Fb Fun club üyesi olmak istiyorum bro. ^^
Hoşgeldiniz efenim ^^
Fb Fun club üyesi olmak istiyorum bro. ^^
Beni de Eklermisin hacım :G
Beni de Eklermisin hacım :G
Hoşgeldin hacım 😘
Katılabilir miyim?
Bende girmek istiyorum. FB FUN CLUP Rütbesini onurla taşırım 🍺
Bende girmek istiyorum. FB FUN CLUP Rütbesini onurla taşırım 🍺
Katılabilir miyim?
Hoşgeldin.
Eğer istersen profilinde FB Fun Club'ı gösterebilirim ?
Katılabilir miyim?
Hoşgeldin.
Eğer istersen profilinde FB Fun Club'ı gösterebilirim ?
Sade daha hoş duruyor ama club için zorunlu ise açarız =)
Hoşgeldin.
Eğer istersen profilinde FB Fun Club'ı gösterebilirim ?
Sade daha hoş duruyor ama club için zorunlu ise açarız =)
Hayır zorunlu değil sadece Bilgiliyim yerine FB Fun Club yazacak ^-^
/Done
Benide Yaz bro :)
Write me :)
Log in to write a reply.
Log In