merhaba arkadaşlar ben fire,lighting,cold nuker kasmakistiyorum bu yapılandırma hakkında ayrıntılı bir bilgiyi bilrn arkadaşlar verebilirmi açımam gereken ve açmamam geren skılkleri (resimli olursa sevinirim) bu konu hakınbda topıc bulamadım oy uzden konu actım yardımlarınızı beklıyorum şimdiden tesekurler
fire,lihyting,cold nuker hakkında yardım edermisiniz
· 7 Replies · 1.3K views 0 reading
7 Replies
viewtopic.php?f=604&t=117006 burda örnek yapılandırma var el yakmanı fire yapcaksın fire dan phy atak veren bufları acmana gerek yok sadece nukeler ve cold snow + nukeler ligh. da macig atak veren kitaplar ve nukeler açılmalı.
viewtopic.php?f=604&t=117006 burda örnek yapılandırma var el yakmanı fire yapcaksın fire dan phy atak veren bufları acmana gerek yok sadece nukeler ve cold snow + nukeler ligh. da macig atak veren kitaplar ve nukeler açılmalı.
cok tesekkurler
cok tesekkurler
Rica ederim ama sana bir tavsiyen sp farm yapmadan böyle bir chara başlama çünkü bu charın farmı bitmez 😈
cok tesekkurler
Rica ederim ama sana bir tavsiyen sp farm yapmadan böyle bir chara başlama çünkü bu charın farmı bitmez 😈
baslıgı actıımda kasmak istiyorum yazmısım kasıyorum yazmam gerekıyodu sp farm içn cok gec char 92 lwl 100 olunca 9 ngapta yapcaz bişiler de pekı bu yapılandırma şeklı nasıl sizce iimi
cok tesekkurler
Rica ederim ama sana bir tavsiyen sp farm yapmadan böyle bir chara başlama çünkü bu charın farmı bitmez 😈
baslıgı actıımda kasmak istiyorum yazmısım kasıyorum yazmam gerekıyodu sp farm içn cok gec char 92 lwl 100 olunca 9 ngapta yapcaz bişiler de pekı bu yapılandırma şeklı nasıl sizce iimi
Chine karakterlerin wizardi gibi uniqlerde koşar önüne iyi bir tank alırsa savaşlarda iyi iş yapar.
teşekkurler
Log in to write a reply.
Log In