Nova manyağı biri vardı 16 charla kasıyordu sürekli kimdi o arkadaş? 😄


Nova manyağı biri vardı 16 charla kasıyordu sürekli kimdi o arkadaş? :D
@CezaAlp Halgan'dır kesin 😄 Clientless olayını abartmıştı biraz biggrint1
Yaralı styleBen
Yaralı styleLimanerg
Yaralı styleLord_Sniper
Ben yine konu hortlatmaya geldim 😊
Benim için 3 tane efsane vardır şu forum tarihinde, Ronin - Majestic - Extraloob. 3 ünüzün de hakkını ödeyemem beni büyüttünüz geliştirdiniz nerede nasıl davranmam gerektiğini öğrettiniz.
Yaralı styleKemalist 🙏
Adamsın 🤣
Yaralı styleLog in to write a reply.
Log In