Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 394 / 3015
Replies
P
#7861
Kaçayım o zaman bende yavaştan sabah 8'de Alanya'ya gideceğim ☕
P
#7862
İyi geceler herkese kaçtım bile :]
J
Journalist ⭐ 19y
#7863
bende yatıyorum hepinize iyi geceler

Not:kalkamassam birisi benim yerime anahtarları eski votka bardağının içinden alıp kapatsın Club'ü 😘 😎
T
TitusPullo ⭐ 19y
#7864
Millet sapır sapır yatıyosunuz. Yanlız kalıcam bu gidişle...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7865
yatanlara tatlı üralar XD

üralar 😄 Oldu 🤤 Uyumuşsun haberin yok sankim :P


bu adam her zaman üra der 😎
S
Stephanos ⭐ 19y
#7866
Kalinihta adio

iyi geceler görüşmek üzere tatlı üralar 😁
T
TitusPullo ⭐ 19y
#7867
Kimse kalmadı, bende yatanzi. Kapanışı ben yapayım diyorum bu sefer son 9 dakika kalmış xP
T
TitusPullo ⭐ 19y
#7868
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 😎
J
Journalist ⭐ 19y
#7869
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 😎


üfff şu saatleri geri alma durumu çok sinirimi bozdu 5-10dk takılıp hemen yatıyorum :evil:
F
FreeDom ⭐ 18y
#7870


üfff şu saatleri geri alma durumu çok sinirimi bozdu 5-10dk takılıp hemen yatıyorum :evil:


+1 😐 😐
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7871
hi all


geceniz güzel olsun istanbul sağanak yağmur altında şarıl şarıl kar geliyor fırtına geliyor 5 kg patates 15 somun ekmek aldım 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#7872
hi all


geceniz güzel olsun istanbul sağanak yağmur altında şarıl şarıl kar geliyor fırtına geliyor 5 kg patates 15 somun ekmek aldım :P

Ya Alkol ?? 😄
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7873
hi all


geceniz güzel olsun istanbul sağanak yağmur altında şarıl şarıl kar geliyor fırtına geliyor 5 kg patates 15 somun ekmek aldım :P

😁 😁 😁

Bakıyorum tedbiri elden bırakmıyorsun hacım... 😈
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7874
yazmayı unutmuşum 1 kasa bira aldım, screamy'de yarın 1 şişe smirnoff north getirecek eh bana yeter bayağı bir zaman 😜

- Resim Silinmiş.

aghhh bu şişeyi görünce kendimi finlandiyada veya osloda veya iskandinavlardan bir ülkede hissediyorum buz gibi olanını alıp kristal bardağa koyuyorum içerisine 3 küp buz atıyoru komple bembeyaz su beyazı saydam oluyor ve içiyorum sek olarak boğazımdan geçip mideme inene kadar bütün boruları bir temizliyor bir yakıyor bir arındırıyor ki midene lüppp diye inince ohh bitti bu acı tatlı heyecan diyorsunuz sonraki duble ise daha rahat ve hissettirmeden geliyor sanmayın aynı tempe ile devam taa ki siz dubleleri bırakana kadar.
P
#7875
Selam herkese . Yeni imzamla karşınızdayım xD
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7876
omg.

güzel güzel başarılar dilerim çok dövmeli ama olsun 😜
P
#7877
Öyle bi renk karmaşası bi cümbüş olsun dedim...
Ruhumu verdim ben o çalışmaya 😎
P
#7878
Majestic sana film teklifi yapmıştım Destere için 😄 Birlikte muro ya falan gitsek ya ? xD
P
#7879
Ben bazen üst geçitte arkadaşlara katılıyorum dergi satıyorlar orda. Pol buralardamı diye sor , orda değilsem bile 2dk içnde orda olrm. Antalya ne kadarcık yer ki zaten 😁
P
#7880
O zaman sinemaya gidip değerli zamanımızı heba etmeyelim. Direk atalım kendimizi yat limanına 😄
Bu arada nerde çalışıyorsun ?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: