tmm ^^
Senin gibi renkli bir kişiliği almak istiyorum ama buranında kuralları var.
tmm ^^
Girebiliyor muyuz biz de?
Girebiliyor muyuz biz de?
burayi görmemimisim benide kayit edin cok SIK online olamiorum ama idare edin....
yazıver benide hacım 😘
ben ben ben ben ben ben ben...
Benide ekle
Benide ekler misin?
Varmı gelmek isteyen kapımzı açık 🕵️ 🙄
Benim profilimde Fb Fan Clubu gösterebilir misin?
Bende bir fenerli olarak size katılmak istiyorum, alma imkanınız varmı acaba :)
Post sayısı 907+ üstü olmalıdır.Ama Fenerbahçe ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirsen,alabilirim. 😘
Log in to write a reply.
Log In