😎
FIFA açıkladı : Dünyanın 10. Harikası : "Galatasaray!"
· 26 Replies · 1.7K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
10? Bir yerden tanıdık geliyor yahu 😄
Size söyliyim Galatasaray ilk 10 a girdiyse birşeyler dönüyor 🙄 Kesin şike vardır 🤔
Banada inandırıcı gelmedi.Sadece UEFA ve Süper Kupa ve ŞL çeyrek finalinden başka başarı yokki,nasıl 10. oluyoruz.
Sadece kupalara yada çeyrek final oynamış olmamıza bakılmıyor ligdeki avrupadaki galibiyetlere de bakılıyor dikkat edersen solladığımız güçlü takımlar dediğide hep düşüşte olan takımlar 👍 🤘
Bir sureden sonra kabullenmek gerekir. KARRRRRDESSSIIMM =)
uA!
uA!
Size söyliyim Galatasaray ilk 10 a girdiyse birşeyler dönüyor 🙄 Kesin şike vardır 🤔
Fenerbahçe miyiz biz? şike olsa olsa Fener'de olur karıştırma cool2:
Log in to write a reply.
Log In