Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 495 / 3015
Yanıtlar
D
destiny ⭐ 18y
#9881
Selamlar ^^
X
XLaw ⭐ 18y
#9882
a.s
Q
Quensis ⭐ 19y
#9883
owww uzun aradan sonra burda nbr lan qui kız nasıl 😁


Berbat ^^

Sağ köşede eski sevgilim bana hakaretler yağdırıyor..

Sol Köşede yeni sevgili adayım ama bana hakaret eden eski sevgilimin en yakın arkadaşı o da bana kızıyor olmaz bu iş dedim sana diye..

Ne yapmam gerektiğini Bilen Biri Acil yardım pls.. 😁
X
XLaw ⭐ 18y
#9884
owww uzun aradan sonra burda nbr lan qui kız nasıl 😁


Berbat ^^

Sağ köşede eski sevgilim bana hakaretler yağdırıyor..

Sol Köşede yeni sevgili adayım ama bana hakaret eden eski sevgilimin en yakın arkadaşı o da bana kızıyor olmaz bu iş dedim sana diye..

Ne yapmam gerektiğini Bilen Biri Acil yardım pls.. 😁

en yakın pencereden atla 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#9885
owww uzun aradan sonra burda nbr lan qui kız nasıl 😁


Berbat ^^

Sağ köşede eski sevgilim bana hakaretler yağdırıyor..

Sol Köşede yeni sevgili adayım ama bana hakaret eden eski sevgilimin en yakın arkadaşı o da bana kızıyor olmaz bu iş dedim sana diye..

Ne yapmam gerektiğini Bilen Biri Acil yardım pls.. 😁

en yakın pencereden atla 😁


Güzel Fikir De 8. Kattayız Geberirsem yazık olur 😈 😜 😁
X
XLaw ⭐ 18y
#9886

Güzel Fikir De 8. Kattayız Geberirsem yazık olur 😈 😜 😁


geber diye atla diyorum zaten diilse kızların çenesi ölmekten beter 😁 😈
J
Journalist ⭐ 19y
#9887
hepinize iyi geceler kusura bakmayın yatıp dinlenmek istiyorum önümde 9 günlük bir bayram tatili var bugün bebekler gibi uyuyayım yarın acısını çıkarırız nasılsa 🍺

en son çıkan club'ü kapatsın pls 😜

👋 😴 👋
D
destiny ⭐ 18y
#9888
Güzel Fikir De 8. Kattayız Geberirsem yazık olur 😈 😜 😁


Hemde ne yazık olur sen bize lazımsın 🙏
X
XLaw ⭐ 18y
#9889
Güzel Fikir De 8. Kattayız Geberirsem yazık olur 😈 😜 😁


Hemde ne yazık olur sen bize lazımsın 🙏

berkay bu yaştan sonra kadın çenesimi çeksin hacım 😆
Q
Quensis ⭐ 19y
#9890
İyi Geceler ARK0 ^^

Eski sevgilim diyor zaten öl öl geber diye bir de sen başlama. 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9891
hepinize iyi geceler kusura bakmayın yatıp dinlenmek istiyorum önümde 9 günlük bir bayram tatili var bugün bebekler gibi uyuyayım yarın acısını çıkarırız nasılsa 🍺

en son çıkan club'ü kapatsın pls 😜

👋 😴 👋



erkencisin yarın buraları süpürmeyi unutma 2 günlük birikecek bira kutuları falan 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#9892
Selam gençlik^^
[F New]Solo Gitarist
X
XLaw ⭐ 18y
#9893
İyi Geceler ARK0 ^^

Eski sevgilim diyor zaten öl öl geber diye bir de sen başlama. 😁

o kadar barış dedik kaçırdın cillop gbi kızı 😈
M
Meddah ⭐ 18y
#9894
Merhaba..
X
XLaw ⭐ 18y
#9895
neyse işim var bi 20 dk sonra duş alayım 😈 😈 Devam ederiz 😈 😜 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#9896
İyi Geceler ARK0 ^^

Eski sevgilim diyor zaten öl öl geber diye bir de sen başlama. 😁

o kadar barış dedik kaçırdın cillop gbi kızı 😈


Bana kız mı yok olum 😎 ztn boyu benden çok uzundu millet dalga geçiyodu atla eşşek diye 😁

Ps:Ben sana da ayarlıycam bi tane merak etme 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#9897
Benim kız arkadaşım şu an ortalarda gözükmüyor. Ama ece yarısı telefon edip uykumun da içine ediyor 😆 Sizce ne yapalıyım?
[F New]Solo Gitarist
X
XLaw ⭐ 18y
#9898
İyi Geceler ARK0 ^^

Eski sevgilim diyor zaten öl öl geber diye bir de sen başlama. 😁

o kadar barış dedik kaçırdın cillop gbi kızı 😈


Bana kız mı yok olum 😎 ztn boyu benden çok uzundu millet dalga geçiyodu atla eşşek diye 😁

Ps:Ben sana da ayarlıycam bi tane merak etme 😁

bekliyorum bıktım artık "el"imden

@ W.W
Şut 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#9899
bekliyorum bıktım artık "el"imden

@ W.W
Şut 😁


Önce kendime bir tane ayarlıyım seni de görcem ama seni gören kaçıcağı için sen "el"ine ii bak ^^
S
SnowFlake ⭐ 18y
#9900
Ce eee ben geldim 🎅 bırakın şu kahve sohbetini be 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: