Hadise söyledikleri gibi eurovisionda hadise yaratamadı.Sesis kartlasmıs fasulye gibiydi.Dinleyince kendimden nefret ettim.Cogu kuzey ülkeleri bilerek norvec e vermis olsalarda hadise gözümden düstü..
Norveç heryerden oy aldı ama 🎅 Hadise neden kötü söyledi anlayamıyorum.. TRT de ilk söylediği gibi söyleyemiyor nedense :S
kötü söylemesinin büyük bir nedenide arkadaki dansçılarında şarkıya katılması özellikle o kart sesli herifin 😄