Best of Xanthos 🙏
extraloob.com Efsane üyeleri
· 151 Replies · 37K views 0 reading · Page 6 / 8
Replies
Bu topici görünce eski günleri ne özlemişim onu farkettim 😢
bu sitede o kadar çok zaman geçirdiğim arkadaşlarım oldu ki...
Nicklerini görünce eskilere gittim.
Msn'den sabahlara kadar ne sohbet ederdik be..
Halil mi dersin Hülya'sı mı dersin, Mustafa'sı mı dersin. Hamzası mı...Okan'ı mı Polu'mu Cihan'ı mı ... Uğur'u mu..(daha sayamadığım bir sürü isim... 😞 )
Eskiye özlem...
Nicklerini görünce eskilere gittim.
Msn'den sabahlara kadar ne sohbet ederdik be..
Halil mi dersin Hülya'sı mı dersin, Mustafa'sı mı dersin. Hamzası mı...Okan'ı mı Polu'mu Cihan'ı mı ... Uğur'u mu..(daha sayamadığım bir sürü isim... 😞 )
Eskiye özlem...
T
The Prestige
⭐ 14y
Bu mesaj volkanka rumuzlu uyeden alinti yapildi
Uğur Dürüst mü?
bu sitede o kadar çok zaman geçirdiğim arkadaşlarım oldu ki...
Nicklerini görünce eskilere gittim.
Msn'den sabahlara kadar ne sohbet ederdik be..
Halil mi dersin Hülya'sı mı dersin, Mustafa'sı mı dersin. Hamzası mı...Okan'ı mı Polu'mu Cihan'ı mı ... Uğur'u mu..(daha sayamadığım bir sürü isim... 😞 )
Eskiye özlem...
Uğur Dürüst mü?
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
bu benim imzamı calmışşş 😄
Best of Xanthos 🙏
bu benim imzamı calmışşş 😄
Polgara
Jigsaw
Bu mesaj volkanka rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kanka ayıpsın 😄
bu sitede o kadar çok zaman geçirdiğim arkadaşlarım oldu ki...
Nicklerini görünce eskilere gittim.
Msn'den sabahlara kadar ne sohbet ederdik be..
Halil mi dersin Hülya'sı mı dersin, Mustafa'sı mı dersin. Hamzası mı...Okan'ı mı Polu'mu Cihan'ı mı ... Uğur'u mu..(daha sayamadığım bir sürü isim... 😞 )
Eskiye özlem...
Kanka ayıpsın 😄
E
ErcanDinsel
⭐ 16y
Bir kişide beni yazmamış ki yahu.. 😄
Ps: Eski hesap bu nick ile değildi. Okan gibi başlıyıcam şimdi, kuzum benide yazalım oraya, başlayalım çalışmalara diye.
Ps: Eski hesap bu nick ile değildi. Okan gibi başlıyıcam şimdi, kuzum benide yazalım oraya, başlayalım çalışmalara diye.
Ark0 ve hmzsnzmnxn diyom

Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
hmzsnmz di o taam mı bi kere
Ark0 ve hmzsnzmnxn diyom
hmzsnmz di o taam mı bi kere
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildiArk0 ve hmzsnzmnxn diyom
hmzsnmz di o taam mı bi kere
Eyvallah...

A
AngeLicMoon
⭐ 16y
hamzasönmez ile kayseri eski sanayide çalışmıştık 😄 yatakçı dükkanına yatak getirmişlerdi babasıyla. Hamza sönmez mi senin adın dedim şaşırdı nerden tanıyorsun dedi ben zülkif dedim siteden angelicmoon tanımıştı 😊 özletti kendisini
sweetCHIEF
⭐ 17y
JawBreaker
sweetCHIEF
Wax Whine
Prisoners
Polgara
Absence
Spare
Fre3sTyLe
Wax Whine
Prisoners
Polgara
Absence
Spare
Fre3sTyLe
Vay be eskiyi özlemişim harbiden ne forumdu ya. Türkiye' de forumculuğu kuran siteydi extraloob
Aklıma 110 capin ilk zamanlarında exitusun sürekli nova düşürüp postlaması geldi hey gidi
Aklıma 110 capin ilk zamanlarında exitusun sürekli nova düşürüp postlaması geldi hey gidi
Oha varya başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş hissi oldu. _ExiTuS_ gibi bi nicki vardı alt treli 😄 çok iyi hatırlyıorum baya takip ederdim . vayt be
Parayla milletin çarını bota koyan birisi vardı , nickide H ile başlıyodu heralde , girip onun konusuna iç geçirerek bakardım (ozamanlar 2 çar açınca bilgisayar donuyordu da )biggrint1
Yaralı style@CezaAlp Halgan'dır kesin 😄 Clientless olayını abartmıştı biraz biggrint1
Log in to write a reply.
Log In