Bir ünlü şarkı söylerken kameraya direk bakınca bana bakıor diye gülerdim.
Çocukken zannettiklerimiz :)
· 76 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
Bide Başlıgı çocuk zannetiklerimiz diye okuyordum. bi girdim öyle degilmiş 😁
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
televizyonda bii yeri gösterınce bızım adres sanardım .
Okey'i (condom olan) reklamlarda gördüğüm kadarıyla boza zannederdim :D
bende öyle sanardım :D
Bende 😁
M
MrCrossover
⭐ 17y
Maske giyenleri gerçekten öyle suratlı sanardım ve korkardım 😈
F
foreveralone
⭐ 18y
televizyonda bii yeri gösterınce bızım adres sanardım .
aynen ben görünce koltuğun arkasına saklanırdım
M
MrCrossover
⭐ 17y
extraloob'u basit bir site sanardım ❤️
F
foreveralone
⭐ 18y
ileride bir profesör olacağımı sanırdım(ama şimdi liseyle cebelleşiyorum)
L
Laistrogon
⭐ 17y
Mevlana yı kadın sanıyordum 😆
bilgisayarı ulaşılamaz bir nimet sanıyodum.
Ve eve annem gelince arayan soran varmı derdi ben alihan varmı derdi sanardım.
hahah koptum ya
bende mağaralar ve tuneller dünyanın içinden geçiyo zannederdim
+S
Ufakken abimin kandırması üzerine sıraları vs. yapıştırmak için kullanılan satı şeylerin artık zannederdim

Okey'i (condom olan) reklamlarda gördüğüm kadarıyla boza zannederdim :D
Bunu dedinde şimdi aklıma geldi bende küçükken reklamdaki gibi dışarı çıkıp "Ooookeeeey" diye bağırırdım annem kızardı hep napıyosun diye. 😆
😁 😁
Çocukken birşey olmaz diye boxer la dışarı çıkmıştım 😆
Ayna grubunu kör zannederdim 😜
Ayna grubunu kör zannederdim :P
Bende Onları Kör Zannederdim Çünkü Hep Siyah Gözlük takıyorlar 😆
Azer Bülbül'ü titrerken gördüğüm için adamın tiki falan var sanıyodum :d
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap