Icerige atla
Extraloob

Eurovision 2009" Winner: Norway

· 48 Yanıt · 3.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
T
Tarantella ⭐ 19y
#21
sadece 3. dünya ülkelerinin kazanmak için çabaladığı ve 1-2 ay tartıştığı bu yarışmayı neden bu kadar önemsediniz anlayamadım.
1.ye herhangi bir ödül verilmiyor.uluslararası arenada size bir fayda sağlamıyor.kaldı ki turistik faaliyetleri bile etkilemiyor alt tarafı saçma salak bir şarkı.yani kazansak ne olacak kazanmasak ne olacak.niye bu kadar üzüldü herkes anlayamadım.eurovisionda 1. 3. falan olmayı "başarı" olarak görenler mi var aramızda ?


Ben lisanslı futbolcuyum ve felsefem oynadığım her maçı kazanmak.Türkiyede eğer yarışıyorsa kazanmalı. ☕



komedi aslında cidden komedi.siyasal boyutu belli olayın.yani 4-5 ülke banko finalde her sene.zaten adil bir yarışma değil.onu bırak sana bir getirisi de yok.olayın felsefeyle de profesyönellikle de profesyönel futbolculukla da alakası yok.ülkemiz bir futbol takımı falan değil, işi gücü olan bi ülke. böyle saçma sapan organizasyonlara katılıp kazanma felsefesini güdeceğine gider adam akıllı siyasetine politikasına bakar.onun kafası kesiliyor, onun köyünde 44 kişi can veriyor, askeri hala şehit ediliyor.yani Türkiye'nin böyle saçma şeylerle vakit kaybetmesi bana yanlış geliyor.geyiğine yapılan birşey.üstünde çok durmaya gerek de yok.

ps: konudan uzaklaştıgım düşünülmesin.amacım kimseyi tahrik etmek falan da değil.yukarıdaki yazdıklarım sadece örnek.
Windy
Windy ⭐ 19y
#22
onu bunu bilmem , puanlar verildiğinde spiker kadının norvey ve norvej demesi beni benden alıp götürüyordu ondan hiç ilgilenmedim hadiseyle felan ^_^
F
Furina OP ⭐ 19y
#23
sadece 3. dünya ülkelerinin kazanmak için çabaladığı ve 1-2 ay tartıştığı bu yarışmayı neden bu kadar önemsediniz anlayamadım.
1.ye herhangi bir ödül verilmiyor.uluslararası arenada size bir fayda sağlamıyor.kaldı ki turistik faaliyetleri bile etkilemiyor alt tarafı saçma salak bir şarkı.yani kazansak ne olacak kazanmasak ne olacak.niye bu kadar üzüldü herkes anlayamadım.eurovisionda 1. 3. falan olmayı "başarı" olarak görenler mi var aramızda ?


Ben lisanslı futbolcuyum ve felsefem oynadığım her maçı kazanmak.Türkiyede eğer yarışıyorsa kazanmalı. ☕



komedi aslında cidden komedi.siyasal boyutu belli olayın.yani 4-5 ülke banko finalde her sene.zaten adil bir yarışma değil.onu bırak sana bir getirisi de yok.olayın felsefeyle de profesyönellikle de profesyönel futbolculukla da alakası yok.ülkemiz bir futbol takımı falan değil, işi gücü olan bi ülke. böyle saçma sapan organizasyonlara katılıp kazanma felsefesini güdeceğine gider adam akıllı siyasetine politikasına bakar.onun kafası kesiliyor, onun köyünde 44 kişi can veriyor, askeri hala şehit ediliyor.yani Türkiye'nin böyle saçma şeylerle vakit kaybetmesi bana yanlış geliyor.geyiğine yapılan birşey.üstünde çok durmaya gerek de yok.

ps: konudan uzaklaştıgım düşünülmesin.amacım kimseyi tahrik etmek falan da değil.yukarıdaki yazdıklarım sadece örnek.


Hayatan politikadan ibaret değil 😉 Böyle yarışmalar olmasa neyle eğlencez ?
T
Tarantella ⭐ 19y
#24
yok canım eglenmek tabi iyidir güzeldir candır da amacı eglence işte.bu kadar üstünde durmaya gerek yok diyorum.yok sesi kötüydü, yok hastaydı, yok dans kötüydü, kıyafet böyleydi.. rezil olduk falan.bana gereksiz gelen bunlar sadece.
F
Furina OP ⭐ 19y
#25
yok canım eglenmek tabi iyidir güzeldir candır da amacı eglence işte.bu kadar üstünde durmaya gerek yok diyorum.yok sesi kötüydü, yok hastaydı, yok dans kötüydü, kıyafet böyleydi.. rezil olduk falan.bana gereksiz gelen bunlar sadece.

O konuda haklısın. Norveçte şimdiye Alexander Rybak tebrik edilmiş , konu kapatılmıştır.. Bizimkiler hala Hadise'yi eleştirmekle meşgul
T
TitusPullo ⭐ 19y
#26
Eurovisionun amacı zaten birinciyi ödüle boğum sonrada ünlü etmek veya Müziğin konuştuğu bir platform değildir bunu belirteyim. Organizasyonun asıl amacı kazanan ülkenin bir sonra ki yıl kendi ülkesinde bu yarışmayı düzenlemesidir. Ülke reklamı kısacası. Tamamen siyasaldır.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#27
Eurovisionun amacı zaten birinciyi ödüle boğum sonrada ünlü etmek veya Müziğin konuştuğu bir platform değildir bunu belirteyim. Organizasyonun asıl amacı kazanan ülkenin bir sonra ki yıl kendi ülkesinde bu yarışmayı düzenlemesidir. Ülke reklamı kısacası. Tamamen siyasaldır.

+1907 Bazı arkadaşlar siyaset içermediğini söylediler,bende dondum kaldım.

@Trentella
Kazansakta kaybetsekte bırsey olmazdı dıyenler uzerıne o ornegı verdım.Eğer yarısıyorsak kazanmaya calısacaksın.

PS:Aramızdaki fark sen siyasetten başka birşey düşünmüyorsun ben siyaset harici herşeyi düşünüyorum.Siyaset kadar tiksinç bir konu görmedim,göremem.
F
Furina OP ⭐ 19y
#28
Eurovisionun amacı zaten birinciyi ödüle boğum sonrada ünlü etmek veya Müziğin konuştuğu bir platform değildir bunu belirteyim. Organizasyonun asıl amacı kazanan ülkenin bir sonra ki yıl kendi ülkesinde bu yarışmayı düzenlemesidir. Ülke reklamı kısacası. Tamamen siyasaldır.

+1907 Bazı arkadaşlar siyaset içermediğini söylediler,bende dondum kaldım.

@Trentella
Kazansakta kaybetsekte bırsey olmazdı dıyenler uzerıne o ornegı verdım.Eğer yarısıyorsak kazanmaya calısacaksın.

PS:Aramızdaki fark sen siyasetten başka birşey düşünmüyorsun ben siyaset harici herşeyi düşünüyorum.Siyaset kadar tiksinç bir konu görmedim,göremem.

Bazı arkadaştan kasıt benim galiba .. 😁 Ben siyaset içermiyor demedim yanlış anlama 😄 Sadece %100 siyaset değil dedim ^^
K
#29
Eurovisionun amacı zaten birinciyi ödüle boğum sonrada ünlü etmek veya Müziğin konuştuğu bir platform değildir bunu belirteyim. Organizasyonun asıl amacı kazanan ülkenin bir sonra ki yıl kendi ülkesinde bu yarışmayı düzenlemesidir. Ülke reklamı kısacası. Tamamen siyasaldır.

+1907 Bazı arkadaşlar siyaset içermediğini söylediler,bende dondum kaldım.

@Trentella
Kazansakta kaybetsekte bırsey olmazdı dıyenler uzerıne o ornegı verdım.Eğer yarısıyorsak kazanmaya calısacaksın.

PS:Aramızdaki fark sen siyasetten başka birşey düşünmüyorsun ben siyaset harici herşeyi düşünüyorum.Siyaset kadar tiksinç bir konu görmedim,göremem.



birader şaka mısın ?
hem futbolcu oldugunu söyledi hem de siyaset harici her konuyu düşündügünü söyledi.ekran başında baya hava bastın tabi.koçum diyecem ayıp olacak.gerek bu tip siyasal organizasyonlarda gerekse futbolda sen giderken ben dönüyordum bilen bilir ne yaptığımı burda söylememe gerek yok.
bir şey düşündüğün yok fakat aramızdaki bazı arkadaşlar gibi bilmeden atıp tutuyorsun.siyaset hakkındaki yorumlarını da sana sormamıştım ve konumuz da siyaset değildi, neyse.
yarışıyorsak kazanmaya çalışacaksın ne demek ? hadise zaten en üst düzeyde yarışmaya çalıştı.görsel öğesiyle,showuyla.kız 23 yaşında ama herşeyin farkında.

