Benide Eklermısın Üye listesine :P
Done.Welcome 🍺
Benide Eklermısın Üye listesine :P
Girebilirmiyim üye listesine, mesaj sayım yetmiyor ama fenerbahçe hakkında bilgim var. Konu da açarız.
teşekkürler açayım hemen ^^
Post sayısı 907+ üstü olmalıdır.Ama Fenerbahçe ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirsen,alabilirim. 😘Bende gelmek istiyorum...
Hacım sen zaten üyelerimizdensin. 🍺- Resim Silinmiş.
Bro kusura bakma bnde kafa kalmamıs 🙏 :?
bir sakıncası yoksa bende gelebilirmiyim?
hyr
ps: trabzonluyum
can sıkıntısı dedimya ortalıgı kızıştırmak için ^^
gece gece konuşan adam yok o yüzden ^^
Sonuç ? :P
fan kılap olayından bahsediyorum alacakmısın ^^
Log in to write a reply.
Log In