Icerige atla
Extraloob

FBFC Üye Alımları Başlamıştır! { 31.01.2011 } /Güncel

· 203 Replies · 33K views Pinned · Page 3 / 11
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#41
Benide Eklermısın Üye listesine :P

Done.Welcome 🍺
U
Unforgiven ⭐ 17y
#42
Girebilirmiyim üye listesine, mesaj sayım yetmiyor ama fenerbahçe hakkında bilgim var. Konu da açarız.
W
#43
hoşgeldiniz (:
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#44
Girebilirmiyim üye listesine, mesaj sayım yetmiyor ama fenerbahçe hakkında bilgim var. Konu da açarız.

Daha önce yazdığın mesajlara dayanarak club'a alıyorum seni,birkaç konu açsan daha iyi olur. 😘
U
Unforgiven ⭐ 17y
#45
teşekkürler açayım hemen ^^
W
#46
teşekkürler açayım hemen ^^

hadi bakalım bekliyoruz 🤤
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#47

Post sayısı 907+ üstü olmalıdır.Ama Fenerbahçe ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirsen,alabilirim. 😘

Bende gelmek istiyorum...

Hacım sen zaten üyelerimizdensin. 🍺

- Resim Silinmiş.


Bro kusura bakma bnde kafa kalmamıs 🙏 :?


Olur arada böyle şeyler bro. 😘 ❤️
C
catman ⭐ 17y
#48
bir sakıncası yoksa bende gelebilirmiyim?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#49
bir sakıncası yoksa bende gelebilirmiyim?


Hacım sen Galatasaraylı değil misin 😆
C
catman ⭐ 17y
#50
hyr
ps: trabzonluyum
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#51
hyr
ps: trabzonluyum


Hacım az önce Şampiyon Galatasaray yazıyordun 😈
C
catman ⭐ 17y
#52
can sıkıntısı dedimya ortalıgı kızıştırmak için ^^
gece gece konuşan adam yok o yüzden ^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#53
can sıkıntısı dedimya ortalıgı kızıştırmak için ^^
gece gece konuşan adam yok o yüzden ^^


Ahahaha hacım bravo valla gece gece gülmekten yarıldım. 😁
C
catman ⭐ 17y
#55
annemler sahura kalkmadan ben bi sigara içip geliyom balkonda 5dk sonra burdayım 😄
C
catman ⭐ 17y
#56
Sonuç ? 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#57
Sonuç ? :P


🙄
C
catman ⭐ 17y
#58
fan kılap olayından bahsediyorum alacakmısın ^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#59
fan kılap olayından bahsediyorum alacakmısın ^^


Hacım Trabzonluymuşsun + Club'ın kuralları var
C
catman ⭐ 17y
#60
tmm ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: