beyler tek kelime etmeyin yakarım bu forumu summer2:
dsfasdaadffafsdfgdfghfsdfsfs 😁 😁 😁 😁
beyler tek kelime etmeyin yakarım bu forumu summer2:

galatasaray ezecek 8)
galatasaray ezecek 8)
😗
galatasaray ezecek 8)
😗
ben sana bi kupon yaptırsam 😄
ne zaman görsem her maçı tutturuyon sen 😁
Kemalist
bizim arkadaşında 7milyarı türkiye yüzünden yatmıştı adam 1 hafta sinirden köpürdü 😁
Ya takılmadan izleyebileceğimiz bir link yok mu yav? :/
Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.

Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.
makara: 😁 👋
Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.
Aa ben o filmi izledim ya adı neydi pek anımsayamadım "Bursadan gol haberı var" mıydı "2-2" mıydı ama guzel bıtıyodu sonu tımsah yuruyusu yapan fenerliler detected -.-

Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.
Aa ben o filmi izledim ya adı neydi pek anımsayamadım "Bursadan gol haberı var" mıydı "2-2" mıydı ama guzel bıtıyodu sonu tımsah yuruyusu yapan fenerliler detected -.-
Yok o değil canım, sizin gibi değerli gençler herşeye at gözlüğü ile bakmaya alışmış ki beyni sulanmış ki nerede ne olduğunu anlamıyorlar.
Ps: Evet yenildik reytingleri arttıralım diye.Galibiyeti Galatasaraya kendi elleri ile veren Aykut-Caner-Bilica üçlüsüne sonsuz teşekkür ederim. ❤️
İyi forumlar.


Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap