Icerige atla
Extraloob

Eurovision 2009" Winner: Norway

· 48 Yanıt · 3.1K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
E
EmmaW ⭐ 19y
#41
Hadise söyledikleri gibi eurovisionda hadise yaratamadı.Sesis kartlasmıs fasulye gibiydi.Dinleyince kendimden nefret ettim.Cogu kuzey ülkeleri bilerek norvec e vermis olsalarda hadise gözümden düstü..

Norveç heryerden oy aldı ama 🎅 Hadise neden kötü söyledi anlayamıyorum.. TRT de ilk söylediği gibi söyleyemiyor nedense :S

kötü söylemesinin büyük bir nedenide arkadaki dansçılarında şarkıya katılması özellikle o kart sesli herifin 😄
L
Leet1 ⭐ 19y
#42
Hak ettiler bence süper şarkı..
B
Brooklyn ⭐ 18y
#43
İyi söylemiş gencoğlan ^^
Ama yorumlara bakılırsa açık ara kazanmış . O kadar fark atabilecek bir şarkı değil :/
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#44
cok begendim ya şarkıyı. hakediyor gerçekten 1.ligi



+1907 😘 ❤️
P
Prada ⭐ 19y
#45
Eleman tam şekeroğlan ama. Kafasına vur gülümsesin tadında ^^
P
Prophecy ⭐ 17y
#46
Eleman tam şekeroğlan ama. Kafasına vur gülümsesin tadında ^^


😁
K
Kobe ⭐ 19y
#47
asla müzik kazanmıyor hiç izlemeye gerek yok kaç yıldır izlemiyordum bu sene izledim boşu boşuna üzüldüm

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: