iyiyiz
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 392 / 3015
Replies
ahahahah Okan Bayülgen boks yapıyor 😄
vur kır parçala bu maçı kazan 😁
vur kır parçala bu maçı kazan 😁
adam cidden süppooo bu işi fazlasıyla biliyor Tr hafif kalıyor adama hitap etmesini en iyi bilen o.
boks maçıda güzeldi, satrançta ise yenilmesini anlayamadım demek ki bayram düşünce kaybediyorsun çok geç hamle yapmak bayrağın düşmesine sebepmiş hmmmm.
boks maçıda güzeldi, satrançta ise yenilmesini anlayamadım demek ki bayram düşünce kaybediyorsun çok geç hamle yapmak bayrağın düşmesine sebepmiş hmmmm.
okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD
yeni imza avatar nasıl beyler made by Tp. 😁
diğerlerinden daha iyi 😜
edit: beyler demişsin iğrenç olmuş hıh 😁
edit: beyler demişsin iğrenç olmuş hıh 😁
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.
seni takımına alan okul hangisi ❓ 😜
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.
okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD
seni takımına alan okul hangisi ❓ 😜
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD
seni takımına alan okul hangisi ❓ :P
biz senin gibi kabataşlarda okumuyoruz tabi hıh 😁
geçen sene abim takımdaydı takımın hocası da abimi çok sever bu sene ingilizce dersimize giriyo abim takımdaydı diyince 10 dk abim hakkında konuştuk xD
zaten pek kız katılmıyor seçmelere 4 yıldır takımda bir kız vardı o da mezun olunca benim seçilmem büyük ihtimal 😁
J
Journalist
⭐ 19y
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD
seni takımına alan okul hangisi ❓ :P
biz senin gibi kabataşlarda okumuyoruz tabi hıh 😁
geçen sene abim takımdaydı takımın hocası da abimi çok sever bu sene ingilizce dersimize giriyo abim takımdaydı diyince 10 dk abim hakkında konuştuk xD
zaten pek kız katılmıyor seçmelere 4 yıldır takımda bir kız vardı o da mezun olunca benim seçilmem büyük ihtimal 😁
😆
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD
seni takımına alan okul hangisi ❓ :P
biz senin gibi kabataşlarda okumuyoruz tabi hıh 😁
geçen sene abim takımdaydı takımın hocası da abimi çok sever bu sene ingilizce dersimize giriyo abim takımdaydı diyince 10 dk abim hakkında konuştuk xD
zaten pek kız katılmıyor seçmelere 4 yıldır takımda bir kız vardı o da mezun olunca benim seçilmem büyük ihtimal 😁
😆
bizim okulda her sene 4 gün süren seçmeler oluyor. 4 gün dersten yırtmak demek olduğundan katılımcı baya bir fazla 😁 kategorilere ayırıyorlar daha önceki senelere göre. geçen sene 9 maçta 4 mat ile ayrıldım. bi tanesi okul takımındaydı ama almadılar beni 😢
ARko iyileştin mi?
J
Journalist
⭐ 19y
ARko iyileştin mi?
evet hacım buralardayım sanırım dün uykusuzluktan öyle oldum 🍿
Neyse beyler ben erken ayrılıyorum .. İyi geceler herkeze..
J
Journalist
⭐ 19y
yatanlara tatlı rüyalar 😘
kendine iyi bak ARK0 bu clubın sana ihtiyacı var 😜
nerde benim çilekli sütüm 🤤 😁
nerde benim çilekli sütüm 🤤 😁
J
Journalist
⭐ 19y
kendine iyi bak ARK0 bu clubın sana ihtiyacı var 😜
nerde benim çilekli sütüm 🤤 😁
ıyyy duygulandırdınız beni 😳
hazırladım bile afiyet olsun ☕

Tamam bana bi cola verebilcek misin? ^^
Teşekkürler ^^
J
Journalist
⭐ 19y
Tamam bana bi cola verebilcek misin? ^^

kendimede bir fincan kahve doldurayım en iyisi bugün işler iyi sayılır 😎

J
Journalist
⭐ 19y
bu arada ben evdeki saatleri şimdi geri alsam birşey farkedermi 🤔
Log in to write a reply.
Log In