Çok teşekkürler iyi geldi.
Ps:Farketmez, sonuçta biraz sonra alıcaksın. ^^
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 393 / 3015
Replies
bi bira alayım bilardo masasının müdavimi kardeşim arkooooo XD
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Sonradan katılıyorum ama elimde yeterince Cin ve Marmara 1l bira bulunmaktadır. Her şekilde yollarım gereken kardeşlerime 😄
J
Journalist
⭐ 19y
bi bira alayım bilardo masasının müdavimi kardeşim arkooooo XD

😘
J
Journalist
⭐ 19y
Sonradan katılıyorum ama elimde yeterince Cin ve Marmara 1l bira bulunmaktadır. Her şekilde yollarım gereken kardeşlerime :D
şşşşşş club'e dışardan içki giremez ❗
Sonradan katılıyorum ama elimde yeterince Cin ve Marmara 1l bira bulunmaktadır. Her şekilde yollarım gereken kardeşlerime :D
şşşşşş club'e dışardan içki giremez ❗
😁 😁
Kantine dışarıdan yiyecek getirilemez gibi. loooooool
Herkeze iyi geceler ben yatıyorum.
Sonradan katılıyorum ama elimde yeterince Cin ve Marmara 1l bira bulunmaktadır. Her şekilde yollarım gereken kardeşlerime :D
şşşşşş club'e dışardan içki giremez ❗
sen nerden alıyosun içkileri kendin mi üretiyosun kaçak imalatçı 😁
İyi geceler Tab tuşu ^^
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Sonradan katılıyorum ama elimde yeterince Cin ve Marmara 1l bira bulunmaktadır. Her şekilde yollarım gereken kardeşlerime :D
şşşşşş club'e dışardan içki giremez ❗
sen nerden alıyosun içkileri kendin mi üretiyosun kaçak imalatçı 😁
Öyle yapıyorsa bana da öğretmesi gerekecek 😄
J
Journalist
⭐ 19y
Sonradan katılıyorum ama elimde yeterince Cin ve Marmara 1l bira bulunmaktadır. Her şekilde yollarım gereken kardeşlerime :D
şşşşşş club'e dışardan içki giremez ❗
sen nerden alıyosun içkileri kendin mi üretiyosun kaçak imalatçı 😁
ben denetleyip öyle sunuyorum hizmete dışarıdan içki girerse sorumluluk benden çıkar 😆
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Çaktırmadan sokarız napayım ya 😄
@Arko
Hmm..Peki... 😁
Hmm..Peki... 😁
kalanlara iyi sohbetler ben kaçıyorum bye
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
İyi geceler
kalanlara iyi sohbetler ben kaçıyorum bye
+1907 🍺
Bende kaçar.
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Sana da iyi geceler o zaman 😊
yatanlara tatlı üralar XD
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
yatanlara tatlı üralar XD
üralar 😄 Oldu 🤤 Uyumuşsun haberin yok sankim 😜
J
Journalist
⭐ 19y
yatanlara tekrardan tatlı rüyalar 😘
Log in to write a reply.
Log In