Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 392 / 3015
Replies
S
Stephanos ⭐ 19y
#7821
iyiyiz
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7822
ahahahah Okan Bayülgen boks yapıyor 😄
vur kır parçala bu maçı kazan 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7823
adam cidden süppooo bu işi fazlasıyla biliyor Tr hafif kalıyor adama hitap etmesini en iyi bilen o.

boks maçıda güzeldi, satrançta ise yenilmesini anlayamadım demek ki bayram düşünce kaybediyorsun çok geç hamle yapmak bayrağın düşmesine sebepmiş hmmmm.
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7824
okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD
D
destiny ⭐ 18y
#7825
yeni imza avatar nasıl beyler made by Tp. 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7826
diğerlerinden daha iyi 😜
edit: beyler demişsin iğrenç olmuş hıh 😁
M
Macro ⭐ 19y
#7827
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.

okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD


seni takımına alan okul hangisi ❓ 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7828
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.

okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD


seni takımına alan okul hangisi ❓ :P

biz senin gibi kabataşlarda okumuyoruz tabi hıh 😁
geçen sene abim takımdaydı takımın hocası da abimi çok sever bu sene ingilizce dersimize giriyo abim takımdaydı diyince 10 dk abim hakkında konuştuk xD
zaten pek kız katılmıyor seçmelere 4 yıldır takımda bir kız vardı o da mezun olunca benim seçilmem büyük ihtimal 😁
J
Journalist ⭐ 19y
#7829
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.

okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD


seni takımına alan okul hangisi ❓ :P

biz senin gibi kabataşlarda okumuyoruz tabi hıh 😁
geçen sene abim takımdaydı takımın hocası da abimi çok sever bu sene ingilizce dersimize giriyo abim takımdaydı diyince 10 dk abim hakkında konuştuk xD
zaten pek kız katılmıyor seçmelere 4 yıldır takımda bir kız vardı o da mezun olunca benim seçilmem büyük ihtimal 😁


😆
M
Macro ⭐ 19y
#7830
@extraloob
Evet bayrağın düşmeni ona ayrılan süreyi doldurduğunu temsil eder.

okul takımına seçilicem büyük ihtimal bakalım benim başıma neler gelecek xD


seni takımına alan okul hangisi ❓ :P

biz senin gibi kabataşlarda okumuyoruz tabi hıh 😁
geçen sene abim takımdaydı takımın hocası da abimi çok sever bu sene ingilizce dersimize giriyo abim takımdaydı diyince 10 dk abim hakkında konuştuk xD
zaten pek kız katılmıyor seçmelere 4 yıldır takımda bir kız vardı o da mezun olunca benim seçilmem büyük ihtimal 😁


😆

bizim okulda her sene 4 gün süren seçmeler oluyor. 4 gün dersten yırtmak demek olduğundan katılımcı baya bir fazla 😁 kategorilere ayırıyorlar daha önceki senelere göre. geçen sene 9 maçta 4 mat ile ayrıldım. bi tanesi okul takımındaydı ama almadılar beni 😢
C
carwen ⭐ 18y
#7831
ARko iyileştin mi?
J
Journalist ⭐ 19y
#7832
ARko iyileştin mi?

evet hacım buralardayım sanırım dün uykusuzluktan öyle oldum 🍿
D
destiny ⭐ 18y
#7833
Neyse beyler ben erken ayrılıyorum .. İyi geceler herkeze..
J
Journalist ⭐ 19y
#7834
yatanlara tatlı rüyalar 😘
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7835
kendine iyi bak ARK0 bu clubın sana ihtiyacı var 😜
nerde benim çilekli sütüm 🤤 😁
J
Journalist ⭐ 19y
#7836
kendine iyi bak ARK0 bu clubın sana ihtiyacı var 😜
nerde benim çilekli sütüm 🤤 😁


ıyyy duygulandırdınız beni 😳

hazırladım bile afiyet olsun ☕

annemmutfakta_Resim_320.jpg
Files (1)
C
carwen ⭐ 18y
#7837
Tamam bana bi cola verebilcek misin? ^^
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7838
Teşekkürler ^^
J
Journalist ⭐ 19y
#7839
Tamam bana bi cola verebilcek misin? ^^




kendimede bir fincan kahve doldurayım en iyisi bugün işler iyi sayılır 😎

sihirlimutfak_P1040519.JPG
Files (1)
J
Journalist ⭐ 19y
#7840
bu arada ben evdeki saatleri şimdi geri alsam birşey farkedermi 🤔

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: