Icerige atla
Extraloob

Efsane ----> 4 LvL <----- Bir Hikaye yaziLIyor !

· 50 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#41


sen hiç herculesteki AkiroN u görmedin!!!!! Twisted Evil Twisted Evil

Bak AkiroN ile Hercules'te hiçbir sorunum yoktu ama bir şeyler diyeceğim de sorunum varmış gibi gözükecek. AkiroN'un Hercules'te LY kestiğini görmedim (belki de benim server'dan gittiğimden sonra fln kesmiştir.) Sonra pvp'de, warlar'da falan gene onun çok iyi işler çıkardığını görmedim. Yani burda olmayan bir şeyler hakkında konuşma.

Madem devam edeceksen ben de sana sorayım;
Sen hiç Hercules'te _ACID'i gördün mü? Twisted Evil Wink

PS: Kendisi server'ın en iyilerindendir şüphesiz ve benim de çok iyi arkadaşım.

Umarım yeterlidir.


apo yu tanımayan mı var
ben apo ile server da konusuyom kendisi az cok beni bilir sen BigBoss batu'yu biliyon mu_??kendisi NoName le dalga geciyodu ilk zamanlar bilmem anlata bildim mi_??
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#42
tmm kardeş cok uzadı konu kapansın ok extraokk
detective kahvekeyfi kahvekeyfi
H
hakan544 ⭐ 19y
#43
reignoffire bu guild kadar kotu berbat bi guild gormedim zaten belli bi kac kisi var guildde hersey onların elinde gerisini takmıyolar bile
L
Liu ⭐ 19y
#44
ya başlıkda FreakZ kotuleyın falan mı yazdık bız yha ^^
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#45

reignoffire bu guild kadar kotu berbat bi guild gormedim zaten belli bi kac kisi var guildde hersey onların elinde gerisini takmıyolar bile

böyLe yorumLarini bizim Topicde deiL oNAlrin Topiginde yaz extraokk
FreakZ BIRdir yani bir takimdir herkez 1 dir bunu guiLdde oLanLAr anLAmistir herhaLde sohbet süper insanLar süper yarin birsey oLsa hemen kosarLar ötekiLeri biLmem ve biLmekte istemem oyüzden yrumLara dikkat Lütfen
ii forumLAr Wink
B
bannedddd ⭐ 19y
#46


reignoffire bu guild kadar kotu berbat bi guild gormedim zaten belli bi kac kisi var guildde hersey onların elinde gerisini takmıyolar bile

böyLe yorumLarini bizim Topicde deiL oNAlrin Topiginde yaz extraokk
FreakZ BIRdir yani bir takimdir herkez 1 dir bunu guiLdde oLanLAr anLAmistir herhaLde sohbet süper insanLar süper yarin birsey oLsa hemen kosarLar ötekiLeri biLmem ve biLmekte istemem oyüzden yrumLara dikkat Lütfen
ii forumLAr Wink

Nokta. Mr. Green
H
HosenberG ⭐ 19y
#47



reignoffire bu guild kadar kotu berbat bi guild gormedim zaten belli bi kac kisi var guildde hersey onların elinde gerisini takmıyolar bile

böyLe yorumLarini bizim Topicde deiL oNAlrin Topiginde yaz extraokk
FreakZ BIRdir yani bir takimdir herkez 1 dir bunu guiLdde oLanLAr anLAmistir herhaLde sohbet süper insanLar süper yarin birsey oLsa hemen kosarLar ötekiLeri biLmem ve biLmekte istemem oyüzden yrumLara dikkat Lütfen
ii forumLAr Wink

Nokta. Mr. Green

Nokta. (2) Mr. Green
D
Dampyre ⭐ 19y
#48
eferim hmm Mr. Green
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#49
DoubLe Nokta muahahhaha : Mr. Green Laughing
E
EFENDYY ⭐ 19y
#50
nice nukta Cool

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: