Icerige atla
Extraloob

FBFC Üye Alımları Başlamıştır! { 31.01.2011 } /Güncel

· 203 Replies · 33K views Pinned · Page 2 / 11
Replies
S
SouLzZ ⭐ 17y
#21
Küçük takım dıosun o zmn bascaz lafına ndn yok su kupmamız kadar fark dıyerek araya gırıosun demekkı bızden korkuosun
A
Absence ⭐ 19y
#22
@Avenger

Arşivi açtırtmayın bana :D
S
SouLzZ ⭐ 17y
#23
ahahahhaha supersın hocam :D:D perfect gece gece yarıldım ya 😄
A
Avenger ⭐ 18y
#24
Ahaha 😆 durun nerde resimleriiim 😄
S
SouLzZ ⭐ 17y
#25
resim kapısmasına dondu ortalık :D:D
A
Avenger ⭐ 18y
#26
Artık kavgaya son veriyorum sebebi başkan ile aramızda 😜
Üya alımınız H.olsun 😆
S
SouLzZ ⭐ 17y
#27
kavgaya bır son koydugun icin seni tebrik ediyorum cok incebi davranısdı ve ins benide alırlar 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#28
@sinanar

907+ Post kuralının geçerli olmaması için çok iyi bir Fenerbahçeli olduğunu bilmemiz gerekiyor.Bu da Spor Aktüel / Fenerbahçe konusunda açtığın Fenerbahçe haberlerine ve ya FB Fun Club'ta açtığın Fenerbahçe tarih-görsel [DAHA ÖNCE AÇILMAYAN]vb. şeylere bakarak oluyor.
O
orh@n ⭐ 17y
#29
ya ben de üye olmak istiyorum fakat nasıl olabilirim acaba
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#30
ya ben de üye olmak istiyorum fakat nasıl olabilirim acaba



- Resim Silinmiş.
B
Bandito ⭐ 17y
#31
benide alırsan sevinirim
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#32
benide alırsan sevinirim


- Resim Silinmiş.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#33
Artık kavgaya son veriyorum sebebi başkan ile aramızda 😜
Üya alımınız H.olsun 😆


😘 ❤️
L
#34
benide alırsan sevinirim

+1
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#35
benide alırsan sevinirim

+1


Done.Hoşgeldiniz efenim ^^ 🍺
C
CiKoLaTa ⭐ 18y
#36
Bende bir fenerli olarak size katılmak istiyorum, alma imkanınız varmı acaba 😊
A
Anthem ⭐ 18y
#37
Bende gelmek istiyorum...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#38
Bende bir fenerli olarak size katılmak istiyorum, alma imkanınız varmı acaba :)

Post sayısı 907+ üstü olmalıdır.Ama Fenerbahçe ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirsen,alabilirim. 😘

Bende gelmek istiyorum...

Hacım sen zaten üyelerimizdensin. 🍺

- Resim Silinmiş.
A
Anthem ⭐ 18y
#39

Post sayısı 907+ üstü olmalıdır.Ama Fenerbahçe ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirsen,alabilirim. 😘

Bende gelmek istiyorum...

Hacım sen zaten üyelerimizdensin. 🍺

- Resim Silinmiş.


Bro kusura bakma bnde kafa kalmamıs 🙏 :?
A
#40
Benide Eklermısın Üye listesine 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: