galatasaray ezecek 😎
GALATASARAY ~ FENERBAHÇE | İ.Y(2-0)//M.S(3-1)
· 90 Yanıt · 9.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
1-1 bitecek bence berabere biter gibime geliyor.
Bu kez Galatasaray puan alacaktır.
[ek #12654]
Filmin sonunu biliyoruz. Fenerbahçe alacak galibiyet kutlaması yapacağız, bağıracağız ve evlerimize dağılacağız.
Aa ben o filmi izledim ya adı neydi pek anımsayamadım "Bursadan gol haberı var" mıydı "2-2" mıydı ama guzel bıtıyodu sonu tımsah yuruyusu yapan fenerliler detected -.-
0-7 Fenerbahçe
Link var mı gençler izleyelim 😊
M
MelancholyMan
⭐ 17y
Link var mı gençler izleyelim :)
beşiktaşlı değil misin oğlum sen 😁
Link var mı gençler izleyelim :)
beşiktaşlı değil misin oğlum sen 😁
Evet zevkine izlicem hacı 😁
@MelancholyMan
eyv hacım 😘
Link pm lütfen 😎
S
Scintillate
⭐ 17y
Kazanamazlarsa bu sefer F. Terim maç sonrası soyunma kabininde dolapları sallayabilir. 💃
Link pm lütfen 8)
aynen acilen banada lazım :/
C
CosmicGate
⭐ 16y
lanet olsun
C
CosmicGate
⭐ 16y
2-0 :DDD
Nina Ricci
⭐ 17y
lanet olsun
İsyankar fenevli destur 2 gol daha atacağız makara:

siz volkana dua edin beyler ilk 20 dk'dakiler girse 7 olmuştu 😄
Ben de konu hortlatcaktım galatasaraylının isyanı diye bir resim paylaşmıştım 2-0 yeniyor gs ya 😜
3-0 😊
beyler tek kelime etmeyin yakarım bu forumu summer2:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap