Icerige atla
Extraloob

darkBORN Toparlanıyor !!!

· 79 Replies · 10K views · Page 4 / 4
Replies
S
SherwaN OP ⭐ 19y
#61
Sen iste 2 gün sonra 80 olim canım... Mr. Green
Merak etme yetişirim ben sana... kahvekeyfi


Bu arada hayatta LVL 80 olduk biz canım oyunda olsam ne olmasam ne... Sen hayatta ezik kalmışın da oyunda 80 olarka kendini avutuyon o kadar da olsun kızmıyom ona takıl sen... kahvekeyfi
S
Sp4rr0w ⭐ 19y
#62
Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..
T
#63

Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..

güldürme leyn beni hehehe

NOT:yaw bu kadar da yüklenmeyin yazıktır...
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#64
NERWOŞUMA KARIŞMAYIN DEDİM Evil or Very Mad
_
#65

NERWOŞUMA KARIŞMAYIN DEDİM Evil or Very Mad


NEWGAŞUMA

Azuahahahaha Mr. Green Mr. Green Mr. Green
W
#66
Konumuza Dönelim darkBORN Son sürat toparlanıyooorrrrr Mr. Green
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#67

Sen iste 2 gün sonra 80 olim canım... Mr. Green
Merak etme yetişirim ben sana... kahvekeyfi


Bu arada hayatta LVL 80 olduk biz canım oyunda olsam ne olmasam ne... Sen hayatta ezik kalmışın da oyunda 80 olarka kendini avutuyon o kadar da olsun kızmıyom ona takıl sen... kahvekeyfi

yaw madem burda 80 olmak sizin icin o kadar onemli deil ne die bu oyunu oynuyorsunuz hadi oyunu oynadınız ne die gelip baslık acıorsunuz.Ayrıca sen benim hayatımı nerden bilion da yorum yapıon.

cok noob 80 ler gorduk 80 olmakla is bitmiyor hayatta basarılar Mr. Green Twisted Evil

SON MESAJIMDIR salakca konusmaya devam
S
SherwaN OP ⭐ 19y
#68
Biz hep salakça konuşuyoruz zaten bi sen akıllıca konuşuyon... detective

Bir insan konuşmalarından hayatını anlayabilirsin az çok... kahvekeyfi
W
#69
Yaww bırakın bu mevzularııı


Maksat Sohbettt Mr. Green

Bu Forum da ortam süper hatta Süper Ötesii extrabeer extrabeer

mucX
T
#70

Yaww bırakın bu mevzularııı


Maksat Sohbettt Mr. Green

Bu Forum da ortam süper hatta Süper Ötesii extrabeer extrabeer

mucX

tayfun senin MooNBoY a ne oldu yine mi BANLandı hehehe Mr. Green
W
#71


Yaww bırakın bu mevzularııı


Maksat Sohbettt Mr. Green

Bu Forum da ortam süper hatta Süper Ötesii extrabeer extrabeer

mucX

tayfun senin MooNBoY a ne oldu yine mi BANLandı hehehe Mr. Green



Sadece ismi WaRioR_BLaDe olduuu

DarKKinG de ___CrAzY___ oldu

meymo da Leth4L oldu
_
#72
Yani kısaca oyundaki nicklerimizi burada da kullanmaya basladık 😊
T
#73
aferim size darkBORN FoReVeR Wink
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#74


Sen iste 2 gün sonra 80 olim canım... Mr. Green
Merak etme yetişirim ben sana... kahvekeyfi


Bu arada hayatta LVL 80 olduk biz canım oyunda olsam ne olmasam ne... Sen hayatta ezik kalmışın da oyunda 80 olarka kendini avutuyon o kadar da olsun kızmıyom ona takıl sen... kahvekeyfi

yaw madem burda 80 olmak sizin icin o kadar onemli deil ne die bu oyunu oynuyorsunuz hadi oyunu oynadınız ne die gelip baslık acıorsunuz.Ayrıca sen benim hayatımı nerden bilion da yorum yapıon.

cok noob 80 ler gorduk 80 olmakla is bitmiyor hayatta basarılar Mr. Green Twisted Evil

SON MESAJIMDIR salakca konusmaya devam



Hep Son Msj'ım Dersin Ama öyLece İçine Dert oLur geLir Yazarsın Sonra Rezil Olup Gidersin!
O 72 LvL'e Küçümsediğin İnsan'ın iLk Charıdır O! Sen iLk CharınLa 80 LvL'i Bi Şahıs'a Kafa Tuttunmu Yada iLk CharınLa Yardım aLmadan 80 oLdunmu? löl Seni.. biLip biLmeden Konuşma !!! Ben LaNCeLoT MaNyaK21 Ve Sparr0w BizLer Daha Yeniyiz Bunu Her Yerde söyLeriz.. Bizim AsıL Oyunumuz Counter-Strike'dir HaLa BizimLe Kapışmak İstiyen Bir Çok İnsanLar Var.. 8 yıL Oynadık O Oyunu Ve Emin oLki 40 yıL Uğraşsan Bizim Kadar Nam Yapamazsın! Tr'nin En iyi TakımLarıyLa Oynadık! Kendimize özeL ServerLerimiz! SiteLerimiz! Vardı! Ve bir Çok ŞeyLerimiz Daha Vardı! Merak etme! Bu CharLar Biraz geÇ 80 oLucak Ama Bi Dahaki Sefere Senden Önce oLuruz.. Yeterki İstiyeLim Nerwoş! extraloob'ta İstediğimiz Seviyeye geLdik.. KaLdı Oyun, Onuda Yaparız Tez Zamanda Merak etme!

darkBORN Number One! Derim Demiştim Diyicemde!
_
#75
Sülümmm yürü bee...

Yine ne güsel konusmus adamım 😊
G
GodLeSs ⭐ 19y
#76

Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..

kishi kendinden bilirmish!!! Twisted Evil
L
Lord_Rings ⭐ 19y
#77
hı? extraokk
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#78


Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..

kishi kendinden bilirmish!!! Twisted Evil



YaLakaLık Yapma! Bırakta Kendisi Cvp Versin headbang2ft9 popcorn
L
Lord_Rings ⭐ 19y
#79
burda çok kavga var yav extraokk başarılar size

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: