Icerige atla
Extraloob

GALATASARAY ~ FENERBAHÇE | İ.Y(2-0)//M.S(3-1)

· 90 Yanıt · 9.5K görüntüleme · Sayfa 5 / 5
Yanıtlar
B
#81
Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.

Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅


10 yıldır aykut hocanız var da oyüzden konuşuyosunuz sanırım kac senelik hocaya güvenionuzda bunları diyonuz film yeni baslıyo ezikbahçe 👋
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#82
Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.

Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅


Bütün fenevliler yenildiğinde, kaybettiklerinde kendilerini savunmak için saçmalamaya başlarlar. Merak etme yalnız değilsin ^^ 👋
Special thx to Flexi
D
DesertRose ⭐ 17y
#83
Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.

Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅


10 yıldır aykut hocanız var da oyüzden konuşuyosunuz sanırım kac senelik hocaya güvenionuzda bunları diyonuz film yeni baslıyo ezikbahçe 👋


Tamam sensin. Sen ilk önce imla kılavuzu al ve okumaya başla sonra gel bana laf yetiştir hadi öptüm. cicioe2
D
DesertRose ⭐ 17y
#84
Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.

Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅


Bütün fenevliler yenildiğinde, kaybettiklerinde kendilerini savunmak için saçmalamaya başlarlar. Merak etme yalnız değilsin ^^ 👋


10 yıldan beri ilk kez yenildiğimizden normaldir üstad. 😉
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#85
Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.

Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅


Bütün fenevliler yenildiğinde, kaybettiklerinde kendilerini savunmak için saçmalamaya başlarlar. Merak etme yalnız değilsin ^^ 👋


10 yıldan beri ilk kez yenildiğimizden normaldir üstad. 😉


Ortaya yılları katarsak hacım, sizin aleyhinize olur.
Special thx to Flexi
T
#86
Uzarda uzar bu konu 😁
B
#87
Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.

Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅


10 yıldır aykut hocanız var da oyüzden konuşuyosunuz sanırım kac senelik hocaya güvenionuzda bunları diyonuz film yeni baslıyo ezikbahçe 👋


Tamam sensin. Sen ilk önce imla kılavuzu al ve okumaya başla sonra gel bana laf yetiştir hadi öptüm. cicioe2


İmla klavuzuna gerek duyulmuycak bi konu saptırtma ve yenilginin tadını cıkar 😉 Aynen uzadıkca uzıycak kapatıyorum 👍
E
Exezoris ⭐ 16y
#88
Ne Sinema Ne Tiyatro Ne de Alemde Bir Gece
En Büyük Eğlence Fenerbahçe


Ölümüne Karşıyaka!
T
tenpanter ⭐ 17y
#89
dağılın gençler sivilim.
A
Avasin ⭐ 17y
#90
dağılın gençler sivilim.

lol

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: