guıldın suankı durumu ne ss isteriz Very Happy
Efsane ----> 4 LvL <----- Bir Hikaye yaziLIyor !
· 50 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
ss düzen at lem 57 lucam exp 98 % dc yedim geliyom Mr. Green
selım su ss ı yenıle yha oflıne anladın sen ^^
selım su ss ı yenıle yha oflıne anladın sen ^^
Mr. Green
AkiroN is server number one_!!!!! Twisted Evil Twisted Evil

AkiroN is server number one_!!!!! Twisted Evil Twisted Evil
N'apalım? Allah Allah... Bizle paylaşmana gerek yok. Ayrıca ben server'ın ilk günü başlasaydım emin ol ki öyle bir şey hayatta diyemezdin. Twisted Evil
no server king Lib Twisted Evil
selım olum hıc bırınde onlıne deılım koy ıste yha
selım olum hıc bırınde onlıne deılım koy ıste yha
no server king Lib Twisted Evil
tevecünüz lol yok la biz guild olarak en iyiyiz tek adam deil Cool
selım olum hıc bırınde onlıne deılım koy ıste yha
2 sro acik feci kasiyo paso link yollama yaticak char... biri yatarsa alayi dc Mr. Green
server kralı hüseyin abi AkiroN server KinG Twisted Evil Twisted Evil

^sende ss koy olum suraya be Very Happy ne gusel yatsın ıste ohhhhh hep yat da yetısek sana
server kralı hüseyin abi AkiroN server KinG Twisted Evil Twisted Evil
olum ajan olarak mı gnderdıler senı ya
eet Laughing Laughing

eet emuinim SENIN dedigin kisi kingdir puahha Laughing
are u n00b_??

adam bızı sıtede banlatmak ıstıyor heralde ^^
yok ama dogruları söyleyince suç mu_?AkiroN kral varmı bi diyeceginiz_??

yha kardesım bı LY kesmekle kral olsunda ben paşazade torunu olrdum bırakım bole cocuksu seylerı yha bal tamm ılk LY kesmıstrı kabuluk muhım olan aynı lvlınde bırıyle aynı kosullarda kullanıp karsısındakı dewırırse ona kral derım ıste
sen hiç herculesteki AkiroN u görmedin!!!!! Twisted Evil Twisted Evil

sen hiç herculesteki AkiroN u görmedin!!!!! Twisted Evil Twisted Evil
Bak AkiroN ile Hercules'te hiçbir sorunum yoktu ama bir şeyler diyeceğim de sorunum varmış gibi gözükecek. AkiroN'un Hercules'te LY kestiğini görmedim (belki de benim server'dan gittiğimden sonra fln kesmiştir.) Sonra pvp'de, warlar'da falan gene onun çok iyi işler çıkardığını görmedim. Yani burda olmayan bir şeyler hakkında konuşma.
Madem devam edeceksen ben de sana sorayım;
Sen hiç Hercules'te _ACID'i gördün mü? Twisted Evil Wink
PS: Kendisi server'ın en iyilerindendir şüphesiz ve benim de çok iyi arkadaşım.
Umarım yeterlidir.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap