yalın'a Laf Yok 😁

Son Nefesimde Elimi Sen tutacaksın son sözlerimi bir sen duyacaksın... :!!&%&!

Usta yapma bunu ya..... Off efkarlandım yine ya 😞

Dünya üzemez beni
Ölüm korkutabilir mi
Sen olmadan bu kalp hissedebilir mi

Güneş batmış bana ne
Ellerin yok kime ne
Yerine koyamadım
Razı olamadım sensizliğe

Kalpler yanmış yağmur ıslatmış
Tanrı korurmuş ya sevenleri
Son nefesimde elimi sen tutacaksın
Son sözlerimi bir sen duyacaksın
Meleklerin sözü var
S
SnowFlake ⭐ 18y
#9915
:) şimdi dalıcam antolojiye 😜
Gönülçelen'i Şebnem Ferah yorumuyla dinliyorum Yalın keşke hiç söylemeseydi :P


Yalın'a Laf Yok 😁

Son Nefesimde Elimi Sen tutacaksın son sözlerimi bir sen duyacaksın... :!!&%&!

Yok tabi 😊 sadece Gönülçelen pop müziğe uygun bir şarkı değil onu anladım 😊
Qui sus ağlamaya başlarsam susturamazsınız 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#9916
Off dayanamıyacağım 😢

Bugün biraz gerginim yine
Sesim değişik gelebilir biraz
Ama sen anlarsın
Bana katlanırsın
Tuhaf laflar edebilirim
Seni belki üzebilirim
Ama sen susarsın
Çünkü beni tanırsın

Öyle çabuk kızma derdin hep
Bu kadarda kolay alınma
O zaman beni sar hadi sarıl bana
Değişmez huylar bilirsin
Bir kerede sen dene alışmayı
Ben göğsüne yatarken öyle derin nefes alma

Bu ara ihtiyacım var sana
Ellerimi sakın bırakma
Bana huzur veren tek yer senin yanın unutma
Gün varıncaya kadar sabaha
Sakın hiçbir yere kalkma
Fazla bir şey istemem sadece dur burada...
Q
Quensis ⭐ 19y
#9917
2 saattir ağlıyorum ben burda size ağlayın birazcık 😁

Üzülürüm yine
Resmini görünce
Maziye bakarak
Vazgeçemem senden
Bir ömür geçse böyle
Ardından yalvararak

Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur...

Unuturum sandım
Zamana bırakınca
Seni nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine
Söylüyorum hep aynı
Hep aynı şeyi
Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur...




Off dayanamıyacağım 😢

Bugün biraz gerginim yine
Sesim değişik gelebilir biraz
Ama sen anlarsın
Bana katlanırsın
Tuhaf laflar edebilirim
Seni belki üzebilirim
Ama sen susarsın
Çünkü beni tanırsın

Öyle çabuk kızma derdin hep
Bu kadarda kolay alınma
O zaman beni sar hadi sarıl bana
Değişmez huylar bilirsin
Bir kerede sen dene alışmayı
Ben göğsüne yatarken öyle derin nefes alma

Bu ara ihtiyacım var sana
Ellerimi sakın bırakma
Bana huzur veren tek yer senin yanın unutma
Gün varıncaya kadar sabaha
Sakın hiçbir yere kalkma
Fazla bir şey istemem sadece dur burada...


Bana Bunu yapmıyacaktın İşte Bizim Şarkımız..dı... 😢 😢 😢 :!!&%&!
O
ozy67 ⭐ 19y
#9918
Bensiz olmaz diye düsündüm .....
P
#9919
Selam herkese :?
Yahu neler kaçırmışım ben böyle 😄
B
Black Rain ⭐ 19y
#9920
Madem ağır takılıyoruz en ağırını yolluyorum... Benim için çok şey ifade ediyor. 😢

senin o gözlerin var ya

Beni biraz anlasaydın ne olurdu..
Gecelerim gündüzlerim kayboldu..
Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı..
Benliğimi benden aldı..
Yaşanacak çok şey vardı aşkına esir kaldı..
Artık sana dönemem ki..

Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..

Aslında seni hiç tanımamışım..
Seni kendime hep yakın sanmıştım..
Zamanla alıştım ben yanlızlığa..
Geceleri uykusuz kalmaya..

Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..

Sen dört mevsim vakti yaşadığım.. (?)
Sen koca bir of çekip hasretle yandığım..
Sokakta gezip haykırdığım biricik sevgilim..
Boşa mı geçirdik bir ömrü İstanbul kıyılarında..
Sen gittin ben gidemedim..
Sen unuttun ben unutamadım..
Ben unutamadım..

Senin o gözlerin var ya, herşeyi bitirdi..
Yazık ettin geçen günleri..
Hani o verdiğin sözler, yalanmıydı birer birer..
Artık seni sevemem ki..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: