düşünmen yeter saolasın!
asLında bence darkBORN un elemana değil gerçekten güvenilir dostLara ihtiyacı var!...
Ben şu anda _Mavi_Cafe_ guildindeyim ama dikakt ederseniz hala darkBORN da ki biri gibi konuşuyorum. Çünkü hala darkBORN un elemanıyım....
darkBORN 4 ever...
Selametle!...
la botan o zman darkBORN a gel ben darkBORN dan ayrıldınmı ayrılmadım extraokk extrabeer extrabeer
HIDORJEN rulezzzzzzzzzzzzzzz extrabeer extrabeer