ps: en illet olduğum şey bu.siyaset hakkında tek birşey söylemiyorsun ve siyaset konuştuğun söyleniyor.tekrarlıyorum birader sen şaka mısın ?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#30
Arkadaşım ben futbolcu değilim.Sadece amatör olarak oynuyorum,lisansım var.Futbolcuyum demek için pro sözleşme imzalaman gerek bu 1.
İkincisi ben Hadisenin arkasındayım.Mesajları yazana iyi bak.Yazanları karıstırmıssın.
Üçüncüsü sen siyasette giderken ben dönüyordum demıssın.Ama ben siyasetle ilgili "Alakam yok,nefret ederim" dedim.Siyaset harici her konuyu dusunuyorum dedım."Siyaset harici herşeyi düşünürüm" yani siyasete ilgim yoktur ama geri kalan her konu hakkında ilgiliyim,yorum yapabilirim demek."harici" bu anlama gelir.

PS: Okuduğunu iki kere oku.Anlayamıyorsun ne yazdığımı.
B
Buzzz ⭐ 18y
#31
Arkadaşım ben futbolcu değilim.Sadece amatör olarak oynuyorum,lisansım var.Futbolcuyum demek için pro sözleşme imzalaman gerek bu 1.
İkincisi ben Hadisenin arkasındayım


bizde arkasında olmak istiyoruz ☕
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#32
Arkadaşım ben futbolcu değilim.Sadece amatör olarak oynuyorum,lisansım var.Futbolcuyum demek için pro sözleşme imzalaman gerek bu 1.
İkincisi ben Hadisenin arkasındayım


bizde arkasında olmak istiyoruz ☕


ahahahha 😁
B
Buura ⭐ 19y
#33
Her zaman işin içinde siyaset var fakat dün gece Norveç hakketi dinledikten sonra bunlar alır dedim gittim geldiğimde açık ara fark vardı 😜
K
#34
Arkadaşım ben futbolcu değilim.Sadece amatör olarak oynuyorum,lisansım var.Futbolcuyum demek için pro sözleşme imzalaman gerek bu 1.
İkincisi ben Hadisenin arkasındayım.Mesajları yazana iyi bak.Yazanları karıstırmıssın.
Üçüncüsü sen siyasette giderken ben dönüyordum demıssın.Ama ben siyasetle ilgili "Alakam yok,nefret ederim" dedim.Siyaset harici her konuyu dusunuyorum dedım."Siyaset harici herşeyi düşünürüm" yani siyasete ilgim yoktur ama geri kalan her konu hakkında ilgiliyim,yorum yapabilirim demek."harici" bu anlama gelir.

PS: Okuduğunu iki kere oku.Anlayamıyorsun ne yazdığımı.


sen bi artist havasından kurtul.sonra gel karşıma konuş canım.profesyonelliği de amatörlüğü de bana ögretmeye kalkma bide.
F
Furina OP ⭐ 19y
#35
Sakin olun . Uzatmaya ve birbirinizi kırmaya değmez.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#36
Sakin olun . Uzatmaya ve birbirinizi kırmaya değmez.


Yok ya hacım ne tartışıcagım.Adam başkasının söyledikleriyle benim söylediklerimden bir karışım yapmış hepsini sen söyledin diyo lol
C
Crisis ⭐ 19y
#37
Hadise söyledikleri gibi eurovisionda hadise yaratamadı.Sesis kartlasmıs fasulye gibiydi.Dinleyince kendimden nefret ettim.Cogu kuzey ülkeleri bilerek norvec e vermis olsalarda hadise gözümden düstü..
F
Furina OP ⭐ 19y
#38
Hadise söyledikleri gibi eurovisionda hadise yaratamadı.Sesis kartlasmıs fasulye gibiydi.Dinleyince kendimden nefret ettim.Cogu kuzey ülkeleri bilerek norvec e vermis olsalarda hadise gözümden düstü..

Norveç heryerden oy aldı ama 🎅 Hadise neden kötü söyledi anlayamıyorum.. TRT de ilk söylediği gibi söyleyemiyor nedense :S
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#39
Ne eurovisionmuş birader yahu adamlar 1. olduu halde 3. sayfa haberlerinde fln yer etmişlerdir bizimkiler manşetlere taşıdı xD
C
Crisis ⭐ 19y
#40
Hadise söyledikleri gibi eurovisionda hadise yaratamadı.Sesis kartlasmıs fasulye gibiydi.Dinleyince kendimden nefret ettim.Cogu kuzey ülkeleri bilerek norvec e vermis olsalarda hadise gözümden düstü..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: