bende pc başında unutmuşum 2. yarıyı izlemeyi şimdi siz söylediniz diye aklıma geldi baktım 1-0 bitmiş dk.69 baros penaltıda kaleciyi ters köşeye yatırmış 🍺
Aferin ona 😜
bende pc başında unutmuşum 2. yarıyı izlemeyi şimdi siz söylediniz diye aklıma geldi baktım 1-0 bitmiş dk.69 baros penaltıda kaleciyi ters köşeye yatırmış 🍺
h.b nasılsınız bu gece 😘
o ne uykusu öyle hacım 😄
maç 1-0 bitti 6S aldı :D
h.b nasılsınız bu gece 😘
1 saat önce kalktım beynim patlıyo :!!&%&!
Seni sormalı
Babam fişi çekmeden ben yatayım 😄 ^^ baş baş 👋 😴
hepinize iyi geceler tatlı rüyalar bende yatağıma gömülüyorum 👋 😴 👋
hepinize iyi geceler tatlı rüyalar bende yatağıma gömülüyorum 👋 😴 👋
h.b nasılsınız bu gece 😘
1 saat önce kalktım beynim patlıyo :!!&%&!
Seni sormalı
hafif baş bönmesi war birayı azaltsakmı ne 😐 :P
yatanlara iyi geceler, bende yatıyorum ayağa kalkınca başım dönüyo uykusuzlukdan olsa gerek 😐 😴 👋
yatanlara iyi geceler, bende yatıyorum ayağa kalkınca başım dönüyo uykusuzlukdan olsa gerek 😐 😴 👋
iyi geceler 👋
yatanlara iyi geceler, bende yatıyorum ayağa kalkınca başım dönüyo uykusuzlukdan olsa gerek 😐 😴 👋
iyi geceler 👋
@ just_life
iyi geceler 👋
@lithium hacım yardımın lazım bana biraz
Yeni bir imza tasarımı için yardım lazım :?
Hareketli birşeyler yapacağım ama aklım durdu :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap