Icerige atla
Extraloob

GALATASARAY ~ FENERBAHÇE | İ.Y(2-0)//M.S(3-1)

· 90 Yanıt · 9.5K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
R
RoqA ⭐ 17y
#41
beyler tek kelime etmeyin yakarım bu forumu summer2:

dsfasdaadffafsdfgdfghfsdfsfs 😁 😁 😁 😁
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#42
off maçı izleyemeyen bi ben varım heralde.tarihi anlardan birini yaşıyoruz ve ben bunu kaçrıyorum:(

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#43
galatasaray ezecek 8)


😗
T
The Black ⭐ 16y
#44
galatasaray ezecek 8)


😗


ben sana bi kupon yaptırsam 😄

ne zaman görsem her maçı tutturuyon sen 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#45
galatasaray ezecek 8)


😗


ben sana bi kupon yaptırsam 😄

ne zaman görsem her maçı tutturuyon sen 😁


geçenlerde 1.5 milyarlık kupon yaptık arkadaşlarla her maç tuttu , mancherster united , crystal palace diye bir takıma yenildi kupon yattı sin:
T
The Black ⭐ 16y
#46
Kemalist

bizim arkadaşında 7milyarı türkiye yüzünden yatmıştı adam 1 hafta sinirden köpürdü 😁
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#47
Ya takılmadan izleyebileceğimiz bir link yok mu yav? :/
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#48
Kemalist

bizim arkadaşında 7milyarı türkiye yüzünden yatmıştı adam 1 hafta sinirden köpürdü 😁


😁

Ya takılmadan izleyebileceğimiz bir link yok mu yav? :/


http://ligtv.my1.ru/ligtv.html

ben buradan izliyorum
T
The Black ⭐ 16y
#49
hadi geçmiş olsun arkadaşlar 😄
R
RoqA ⭐ 17y
#50
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL fenev attı 😁 😁 makara:
M
#51
Helal be aslanlarım tahminlerimi boşa çıkarmadınız.1/1 oynayarak 4.25 oranla 212 TL tek maçtan gelir 😁
J
JetHomme ⭐ 19y
#52
hiç çıkarmadan 3 posta 😊
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#53
Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.



makara: 😁 👋
M
#54
Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.



makara: 😁 👋

makara: makara: makara:
A
Avasin ⭐ 17y
#55
Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.


Aa ben o filmi izledim ya adı neydi pek anımsayamadım "Bursadan gol haberı var" mıydı "2-2" mıydı ama guzel bıtıyodu sonu tımsah yuruyusu yapan fenerliler detected -.-

Yok o değil canım, sizin gibi değerli gençler herşeye at gözlüğü ile bakmaya alışmış ki beyni sulanmış ki nerede ne olduğunu anlamıyorlar.

Ps: Evet yenildik reytingleri arttıralım diye.Galibiyeti Galatasaraya kendi elleri ile veren Aykut-Caner-Bilica üçlüsüne sonsuz teşekkür ederim. ❤️

İyi forumlar.
T
#56
Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.


Aa ben o filmi izledim ya adı neydi pek anımsayamadım "Bursadan gol haberı var" mıydı "2-2" mıydı ama guzel bıtıyodu sonu tımsah yuruyusu yapan fenerliler detected -.-

Yok o değil canım, sizin gibi değerli gençler herşeye at gözlüğü ile bakmaya alışmış ki beyni sulanmış ki nerede ne olduğunu anlamıyorlar.

Ps: Evet yenildik reytingleri arttıralım diye.Galibiyeti Galatasaraya kendi elleri ile veren Aykut-Caner-Bilica üçlüsüne sonsuz teşekkür ederim. ❤️

İyi forumlar.


Galatasaray top oynamadı, sadece bu 3lü sayesinde kazandı maçı yani 🙄

Bence siz at gözlüklerini çıkartında tebrik etmeyi öğrenin 😘
A
Avasin ⭐ 17y
#57
Yorumumu yazdım, geçmişten beri beni tanıyanlar ne demek istediğimi gayet iyi anlamıştır. 🍺
K
korc4n ⭐ 16y
#58
çok baskın bi galatasaray izledim gerçekten volkan kurtardı fenerbahçeyi zevkliydi bence maç yenildik ama tad aldım aylar sonra bi maçtan şike gölgesinde bu kadar oldu. umarım bu heyecan playofflardada devam eder tebrikler galatasaray 😊
I
#59
arkadaşlar maçı özetlersek

fenerbahçe csde wall hack açarak oynayan bir player a benzedi wall hack kapanınca nasıl player adam vuramazsa aziz yıldırım içerde olunca fenerde oynayamadı 😁
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#60
Cem bırak kardeşim bu fenerliler hepsi aynı....
laf anlatamazsın çirkeflik kanlarında var.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: