Icerige atla
Extraloob

extraloob.com Efsane üyeleri

· 151 Replies · 37K views · Page 7 / 8
Replies
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#121
Nova manyağı biri vardı 16 charla kasıyordu sürekli kimdi o arkadaş? 😄
Advance
Advance ⭐ 18y
#122
Nova manyağı biri vardı 16 charla kasıyordu sürekli kimdi o arkadaş? :D

mavii idi sanırım
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#123
@CezaAlp Halgan'dır kesin 😄 Clientless olayını abartmıştı biraz biggrint1

aynen halganmış , dhde de konusu var adamın 🤣
Yaralı style
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#124
@Advance mavii ve exitus ikisi de sürekli düşürüyordu.
@CezaAlp Halgan dı evet hatta ben de 1 kere kastırmıştım 1 aylığına ona 😊 Böyle büyük pot falan alıyordu chara gerek yok bir küçüğü yetiyor diyordum ben oynayacaksam benim kurallarım geçerlidir diyince ok demiştim 😄 Hatta 15tl aylık dı ben tam yatıracaktım 20tl oldu dedi niye dedim zaten 1 iskender parasına yapıyoruz bu işi niye deme bi de demişti 😄
Ps: Mavii Addicted Adith bunlardan haberi olan varmı banlanıp gittilermi
D
Doma$no ⭐ 18y
#125
Ben
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#126
Ben

old nick ne hocam?
M
#127
Ben de bi Limanerg bekleyerek girdim konuya da, can sağlığı 😊
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#128
Limanerg
Yaralı style
M
#129
Limanerg

halen trollüğe devam edemek:beer::buddha::detective:

smileyları özlemişimmm
L
#130
gökhan yazıklar olsun beni nasıl unutursun vay be 😄
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#131
Lord_Sniper
Yaralı style
P
piemde ⭐ 15y
#132
@Lord_Sniper O + deneme videoları senindi de mi 😁
L
#133
@piemde evet benimdi ama unuttunuz beni yazıklar olsun size 😄
L
#134
Lord_Sniper

tek hatırlıyan sen çıktın be 😞
F
favretto ⭐ 16y
#135
Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini :/
O
os1 ⭐ 19y
#136
Ben yine konu hortlatmaya geldim 😊

Benim için 3 tane efsane vardır şu forum tarihinde, Ronin - Majestic - Extraloob. 3 ünüzün de hakkını ödeyemem beni büyüttünüz geliştirdiniz nerede nasıl davranmam gerektiğini öğrettiniz.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#137
Ben yine konu hortlatmaya geldim 😊

Benim için 3 tane efsane vardır şu forum tarihinde, Ronin - Majestic - Extraloob. 3 ünüzün de hakkını ödeyemem beni büyüttünüz geliştirdiniz nerede nasıl davranmam gerektiğini öğrettiniz.

Kemalist 🙏
Yaralı style
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#138
Kemalist 🙏

Adamsın 🤣
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#139
Adamsın 🤣

Ben bu sitede dolandırılmıştım bir mod tarafından , extralooba söyledim ilgilenmemişti . Sonra size söyledim , gelip banlamıştınız.
Yaralı style
The47
The47 ⭐ 18y
#140
selam
😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: