Icerige atla
Extraloob

Çocukken zannettiklerimiz :)

· 76 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
J
Josephine ⭐ 17y
#21
Büyüyünce herşeyin güzel olacağını sanardım;
Ama keşke küçük kalsaydımda saklanınca beni bulamasalardı...
Yada sadece düşünce canım acısaydı...

Çok damar girdim 😁
W
#22
5-6 yaşlarındayken arşivden çıkan haberlerde sağ üst köşede yazan arşiv yazısını gördüğümde ''Bu arşivdede ne kadar çok olay oluyor yaa'' derdim , Arşiv'i bir yerleşim yeri sanıyordum...
S
SnowFlake ⭐ 18y
#23
Büyümenin güzel bir şey olduğunu sanırdım... 😊
TV'de gördüğüm insanların başka dünyalarda yaşadığını falan düşünürdüm işte çocukluk xD
İlk korku filmi izlediğimde 8-9 yaşımdaydım "Chucky'nin gelini" gibi bişeydi abim uzaktan korkunç sesler çıkarır gözlerini pörtletir üstüme yürürdü ne tırsardım Chucky geldi diye xD 😁
I
ironEyE ⭐ 18y
#24
-Cüneyt Arkın ' ı ➡️ Cüney Tarkın zannederdim :D

O zaten cüneyt arkın değil mi?Yoksa ben mi 15 yıldır yanlış biliyorum. 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#25
-Cüneyt Arkın ' ı ➡️ Cüney Tarkın zannederdim :D

O zaten cüneyt arkın değil mi?Yoksa ben mi 15 yıldır yanlış biliyorum. :D

Cüneyt Arkın yazıyor zaten 🙄 aslında Fahrettin Cüreklibatur da neyse xD
P
Phantoso ⭐ 18y
#26
o zamanlar tv deki canavarları gerçek zanederdim.
A
aysu ⭐ 17y
#27
Küçükken Evinde ketçap olanları zengin zannederdim , evinde ketçap olmayanların ise ketçaplarını salça ile yaptıklarını 😄
F
fsdfqwe23 ⭐ 18y
#28
Küçükken Evinde ketçap olanları zengin zannederdim , evinde ketçap olmayanların ise ketçaplarını salça ile yaptıklarını :D

seninle ketcap arasında önemli bi olay geçmiş bence 😄
bide küçükken
ben nereye gidersem ay veya güneşde beni takip eder sanırdım hatta güneş den kaçmak için saatlerce koşardı tam yolda yürürken alakasız bi anda aniden saklanırdım 2-3 dk beklerdim dışarı çıkardım bi bakardım yine bana bakıo bi türlü yanıltamazdım
bide güneş geceleri ay haline dçönüşüyo gece lambası olsun diye renk i değişiyo zannederdim
S
StormHero ⭐ 19y
#29
ecelin ne olduğunu bilmiyordum, ve bütün insanların trafik kazası, vurulma, intiharla öldüğünü zannediyordum 😄
B
Brooklyn OP ⭐ 18y
#30
Film & Dizilerdeki oynayanların insan dışı birşey olduklarını zannederdim. Hiç tuvalete falan gitmiyorlardı ^^ 😄
H
Hopess ⭐ 17y
#31
ilkokul 1de fln sünnet olunca hayat bitiyor sanardım 2.sınıfta oldm zaten 😎 ondan sonra hiç bir zorlukla karşılaşmayacağımı düşünürdüm hey gidi günler heyyyyyyyy
H
Hopess ⭐ 17y
#32
çizgi filmlerdeki karakterlerin gerçek oldugunu sanardım ank harikalar diyarına gidince bu hayalım sonmusdu 😎
S
StormHero ⭐ 19y
#33
çocuk nasıl yapılır bilmiyodum herkes ben doğduğumdan beri var sanıyordum 😄
B
Brooklyn OP ⭐ 18y
#34
Ödev yaparken bir havanının oldugunu zannederdim. Elime bir kağıt alırdım soranlara da göğsümü gererek "Ödev yapıorum" derdim 😄 😄
D
duro ⭐ 19y
#35
abartısız söyluyorum okey(oyun olan değil anladınız siz 😄 ) reklamları çıkınca ben onu internet paketi zannederdim ve kendi kendime : acaba bu internet paketlerini gece gece niye satıyolar derdim 😄 😄
D
duro ⭐ 19y
#36
cennetin bulutlarda cehennemin de Yanar Dağ larin altinda oldugunu sanardim ^^

kesinlikle katılıyorum 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#37
abartısız söyluyorum okey(oyun olan değil anladınız siz 😄 ) reklamları çıkınca ben onu internet paketi zannederdim ve kendi kendime : acaba bu internet paketlerini gece gece niye satıyolar derdim 😄 :D


Çocukken internet paketi,o da güzel. 🍿
D
duro ⭐ 19y
#38
e-kolay vardı bıtane sanırsam onun yuzunden 😄
I
Impossy ⭐ 17y
#39
Superman gerçekten uçuyo sanardım.
H
Hopess ⭐ 17y
#40
abartısız söyluyorum okey(oyun olan değil anladınız siz 😄 ) reklamları çıkınca ben onu internet paketi zannederdim ve kendi kendime : acaba bu internet paketlerini gece gece niye satıyolar derdim 😄 :D

harika.. 🎅

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: