Icerige atla
Extraloob

extraloob.com Efsane üyeleri

· 151 Replies · 37K views · Page 6 / 8
Replies
A
Addicted ⭐ 19y
#101
Best of Xanthos 🙏
E
Extrowe ⭐ 16y
#102
Bu topici görünce eski günleri ne özlemişim onu farkettim 😢
V
volkanka ⭐ 17y
#103
bu sitede o kadar çok zaman geçirdiğim arkadaşlarım oldu ki...
Nicklerini görünce eskilere gittim.

Msn'den sabahlara kadar ne sohbet ederdik be..

Halil mi dersin Hülya'sı mı dersin, Mustafa'sı mı dersin. Hamzası mı...Okan'ı mı Polu'mu Cihan'ı mı ... Uğur'u mu..(daha sayamadığım bir sürü isim... 😞 )

Eskiye özlem...
T
#104
Bu mesaj volkanka rumuzlu uyeden alinti yapildi
bu sitede o kadar çok zaman geçirdiğim arkadaşlarım oldu ki...
Nicklerini görünce eskilere gittim.

Msn'den sabahlara kadar ne sohbet ederdik be..

Halil mi dersin Hülya'sı mı dersin, Mustafa'sı mı dersin. Hamzası mı...Okan'ı mı Polu'mu Cihan'ı mı ... Uğur'u mu..(daha sayamadığım bir sürü isim... 😞 )

Eskiye özlem...


Uğur Dürüst mü?
M
Mojito ⭐ 18y
#105
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
Best of Xanthos 🙏

bu benim imzamı calmışşş 😄
O
Onitsuka ⭐ 17y
#106
Polgara
B
Beijo ⭐ 19y
#107
Jigsaw
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#108
Bu mesaj volkanka rumuzlu uyeden alinti yapildi
bu sitede o kadar çok zaman geçirdiğim arkadaşlarım oldu ki...
Nicklerini görünce eskilere gittim.

Msn'den sabahlara kadar ne sohbet ederdik be..

Halil mi dersin Hülya'sı mı dersin, Mustafa'sı mı dersin. Hamzası mı...Okan'ı mı Polu'mu Cihan'ı mı ... Uğur'u mu..(daha sayamadığım bir sürü isim... 😞 )

Eskiye özlem...

Kanka ayıpsın 😄
E
#109
Bir kişide beni yazmamış ki yahu.. 😄

Ps: Eski hesap bu nick ile değildi. Okan gibi başlıyıcam şimdi, kuzum benide yazalım oraya, başlayalım çalışmalara diye.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#110
Ark0 ve hmzsnzmnxn diyom
A
Autumn ⭐ 17y
#111
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ark0 ve hmzsnzmnxn diyom

hmzsnmz di o taam mı bi kere
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#112
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ark0 ve hmzsnzmnxn diyom

hmzsnmz di o taam mı bi kere


Eyvallah...
A
#113
hamzasönmez ile kayseri eski sanayide çalışmıştık 😄 yatakçı dükkanına yatak getirmişlerdi babasıyla. Hamza sönmez mi senin adın dedim şaşırdı nerden tanıyorsun dedi ben zülkif dedim siteden angelicmoon tanımıştı 😊 özletti kendisini
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#114
JawBreaker
I
Intensify ⭐ 18y
#115
sweetCHIEF
Wax Whine
Prisoners
Polgara
Absence
Spare
Fre3sTyLe
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#116
Vay be eskiyi özlemişim harbiden ne forumdu ya. Türkiye' de forumculuğu kuran siteydi extraloob
P
piemde ⭐ 15y
#117
Aklıma 110 capin ilk zamanlarında exitusun sürekli nova düşürüp postlaması geldi hey gidi
N
Nervous ⭐ 16y
#118
Aklıma 110 capin ilk zamanlarında exitusun sürekli nova düşürüp postlaması geldi hey gidi

Oha varya başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş hissi oldu. _ExiTuS_ gibi bi nicki vardı alt treli 😄 çok iyi hatırlyıorum baya takip ederdim . vayt be
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#119
Parayla milletin çarını bota koyan birisi vardı , nickide H ile başlıyodu heralde , girip onun konusuna iç geçirerek bakardım (ozamanlar 2 çar açınca bilgisayar donuyordu da )biggrint1
Yaralı style
P
piemde ⭐ 15y
#120
@CezaAlp Halgan'dır kesin 😄 Clientless olayını abartmıştı biraz biggrint1

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: