Icerige atla
Extraloob

FBFC Üye Alımları Başlamıştır! { 31.01.2011 } /Güncel

· 203 Replies · 33K views Pinned · Page 4 / 11
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#61
tmm ^^

Senin gibi renkli bir kişiliği almak istiyorum ama buranında kuralları var.
X
Xplosive ⭐ 17y
#62
Girebiliyor muyuz biz de?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#63
Girebiliyor muyuz biz de?


Seninde bir ayrıcalığın olsun artık. 😘 🙏
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#64
Girebiliyor muyuz biz de?


Done Welcome..Club'ımızın uğuru ^^ 😜
O
Old School ⭐ 19y
#65
Böyle başkan zor bulunur ayrıcalıklar başkanı 😁 ❤️
H
h&a ⭐ 19y
#66
burayi görmemimisim benide kayit edin cok SIK online olamiorum ama idare edin....
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#67
burayi görmemimisim benide kayit edin cok SIK online olamiorum ama idare edin....


Post olarak 907+ arkadaşlarımız sadece FB Fun Club'a girebiliyor...
P
Platiny ⭐ 17y
#68
yazıver benide hacım 😘
K
Kai ⭐ 18y
#69
Benide ekle
M
Mojito ⭐ 18y
#70
ben ben ben ben ben ben ben...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#71
yazıver benide hacım 😘

Done.Welcome 😘 🤝


ben ben ben ben ben ben ben...

Benide ekle

Siz zaten üyelerimiz arasındasınız isterseniz profilinizde FB Fun Club görünmesini sağlayabilirim. 🍺
I
Intensify ⭐ 18y
#72
Benide ekler misin?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#73
Benide ekler misin?


Done Welcome 🍺
I
Intensify ⭐ 18y
#74
Teşekkürler
O
Old School ⭐ 19y
#75
Varmı gelmek isteyen kapımzı açık 🕵️ 🙄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#76
Varmı gelmek isteyen kapımzı açık 🕵️ 🙄


+

İyi bir Fenerbahçeli olarak biliniyorsanız,durmayın bize ulaşın. 😎
I
Intensify ⭐ 18y
#77
Benim profilimde Fb Fan Clubu gösterebilir misin?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#78
Benim profilimde Fb Fan Clubu gösterebilir misin?


Done.
I
Intensify ⭐ 18y
#79
Teşekkürler
C
CiKoLaTa ⭐ 18y
#80
Bende bir fenerli olarak size katılmak istiyorum, alma imkanınız varmı acaba :)

Post sayısı 907+ üstü olmalıdır.Ama Fenerbahçe ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirsen,alabilirim. 😘


maç hakkında bilgim yok 😞 sadece sonuçlar dikkatimi çekiyo
post sayısı takım ile nasıl ölçülüyo anlamıyorum eski exl üyesiyim ama alaka bulamadım:(
yürekten fenerbahçeyi tutmak çok fazla anlam katıyo diyeyim yinede teşekkür ederim

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: