Eski günlerdeki gibi kesin olacaz orası tartışılmaz... Mr. Green
Ama eski arkadaşlarımızında yanımızda olması lazım hiçbir LVL farkı gözetmeksızın... detective
En son NERWAGUS denen çocuk bana dediki inş. eskisi gibi olamazsınız !
Bende bu mesajın nereye ulaştığını anlıyorum... (Korktular zuhahahaha Mr. Green )
Neyse anlayan anladı... Herkese Kolay gelsin... Yakında görüşecez... kahvekeyfi
darkBORN Toparlanıyor !!!
· 79 Yanıt · 10K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
Sanırım NERWAGUS inş. eskisi gibi olmaz dedi yani eski kavgalar tartışmalar felan...Ama tabi Türkçe böle bir dil yanlış anlamalar çıkabiliyor.Eskisi gibi olmaz gidip eskisi gibi olamazsınıza çevrilebiliyor...Kimse yanlış anlamasın bunu NERWAGUS u tanıdığım için sölüyorum.Çekememezlik gibi bir kişiliği yok kendisinin.
Sanırım NERWAGUS inş. eskisi gibi olmaz dedi yani eski kavgalar tartışmalar felan...Ama tabi Türkçe böle bir dil yanlış anlamalar çıkabiliyor.Eskisi gibi olmaz gidip eskisi gibi olamazsınıza çevrilebiliyor...Kimse yanlış anlamasın bunu NERWAGUS u tanıdığım için sölüyorum.Çekememezlik gibi bir kişiliği yok kendisinin.
Bize Laf EdiLmediği Sürece İnş oLmuycak BöyLe bi Durum... Görücez Bakıcaz, Önümüze NeLer Çıkıcak MerakLa bekLiyorum :)
Eski elemanlarımız büyük bi hızla geri geliyorlar... Cool
EEee tabi muhabbet dostluk ve arkadaşlık nerde biliyorlar canım.... detective
Tüm arkadaşlarımızıda bekliyorum herkesin haberi olsun lvl önemli deildir sadece yaş sınırı var 18+ plsss Mr. Green 18+ derken küfür ediliyoda 18+ istiyorlar anlamında deil Mr. Green seviye korunsun diye öyle istiyoruz ve öyle gerekiyor... Herkese başarılar... extrabeer
EEee tabi muhabbet dostluk ve arkadaşlık nerde biliyorlar canım.... detective
Tüm arkadaşlarımızıda bekliyorum herkesin haberi olsun lvl önemli deildir sadece yaş sınırı var 18+ plsss Mr. Green 18+ derken küfür ediliyoda 18+ istiyorlar anlamında deil Mr. Green seviye korunsun diye öyle istiyoruz ve öyle gerekiyor... Herkese başarılar... extrabeer
B
BlackMarshall
⭐ 19y
Sanırım NERWAGUS inş. eskisi gibi olmaz dedi yani eski kavgalar tartışmalar felan...Ama tabi Türkçe böle bir dil yanlış anlamalar çıkabiliyor.Eskisi gibi olmaz gidip eskisi gibi olamazsınıza çevrilebiliyor...Kimse yanlış anlamasın bunu NERWAGUS u tanıdığım için sölüyorum.Çekememezlik gibi bir kişiliği yok kendisinin.
dorudur kardes türkçeyi nereye çekersen oraya gider extraokk
Sanırım NERWAGUS inş. eskisi gibi olmaz dedi yani eski kavgalar tartışmalar felan...Ama tabi Türkçe böle bir dil yanlış anlamalar çıkabiliyor.Eskisi gibi olmaz gidip eskisi gibi olamazsınıza çevrilebiliyor...Kimse yanlış anlamasın bunu NERWAGUS u tanıdığım için sölüyorum.Çekememezlik gibi bir kişiliği yok kendisinin.
dorudur kardes türkçeyi nereye çekersen oraya gider extraokk
Temel askerdeyken komutanı onu yanına çağırmış...
* Temel sen dağdasın ve karşına bi ayı çıktı ne yaparsın ?
- Silahı çekip vurayrum komitanum !
* Peki silahın yanında yok diyelim. O zaman ne yaparsın ?
- Piçağumu çekip karnına saplar öldreyrum oni komitanum !
* Peki bıcağında yanında yoksa ne yaparsın ?
-Yerden bi sopa yada taş alır kafasuna vurup oldureyrum komitanum!
* Diyelim yerde hiç taş yada sopada yok o zaman ne yaparsın ?
---- Komitanum bi konuda anlaşalum, sen benden yanamusun ayudan yanamisun... Laughing
Şimdi sana soriyrum X_Calibur Sen benden yanamisun Ayidan yanamisun... Mr. Green
Anladın sen onu anladın... Türkçeye laf yok heryere çekilmez söylenen sözün ne anlama geldiği genelde herkes tarafından aynen anlaşılır... kahvekeyfi
T
TurKKillS12
⭐ 19y
ne oluyor burda höyyyyytt extrabeer extrabeer
_
___CrAzY___
⭐ 19y
X_Calibur hade gel hepimiz toplandık bi kaç kişi dışındaa...
Unutmaa darkBORN lu olmak bi ayrılacalıktırr..!!! headbang2ft9
Unutmaa darkBORN lu olmak bi ayrılacalıktırr..!!! headbang2ft9
Eski günlerdeki gibi kesin olacaz orası tartışılmaz... Mr. Green
Ama eski arkadaşlarımızında yanımızda olması lazım hiçbir LVL farkı gözetmeksızın... detective
En son NERWAGUS denen çocuk bana dediki inş. eskisi gibi olamazsınız !
Bende bu mesajın nereye ulaştığını anlıyorum... (Korktular zuhahahaha Mr. Green )
Neyse anlayan anladı... Herkese Kolay gelsin... Yakında görüşecez... kahvekeyfi
sen nerenden anlıon okuduklarını Mr. Green
Nooluyomuş burda bakqem ?
Nerwoş aşkum gözüm üstünde ıyk ol Very Happy
Nerwoş aşkum gözüm üstünde ıyk ol Very Happy
darkBORN üyeleri bana pm atsın bende sıra ile ekleyeyim onları yenibölüm ve renk hazır Wink
_
___CrAzY___
⭐ 19y
darkBORN üyeleri bana pm atsın bende sıra ile ekleyeyim onları yenibölüm ve renk hazır Wink
Bn darkBORN luyummm
darkBORN number one 😊
darkBORN üyeleri bana pm atsın bende sıra ile ekleyeyim onları yenibölüm ve renk hazır Wink
Olay budur.... Arkadaşlarıma tavsiyem bu farkı hem oyunda hemde forumda yaşayın... Mr. Green
Eski günlerdeki gibi kesin olacaz orası tartışılmaz... Mr. Green
Ama eski arkadaşlarımızında yanımızda olması lazım hiçbir LVL farkı gözetmeksızın... detective
En son NERWAGUS denen çocuk bana dediki inş. eskisi gibi olamazsınız !
Bende bu mesajın nereye ulaştığını anlıyorum... (Korktular zuhahahaha Mr. Green )
Neyse anlayan anladı... Herkese Kolay gelsin... Yakında görüşecez... kahvekeyfi
sen nerenden anlıon okuduklarını Mr. Green
Bu arada insanlar sinirlenince küfürlü laflar sokmaya çalışırlarmış... Mr. Green
Yoksa sinirleniyonmu Nerwoşş extrabeer
Eski günlerdeki gibi kesin olacaz orası tartışılmaz... Mr. Green
Ama eski arkadaşlarımızında yanımızda olması lazım hiçbir LVL farkı gözetmeksızın... detective
En son NERWAGUS denen çocuk bana dediki inş. eskisi gibi olamazsınız !
Bende bu mesajın nereye ulaştığını anlıyorum... (Korktular zuhahahaha Mr. Green )
Neyse anlayan anladı... Herkese Kolay gelsin... Yakında görüşecez... kahvekeyfi
sen nerenden anlıon okuduklarını Mr. Green
Bu arada insanlar sinirlenince küfürlü laflar sokmaya çalışırlarmış... Mr. Green
Yoksa sinirleniyonmu Nerwoşş extrabeer
Mst nerwoşuma karışma! Bis onLa nikah kıyacaz... Bileziklerini bile hazırlamışım... 5i bi yerde sos lu takacam ona düğünümüzde Very Happy
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
hmm hmm hmm hmm
sen nerenden anlıon okuduklarını Mr. Green
Bu arada insanlar sinirlenince küfürlü laflar sokmaya çalışırlarmış... Mr. Green
Yoksa sinirleniyonmu Nerwoşş extrabeer
Mst nerwoşuma karışma! Bis onLa nikah kıyacaz... Bileziklerini bile hazırlamışım... 5i bi yerde sos lu takacam ona düğünümüzde Very Happy
salakca konusmaya devam... Ayrıca ben o mesajı eski kavgalar kufurler olmasın die solemistim.Sizi oyundada gormek isteriz hep bole forum koselerinde olmuyor Mr. Green Twisted Evil
Bu arada insanlar sinirlenince küfürlü laflar sokmaya çalışırlarmış... Mr. Green
Yoksa sinirleniyonmu Nerwoşş extrabeer
Mst nerwoşuma karışma! Bis onLa nikah kıyacaz... Bileziklerini bile hazırlamışım... 5i bi yerde sos lu takacam ona düğünümüzde Very Happy
salakca konusmaya devam... Ayrıca ben o mesajı eski kavgalar kufurler olmasın die solemistim.Sizi oyundada gormek isteriz hep bole forum koselerinde olmuyor Mr. Green Twisted Evil
T
TurKKillS12
⭐ 19y
sen nerenden anlıon okuduklarını Mr. Green
Bu arada insanlar sinirlenince küfürlü laflar sokmaya çalışırlarmış... Mr. Green
Yoksa sinirleniyonmu Nerwoşş extrabeer
Mst nerwoşuma karışma! Bis onLa nikah kıyacaz... Bileziklerini bile hazırlamışım... 5i bi yerde sos lu takacam ona düğünümüzde Very Happy
salakca konusmaya devam... Ayrıca ben o mesajı eski kavgalar kufurler olmasın die solemistim.Sizi oyundada gormek isteriz hep bole forum koselerinde olmuyor Mr. Green Twisted Evil
NERWAGUS hacım eskiden biz size karşı bi kinimiz yoktu ama war da siz adaletsizce savaştınız orda başladı kavga yoksa biz dostuz sizle TÜRKLER birbirleriyle DOSTTUR çünkü extraokk kahvekeyfi kahvekeyfi
salakca konusmaya devam... Ayrıca ben o mesajı eski kavgalar kufurler olmasın die solemistim.Sizi oyundada gormek isteriz hep bole forum koselerinde olmuyor Mr. Green Twisted Evil
Sen beni oyunda çok görecen o kadar çok göreceksin ki bıkacaksın... Mr. Green
Bu arada gelipte 80 Lvl ken 72 lvl adama mı kafa tutuyon yine gelim sana ben yawrum.... Mr. Green
salakca konusmaya devam... Ayrıca ben o mesajı eski kavgalar kufurler olmasın die solemistim.Sizi oyundada gormek isteriz hep bole forum koselerinde olmuyor Mr. Green Twisted Evil
Sen beni oyunda çok görecen o kadar çok göreceksin ki bıkacaksın... Mr. Green
Bu arada gelipte 80 Lvl ken 72 lvl adama mı kafa tutuyon yine gelim sana ben yawrum.... Mr. Green
72 lvl adamda 80 lvl gibi konusmasın.80 olunca gelsin.ama siz 80 olana kadar ben oyunu bırakırım.biraz hızlı kas en fazla 1 ayın var sonra beni bulamayacan Mr. Green Twisted Evil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap