Icerige atla
Extraloob

GALATASARAY ~ FENERBAHÇE | İ.Y(2-0)//M.S(3-1)

· 90 Yanıt · 9.5K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
M
MicroEx ⭐ 19y
#61
Ne kadar komiksiniz ya yendik verdik 3-1'ini ( skorunu 😄 ) bitti işte yok şu üçlü sayesinde maçı verdiniz dimi 20 dk da 5 net pozisyon farka gitmedi dua edin bahaneniz her zamanki gibi hazır 😊
B
#62
İlluminatinin geri sayımındaki amac bu aksamki derbiymis anlasıldı. Fenere koymanın geri sayımıymış 😁 😁
J
Jaysean ⭐ 18y
#63
İlluminatinin geri sayımındaki amac bu aksamki derbiymis anlasıldı. Fenere koymanın geri sayımıymış 😁 😁

😁 😁
B
Belarj ⭐ 17y
#64
Fenerliler: Kol bozuktu yoksa yenerdik !
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
B
#65
Fenerliler: Kol bozuktu yoksa yenerdik !


Ne kolu ps3 kolumu 😆
L
Lemus ⭐ 18y
#66
@Avas
o film yayından kaldırıldı 😄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#67
Aykut daha sahaya çıkardığı kadroyla kendini dar ağacında buldu. Galatasaray'da son yıllarda hiç olmadığı kadar istekli arzulu bir görüntüdeydi. Volkan bir yere kadar dayandı sonra maç patladı zaten.6 Kasım'ın üzerine bugün çok daha fenası olabilirdi ama futbol işte.Galatasaray haklı bir galibiyet aldı.
[ek #12654]
A
Addicted ⭐ 19y
#68
Fenerbahçe tahkim kuruluna başvuracakmış Galatasaray hem 12 kişi oynadı hem 7 yabancı ile oynadı diye. Haklılar tabi küçük melo oynadı golünüde attı 😄 asdasdafas
Q
Quake ⭐ 17y
#69
Fenerbahçe tahkim kuruluna başvuracakmış Galatasaray hem 12 kişi oynadı hem 7 yabancı ile oynadı diye. Haklılar tabi küçük melo oynadı golünüde attı 😄 asdasdafas
😆
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#70
Stad'taydım, ve hiç abartmadan söylüyorum hayatımın en güzel günüydü. Gerek maç öncesi kapıdaki atmosfer, gerek yağmurun her daha fazla arttığı anda sesimizin yükselişi, gerek maç başlamasına 5 dakika kala çektiğimiz üçlü .. Boğazlarım çok şişikti ve ağrıyordu, fakat parçalanana kadar bağırdım. Kutluyorum gerçekten, üzerimizden fenevbahçe psikolojisini attık, Allah izin verirse kadıköydede susturup geleceğiz. 😎
Special thx to Flexi
D
DesertRose ⭐ 17y
#71
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 😎
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#72
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 8)


Tek birşey soracağım, neden 1 defa olsun tebrik edip susmayı denemiyorsunuz ?

Felsefe hocamız hep der;

Hayatta 2 kişiyle tartışmaya girmeyeceksiniz.

1- Kadın
2- Fenerli.

Bir susmazlar arkadaş. 🙄
Special thx to Flexi
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#73
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 8)


Tek birşey soracağım, neden 1 defa olsun tebrik edip susmayı denemiyorsunuz ?

Felsefe hocamız hep der;

Hayatta 2 kişiyle tartışmaya girmeyeceksiniz.

1- Kadın
2- Fenerli.

Bir susmazlar arkadaş. 🙄


Kadını susturursun tek yolla da fenevliye henüz çözüm bulamadım 😆
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#74
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 8)


Tek birşey soracağım, neden 1 defa olsun tebrik edip susmayı denemiyorsunuz ?

Felsefe hocamız hep der;

Hayatta 2 kişiyle tartışmaya girmeyeceksiniz.

1- Kadın
2- Fenerli.

Bir susmazlar arkadaş. 🙄


Kadını susturursun tek yolla da fenevliye henüz çözüm bulamadım 😆


Bugün okulda hocaların tribini görsen varya, yatardın yerlere. Derse giriyor, boynumda atkım var. " Oğlum çıkar şu atkıyı !!!!111BirBir" diyor, cevabım ise, " Siz de fenevlisiniz değil mi hocam ? " 😎
Special thx to Flexi
D
DesertRose ⭐ 17y
#75
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 8)


Tek birşey soracağım, neden 1 defa olsun tebrik edip susmayı denemiyorsunuz ?

Felsefe hocamız hep der;

Hayatta 2 kişiyle tartışmaya girmeyeceksiniz.

1- Kadın
2- Fenerli.

Bir susmazlar arkadaş. 🙄


Ben gerekli başlıklar altında tabrik ettim,ama siz de tahrik ediyorsunuz. Kadıköy'de de susturucaz gibi...
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#76
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 8)


Tek birşey soracağım, neden 1 defa olsun tebrik edip susmayı denemiyorsunuz ?

Felsefe hocamız hep der;

Hayatta 2 kişiyle tartışmaya girmeyeceksiniz.

1- Kadın
2- Fenerli.

Bir susmazlar arkadaş. 🙄


Ben gerekli başlıklar altında tabrik ettim,ama siz de tahrik ediyorsunuz. Kadıköy'de de susturucaz gibi...

İnşallah susturursunuz, yoksa bu sefer konuşamayacaksınız.
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#77
@Mop

🙏
Special thx to Flexi
B
#78
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 8)


10957 gün oldu sizde bi zahmet kupayı alın artık daral:
D
DesertRose ⭐ 17y
#79
10 sene oldu bi zahmet artık. 😆 8)


10957 gün oldu sizde bi zahmet kupayı alın artık daral:


Tamam.
D
DesertRose ⭐ 17y
#80
Aykut hoca bir hata yaptı bunu hep yapacak sanıyorlar. 10 seneden beri 1 kez yenmişsiniz artık bütün fener maçlarını yeneceğinizi sanıyorsunuz. Helal olsun size.

Cincon'ları seviyorum ben ya. 🎅

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: