Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.
Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅
10 yıldır aykut hocanız var da oyüzden konuşuyosunuz sanırım kac senelik hocaya güvenionuzda bunları diyonuz film yeni baslıyo ezikbahçe 👋
Special thx to Flexi