Sen iste 2 gün sonra 80 olim canım... Mr. Green
Merak etme yetişirim ben sana... kahvekeyfi
Bu arada hayatta LVL 80 olduk biz canım oyunda olsam ne olmasam ne... Sen hayatta ezik kalmışın da oyunda 80 olarka kendini avutuyon o kadar da olsun kızmıyom ona takıl sen... kahvekeyfi
darkBORN Toparlanıyor !!!
· 79 Replies · 10K views 0 reading · Page 4 / 4
Replies
Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..
T
TurKKillS12
⭐ 19y
Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..
güldürme leyn beni hehehe
NOT:yaw bu kadar da yüklenmeyin yazıktır...
NERWOŞUMA KARIŞMAYIN DEDİM Evil or Very Mad
_
___CrAzY___
⭐ 19y
NERWOŞUMA KARIŞMAYIN DEDİM Evil or Very Mad
NEWGAŞUMA
Azuahahahaha Mr. Green Mr. Green Mr. Green
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
Konumuza Dönelim darkBORN Son sürat toparlanıyooorrrrr Mr. Green
Sen iste 2 gün sonra 80 olim canım... Mr. Green
Merak etme yetişirim ben sana... kahvekeyfi
Bu arada hayatta LVL 80 olduk biz canım oyunda olsam ne olmasam ne... Sen hayatta ezik kalmışın da oyunda 80 olarka kendini avutuyon o kadar da olsun kızmıyom ona takıl sen... kahvekeyfi
yaw madem burda 80 olmak sizin icin o kadar onemli deil ne die bu oyunu oynuyorsunuz hadi oyunu oynadınız ne die gelip baslık acıorsunuz.Ayrıca sen benim hayatımı nerden bilion da yorum yapıon.
cok noob 80 ler gorduk 80 olmakla is bitmiyor hayatta basarılar Mr. Green Twisted Evil
SON MESAJIMDIR salakca konusmaya devam
Biz hep salakça konuşuyoruz zaten bi sen akıllıca konuşuyon... detective
Bir insan konuşmalarından hayatını anlayabilirsin az çok... kahvekeyfi
Bir insan konuşmalarından hayatını anlayabilirsin az çok... kahvekeyfi
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
Yaww bırakın bu mevzularııı
Maksat Sohbettt Mr. Green
Bu Forum da ortam süper hatta Süper Ötesii extrabeer extrabeer
mucX
Maksat Sohbettt Mr. Green
Bu Forum da ortam süper hatta Süper Ötesii extrabeer extrabeer
mucX
T
TurKKillS12
⭐ 19y
Yaww bırakın bu mevzularııı
Maksat Sohbettt Mr. Green
Bu Forum da ortam süper hatta Süper Ötesii extrabeer extrabeer
mucX
tayfun senin MooNBoY a ne oldu yine mi BANLandı hehehe Mr. Green
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
Yaww bırakın bu mevzularııı
Maksat Sohbettt Mr. Green
Bu Forum da ortam süper hatta Süper Ötesii extrabeer extrabeer
mucX
tayfun senin MooNBoY a ne oldu yine mi BANLandı hehehe Mr. Green
Sadece ismi WaRioR_BLaDe olduuu
DarKKinG de ___CrAzY___ oldu
meymo da Leth4L oldu
_
___CrAzY___
⭐ 19y
Yani kısaca oyundaki nicklerimizi burada da kullanmaya basladık 😊
T
TurKKillS12
⭐ 19y
aferim size darkBORN FoReVeR Wink
Sen iste 2 gün sonra 80 olim canım... Mr. Green
Merak etme yetişirim ben sana... kahvekeyfi
Bu arada hayatta LVL 80 olduk biz canım oyunda olsam ne olmasam ne... Sen hayatta ezik kalmışın da oyunda 80 olarka kendini avutuyon o kadar da olsun kızmıyom ona takıl sen... kahvekeyfi
yaw madem burda 80 olmak sizin icin o kadar onemli deil ne die bu oyunu oynuyorsunuz hadi oyunu oynadınız ne die gelip baslık acıorsunuz.Ayrıca sen benim hayatımı nerden bilion da yorum yapıon.
cok noob 80 ler gorduk 80 olmakla is bitmiyor hayatta basarılar Mr. Green Twisted Evil
SON MESAJIMDIR salakca konusmaya devam
Hep Son Msj'ım Dersin Ama öyLece İçine Dert oLur geLir Yazarsın Sonra Rezil Olup Gidersin!
O 72 LvL'e Küçümsediğin İnsan'ın iLk Charıdır O! Sen iLk CharınLa 80 LvL'i Bi Şahıs'a Kafa Tuttunmu Yada iLk CharınLa Yardım aLmadan 80 oLdunmu? löl Seni.. biLip biLmeden Konuşma !!! Ben LaNCeLoT MaNyaK21 Ve Sparr0w BizLer Daha Yeniyiz Bunu Her Yerde söyLeriz.. Bizim AsıL Oyunumuz Counter-Strike'dir HaLa BizimLe Kapışmak İstiyen Bir Çok İnsanLar Var.. 8 yıL Oynadık O Oyunu Ve Emin oLki 40 yıL Uğraşsan Bizim Kadar Nam Yapamazsın! Tr'nin En iyi TakımLarıyLa Oynadık! Kendimize özeL ServerLerimiz! SiteLerimiz! Vardı! Ve bir Çok ŞeyLerimiz Daha Vardı! Merak etme! Bu CharLar Biraz geÇ 80 oLucak Ama Bi Dahaki Sefere Senden Önce oLuruz.. Yeterki İstiyeLim Nerwoş! extraloob'ta İstediğimiz Seviyeye geLdik.. KaLdı Oyun, Onuda Yaparız Tez Zamanda Merak etme!
darkBORN Number One! Derim Demiştim Diyicemde!
_
___CrAzY___
⭐ 19y
Sülümmm yürü bee...
Yine ne güsel konusmus adamım 😊
Yine ne güsel konusmus adamım 😊
Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..
kishi kendinden bilirmish!!! Twisted Evil
L
Lord_Rings
⭐ 19y
hı? extraokk
Nerwagus olm yinemi altına işedim .. evladım yatmadan önce bukadar su içme demedim mi ben sana..Bak şimdi bu abiler senle dalga geçecekler ayıp bidaha yapma emi ?..
kishi kendinden bilirmish!!! Twisted Evil
YaLakaLık Yapma! Bırakta Kendisi Cvp Versin headbang2ft9 popcorn
L
Lord_Rings
⭐ 19y
burda çok kavga var yav extraokk başarılar size
Log in to write a reply.
Log In