walla tuborg içiyorum bende şimdi 2.nciyi açtım 😜
cheers XD
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 391 / 3015
Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
walla tuborg içiyorum bende şimdi 2.nciyi açtım 😜
cheers XD
Bu gece değişiklik olsun diye bira yerine voda içiyorum hacım xP Ama arkasından biramıda açabilirim kesmez ise ^^
M
MassiveAttack
⭐ 19y
—り難う“座います。
Arigatoo gozaimasu.
o dediğinden kalmadı bir bardak bira versek 🤔
Müesseseye bak ^^
Ben hesabı alıyım garson bey..
İyi geceler.
HErkese Selam Nasılsınız Arkadaşlar Gece Gece Genemi İçiyorsunuz:)
J
Journalist
⭐ 19y
—り難う“座います。
Arigatoo gozaimasu.
o dediğinden kalmadı bir bardak bira versek 🤔
Müesseseye bak ^^
Ben hesabı alıyım garson bey..
😜
Hesap:
1-Barmeni kötülemek:150YTL
2-Verileni Beğenmemek:100YTL
_______________________________
Toplam:250YTL
HErkese Selam Nasılsınız Arkadaşlar Gece Gece Genemi İçiyorsunuz:)
yes 😈
😆
Bana güzelinden bir imza-avatar yapabilecek olan varmı ? :/
bana disko kralı2nın vtr'lerini çekecekler aranıyor...
J
Journalist
⭐ 19y
Bana güzelinden bir imza-avatar yapabilecek olan varmı ? :/
burda bulamassın ama sen bul bir ps user sana imza yapması karşılığında burda bişeyler ikram edelim ona 😆
Disco King arayıp extraaloooooooooooooooooob diye bağırsakmı acaba diye düşünüyorum ..
iyi geceler anında görüntü show bittiğinde görüşürüz 😜
Gn8 ALL
Kalinihta ti kanete?
Hop dedin birader?
iyi geceler nasılsınız?^^
J
Journalist
⭐ 19y
iyiyiz sizler nasılsınız 🙄
Sağol okan çok sade ve pertsin hacım hemen imza ve avatar koy:D
Bon soir madams et monsiers 😄
Log in to write a reply.
Log In