Icerige atla
Extraloob

FBFC Üye Alımları Başlamıştır! { 31.01.2011 } /Güncel

· 203 Replies · 33K views Pinned · Page 5 / 11
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#81
Bende bir fenerli olarak size katılmak istiyorum, alma imkanınız varmı acaba :)

Post sayısı 907+ üstü olmalıdır.Ama Fenerbahçe ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirsen,alabilirim. 😘


maç hakkında bilgim yok 😞 sadece sonuçlar dikkatimi çekiyo
post sayısı takım ile nasıl ölçülüyo anlamıyorum eski exl üyesiyim ama alaka bulamadım:(
yürekten fenerbahçeyi tutmak çok fazla anlam katıyo diyeyim yinede teşekkür ederim


Fun club'ın doğuşundan itibaren post sayısı önce 1907 sonrada 907 ile sınırlandırılmıştır.Bunun sebebi Exl ailesini tanıyan ve bir Fenerbahçeli sitesi olan ExL ailesinde FB Fun Club'ın önemini bilen kişilerin yer almasıdır.
C
CiKoLaTa ⭐ 18y
#82
Peki Biz fenerli değiliz o zaman exlyide tanımıyoruz 😉
O
Old School ⭐ 19y
#83
Peki Biz fenerli değiliz o zaman exlyide tanımıyoruz ;)


907 post yapmak zormu
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#84
Peki Biz fenerli değiliz o zaman exlyide tanımıyoruz ;)


Bir kural konulmuş ve bu kurala uyulması gerekiyor. 🤔
C
crazy123 ⭐ 18y
#85
aga benide alırmısın 359 MsJ Var
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#86
aga benide alırmısın 359 MsJ Var


Hoşgeldiniz ^^ 🍺
A
Arcadia ⭐ 17y
#87
izniniz olursa bende gruba girmek istiyorum...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#88
izniniz olursa bende gruba girmek istiyorum...


Hoşgeldiniz ^^


Ps: 2 kişiyi insiyatif kullanarak aldım artık sadece kurallara uyanlar alınacaktır ^^
A
Arcadia ⭐ 17y
#89
teşekkürler 😘
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#90
teşekkürler 😘


Eğer rütbe olarak yazmasını istiyorsan söyle pls ^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#91
/Done
A
Arcadia ⭐ 17y
#92
😘
O
Old School ⭐ 19y
#93
Hacım benim rütbeyede eklsene fb mizi herşeyimizle tam fb li olalım 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#94
Hacım benim rütbeyede eklsene fb mizi herşeyimizle tam fb li olalım :P


/Done 😘
O
Old School ⭐ 19y
#95
Hacım benim rütbeyede eklsene fb mizi herşeyimizle tam fb li olalım :P


/Done 😘


❤️
C
Calamity ⭐ 17y
#96
Benide ekler misin mesaj yetmiyor ama :S
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#97
Benide ekler misin mesaj yetmiyor ama :S


Fun Club'ta bir kaç paylaşım yap.O zaman alabilir belki ^^ 😘
C
#98
:!!&%&! bir FB fanatıgı olarak postum yetmıyor ya bir çok kez kadıköy e maçlara gittim ve 2 kez derby maçlarına bir 8taş biride 6S 😎

nese ne yapalım ..Giremıyorm 😞
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#99
Fun Club'a biraz özen gösterin.Konu açın açılan konuları takip edin olmaz diye birşey yok.Ama FB Fun Club'ta bir paylaşımı olmadan ve kurallara uymayan üyeleri almamı beklemeyin benden.
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#100
Fb Fun club üyesi olmak istiyorum bro. ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: