Icerige atla
Extraloob

darkBORN Toparlanıyor !!!

· 79 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
C
CreaTioN ⭐ 19y
#21

düşünmen yeter saolasın!

asLında bence darkBORN un elemana değil gerçekten güvenilir dostLara ihtiyacı var!...

Ben şu anda _Mavi_Cafe_ guildindeyim ama dikakt ederseniz hala darkBORN da ki biri gibi konuşuyorum. Çünkü hala darkBORN un elemanıyım....

darkBORN 4 ever...

Selametle!...


la botan o zman darkBORN a gel ben darkBORN dan ayrıldınmı ayrılmadım extraokk extrabeer extrabeer

HIDORJEN rulezzzzzzzzzzzzzzz extrabeer extrabeer
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#22
gelcem tez zamanda!!!

Ortalık toz duman şimdilik.. Ne oldugumuzu nerde oldugumuzu kaybetmedik etmeyiz... Bazı şeyleri aşalım da ben darkBORN un elemanıyım zaten merak etme!

+

Bu arada yeni guildim harika yaw Very Happy masterım 24 saat online ama 24 saatin 23:30 saati afk Mr. Green
C
CreaTioN ⭐ 19y
#23

gelcem tez zamanda!!!

Ortalık toz duman şimdilik.. Ne oldugumuzu nerde oldugumuzu kaybetmedik etmeyiz... Bazı şeyleri aşalım da ben darkBORN un elemanıyım zaten merak etme!

+

Bu arada yeni guildim harika yaw Very Happy masterım 24 saat online ama 24 saatin 23:30 saati afk Mr. Green


o da güzel bizde bi mesut(manyak21)bi tek bu full acık bi de kiss_my_bow diye char almış guıld e o da acık guıld toparlanıyo yavaş yavaş ama ben yokum 15 tatilde let's meet again (anladın sen onu) Mr. Green extraokk extrabeer extrabeer
S
SherwaN OP ⭐ 19y
#24

DarkBORN dağıldıktan sınra batu'ya pm attım geri DarkBORN'e gelmek için cvp gelmedi ne yazıkki zaten DarkBORN'den bizi satanlarda oldu nese zaten bu saatten sonra BALYOZ ve _Spy3068_ nerdeyse bende ordayım DarkBORN'e başarılar..


Arkadaşım Batu giremiyor oyuna zaten... O girse böyle sorunlar olmazdı... Neyse Herkese eğlenceli oyunlar... Rahatınıza bakın... kahvekeyfi
S
SherwaN OP ⭐ 19y
#25

DarkBORN dağıldıktan sınra batu'ya pm attım geri DarkBORN'e gelmek için cvp gelmedi ne yazıkki zaten DarkBORN'den bizi satanlarda oldu nese zaten bu saatten sonra BALYOZ ve _Spy3068_ nerdeyse bende ordayım DarkBORN'e başarılar..



Bu arada arkadaşım sen kimsin çıkartamadım...? detective
W
#26
kendi guıld im olmasa darkBORN a gelirdim

Ama Master lık Çok Lezzetli Twisted Evil
S
SherwaN OP ⭐ 19y
#27

kendi guıld im olmasa darkBORN a gelirdim

Ama Master lık Çok Lezzetli Twisted Evil



Yaa allah aşkına sen master olacanda ne olacak yahu Mr. Green

Senin çıkaracağın mercanlarla benim bi thiefim inmez ... detective
W
#28
Neyse boşwer kardeş saglık ossun
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#29
Mr. Green Mr. Green SherwaN a da bahk heLe Very Happy:D
S
SherwaN OP ⭐ 19y
#30
Gördünmü bak guild toparlanmaya başladı bile şimdiden yeterli güce ulaştık sayılır Mr. Green
Bakalım hayırlısı... Daha neler olacak neler Twisted Evil

Tüm dostlarımıza eğlenceliu ve güzel oyunlar... kahvekeyfi
N
#31


Arkadaşlar Batunun online olamaması ve guildin kanı 5 Kuruş etmez adamlar tarafından satılması dolayısıyla büyük kayıplar verdik ama guildi şimdi tekrardan toparlamayı düşünüyorum...

Bana yardımcı olacak arkadaşları ve Unionları Bekliyorum...
Guild şu anda 4LVL ama çok yakında 5 LVL yapacam... kahvekeyfi

Herkese başarılar dilerim... Bol eğlenceli oyunlar... Cool

Guilde gelmek için yada Union olmak için bana pm atarsanız sevinirim... detective

darkBORN'lu Doğduk, darkBORN'lu Ölecez... Twisted Evil


knka şu kanı 5kuruş etmez adam kim merak ettim valla_? extraokk extrabeer extrabeer

+1
_
#32
Ewt darkBORN lu dogduk darkBORn lu öleceğizz..

darkBORN la yola dewamm..!!!!!!

darkBORN 4 ever !!

Bu guild buyuk işler yapacak şimdiden sizi sölüyeyimm..!!!
L
#33
Gereken neyse yapılır şşşşşşşşşşş extraokk Anladınız siz onu __ShiwA__ DeathLESS mucX
B
#34


DarkBORN dağıldıktan sınra batu'ya pm attım geri DarkBORN'e gelmek için cvp gelmedi ne yazıkki zaten DarkBORN'den bizi satanlarda oldu nese zaten bu saatten sonra BALYOZ ve _Spy3068_ nerdeyse bende ordayım DarkBORN'e başarılar..



Bu arada arkadaşım sen kimsin çıkartamadım...? detective

ben X_calibur 60- ler efeye gidicekti gittim bidaha dönemedim Mr. Green
_
#35



DarkBORN dağıldıktan sınra batu'ya pm attım geri DarkBORN'e gelmek için cvp gelmedi ne yazıkki zaten DarkBORN'den bizi satanlarda oldu nese zaten bu saatten sonra BALYOZ ve _Spy3068_ nerdeyse bende ordayım DarkBORN'e başarılar..



Bu arada arkadaşım sen kimsin çıkartamadım...? detective

ben X_calibur 60- ler efeye gidicekti gittim bidaha dönemedim Mr. Green


Anaa x_calibur olm nbr iyimisin ???
Nası gidiyo hayatt.. ??
hişt guilde geri gelsenee.. !!!! =)
S
SherwaN OP ⭐ 19y
#36
Bende zaten o gün dedim ki bu piç Amaduus eğer buradaysa ben yokum dedim o gitmeyene kadar ben geri gelmedim... Ben gelince kimse guildde kalmamıştı son kalanlarda gitti...
Eeee bak şimdi yine geri geldik... Hepimizi fani dünyada birer tilkiyiz ... Mr. Green

Gelmek istersen kapımız her zaman açık... detective
İstemiyorsanda yolu açık olsun kardeş... İyi güzel hoş eğlenceli vakitler... kahvekeyfi
W
#37



DarkBORN dağıldıktan sınra batu'ya pm attım geri DarkBORN'e gelmek için cvp gelmedi ne yazıkki zaten DarkBORN'den bizi satanlarda oldu nese zaten bu saatten sonra BALYOZ ve _Spy3068_ nerdeyse bende ordayım DarkBORN'e başarılar..



Bu arada arkadaşım sen kimsin çıkartamadım...? detective

ben X_calibur 60- ler efeye gidicekti gittim bidaha dönemedim Mr. Green


Bence Gereksiz biriydin Gelmesende olur guıld sensin de toparlanırrr popcorn
T
#38



DarkBORN dağıldıktan sınra batu'ya pm attım geri DarkBORN'e gelmek için cvp gelmedi ne yazıkki zaten DarkBORN'den bizi satanlarda oldu nese zaten bu saatten sonra BALYOZ ve _Spy3068_ nerdeyse bende ordayım DarkBORN'e başarılar..



Bu arada arkadaşım sen kimsin çıkartamadım...? detective

ben X_calibur 60- ler efeye gidicekti gittim bidaha dönemedim Mr. Green


Bence Gereksiz biriydin Gelmesende olur guıld sensin de toparlanırrr popcorn

höyyyyyt o ne biçim laf tayfun Twisted Evil Twisted Evil
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#39
WaLLa ÖzLedim O guiLd'i Ha. Girmiştim Ama Yine Çıktım Sad Ama Çıkmamın Nedeni Başka Bi guiLd Kasmak İçindi.. Merak Etmeyin geLince KendimLe 3 ADam Daha Getiricem Wink Biz GüçLeniyoruz.. DiğerLeri Güç Kayıp Ederiyor Wink Dur Bakalım HayırLısı.. KimLer Kaç günLük GüiLdmiş Görücez.. extraokk Bu Arada Kankam Asım Shiwam Canım Benim Sende Artık darkBORN'lusun Wink SeninLe Dahada iyi Olcez İnş.. Mr. Green Bu Arada Beni Ve Diğer ArkadaşLarımı KırmadıkLarı İçin Tekrar guiLdimize geLdikLeri İçin ArkdaşLarıma Tşk Ederim.. Herkese BoL Şans BoL eğLenceLer... popcorn

darkBORN Number One !
B
#40




Bu arada arkadaşım sen kimsin çıkartamadım...? detective

ben X_calibur 60- ler efeye gidicekti gittim bidaha dönemedim Mr. Green


Anaa x_calibur olm nbr iyimisin ???
Nası gidiyo hayatt.. ??
hişt guilde geri gelsenee.. !!!! =)

saol iiyim siz nasılsın
sizlerle aynı guild altında olmayı gercekten cok isterdim ama artık hakan abilerle birlikteyim kimileri beni gereksiz bulsalarda bana değer veren insanlarda var ve beni yarı yolda asla bırakmıyacaklarınıda biliyorum inş. eski günlerdeki gibi olursunuz extrabeer

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: