Büyüyünce herşeyin güzel olacağını sanardım;
Ama keşke küçük kalsaydımda saklanınca beni bulamasalardı...
Yada sadece düşünce canım acısaydı...
Çok damar girdim 😁
Çocukken zannettiklerimiz :)
· 76 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
W
Winterspring
⭐ 18y
5-6 yaşlarındayken arşivden çıkan haberlerde sağ üst köşede yazan arşiv yazısını gördüğümde ''Bu arşivdede ne kadar çok olay oluyor yaa'' derdim , Arşiv'i bir yerleşim yeri sanıyordum...
Büyümenin güzel bir şey olduğunu sanırdım... 😊
TV'de gördüğüm insanların başka dünyalarda yaşadığını falan düşünürdüm işte çocukluk xD
İlk korku filmi izlediğimde 8-9 yaşımdaydım "Chucky'nin gelini" gibi bişeydi abim uzaktan korkunç sesler çıkarır gözlerini pörtletir üstüme yürürdü ne tırsardım Chucky geldi diye xD 😁
TV'de gördüğüm insanların başka dünyalarda yaşadığını falan düşünürdüm işte çocukluk xD
İlk korku filmi izlediğimde 8-9 yaşımdaydım "Chucky'nin gelini" gibi bişeydi abim uzaktan korkunç sesler çıkarır gözlerini pörtletir üstüme yürürdü ne tırsardım Chucky geldi diye xD 😁
-Cüneyt Arkın ' ı ➡️ Cüney Tarkın zannederdim :D
O zaten cüneyt arkın değil mi?Yoksa ben mi 15 yıldır yanlış biliyorum. 😄
-Cüneyt Arkın ' ı ➡️ Cüney Tarkın zannederdim :D
O zaten cüneyt arkın değil mi?Yoksa ben mi 15 yıldır yanlış biliyorum. :D
Cüneyt Arkın yazıyor zaten 🙄 aslında Fahrettin Cüreklibatur da neyse xD
o zamanlar tv deki canavarları gerçek zanederdim.
Küçükken Evinde ketçap olanları zengin zannederdim , evinde ketçap olmayanların ise ketçaplarını salça ile yaptıklarını 😄
Küçükken Evinde ketçap olanları zengin zannederdim , evinde ketçap olmayanların ise ketçaplarını salça ile yaptıklarını :D
seninle ketcap arasında önemli bi olay geçmiş bence 😄
bide küçükken
ben nereye gidersem ay veya güneşde beni takip eder sanırdım hatta güneş den kaçmak için saatlerce koşardı tam yolda yürürken alakasız bi anda aniden saklanırdım 2-3 dk beklerdim dışarı çıkardım bi bakardım yine bana bakıo bi türlü yanıltamazdım
bide güneş geceleri ay haline dçönüşüyo gece lambası olsun diye renk i değişiyo zannederdim
ecelin ne olduğunu bilmiyordum, ve bütün insanların trafik kazası, vurulma, intiharla öldüğünü zannediyordum 😄
Film & Dizilerdeki oynayanların insan dışı birşey olduklarını zannederdim. Hiç tuvalete falan gitmiyorlardı ^^ 😄
ilkokul 1de fln sünnet olunca hayat bitiyor sanardım 2.sınıfta oldm zaten 😎 ondan sonra hiç bir zorlukla karşılaşmayacağımı düşünürdüm hey gidi günler heyyyyyyyy
çizgi filmlerdeki karakterlerin gerçek oldugunu sanardım ank harikalar diyarına gidince bu hayalım sonmusdu 😎
çocuk nasıl yapılır bilmiyodum herkes ben doğduğumdan beri var sanıyordum 😄
Ödev yaparken bir havanının oldugunu zannederdim. Elime bir kağıt alırdım soranlara da göğsümü gererek "Ödev yapıorum" derdim 😄 😄
abartısız söyluyorum okey(oyun olan değil anladınız siz 😄 ) reklamları çıkınca ben onu internet paketi zannederdim ve kendi kendime : acaba bu internet paketlerini gece gece niye satıyolar derdim 😄 😄
cennetin bulutlarda cehennemin de Yanar Dağ larin altinda oldugunu sanardim ^^
kesinlikle katılıyorum 😄
abartısız söyluyorum okey(oyun olan değil anladınız siz 😄 ) reklamları çıkınca ben onu internet paketi zannederdim ve kendi kendime : acaba bu internet paketlerini gece gece niye satıyolar derdim 😄 :D
Çocukken internet paketi,o da güzel. 🍿
e-kolay vardı bıtane sanırsam onun yuzunden 😄
Superman gerçekten uçuyo sanardım.
abartısız söyluyorum okey(oyun olan değil anladınız siz 😄 ) reklamları çıkınca ben onu internet paketi zannederdim ve kendi kendime : acaba bu internet paketlerini gece gece niye satıyolar derdim 😄 :D
harika.. 🎅
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap