Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 4 / 48
Yanıtlar
S
SoN_eMiR ⭐ 19y
#61
yha jasoncum Ben normal açtıgım charımdanmı diğer charlara komut vercem 😐
F
FaNToM ⭐ 19y
#62
yaw bir yardım edin bu adam trace diyince takip etmio
No trace id set. bu yazı var programdada nası yapcaz anlamadım
K
karince ⭐ 19y
#63
valla bak kardeş ben şakasına Hi yazdım hi yazdı kafayı yedim pc basında 😄 valal billa dedim noluyor move 5511 2665 gel diorum gelmedi bende çıktım hemen valla korktum bi an 😞 ama sora meger oto cvpmıs galiba 😄
M
musser14 ⭐ 19y
#64
kardeş bu sro bot tbot yada agbot olmadanda bot gibi kasıyomu yani gold bot gibimi?
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#65
kardeş bu sro bot tbot yada agbot olmadanda bot gibi kasıyomu yani gold bot gibimi?

hayır sen dğer charına girip ordan kontrol edeceksin.
|
|O²| ⭐ 19y
#67
Bide bot lu olsa 😁 süper olacak eline saglık
K
#68
Bide bot lu olsa 😁 süper olacak eline saglık

Gold Bot Gibi Demi Süper olur xD
B
ByCoDeR ⭐ 19y
#69
Öncelikle teşekkürler iyi bir program gerçekten. Ancak aklıma bir soru geldi. Bunda asıl yöneteceğimiz karakteri tanımlıyormuyuz ? Ben sit dedim oturdu neyse. Ya başkası derse bir oturdu daha kalkmaz ne olacak ? 😊 Ya da salladılar pm den koordinatı oraya gidiyor mesela hep öle öle bir hal oldu diyelim ? Böyle sorunlar olabiliyormu ?
K
karince ⭐ 19y
#70
yha trace atmıyor bana 😞
K
karince ⭐ 19y
#71
öldü kalmıyor :S
M
merto.s ⭐ 19y
#72
Ç0k Sa0l d0stum süpersin ?!!!!!!...
K
karince ⭐ 19y
#73
bende olmuyor yha öldü town yazıyom kalmıyor programdan da yapıyom yine olmuyor 😞
F
FaNToM ⭐ 19y
#74
bndede trace atmıo gıcık oldum trace atsa güzel olucak ama
K
#75
Öncelikle teşekkürler iyi bir program gerçekten. Ancak aklıma bir soru geldi. Bunda asıl yöneteceğimiz karakteri tanımlıyormuyuz ? Ben sit dedim oturdu neyse. Ya başkası derse bir oturdu daha kalkmaz ne olacak ? 😊 Ya da salladılar pm den koordinatı oraya gidiyor mesela hep öle öle bir hal oldu diyelim ? Böyle sorunlar olabiliyormu ?

Sen Başta Ayarlıyosun remote Diye Yani Önce O char Kimden Pm alırsa alsın Senin ismin olmayınca komutları Kabul etmiyor sadece senin komutlarını uyguluyor!
P
Prada ⭐ 19y
#76
Jason öncelikle türkçe editlemen harika olmuş ve programı extraloob ailesiyle paylaşmanda çok leziz bi olay ?!!!!!!...

Peki bot ile kullanabilme durumumuz varmı bunu?
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#77
Arkadaşlar komutları atmadan önce programdan seçenekleri göstere tıklayın. Ana char bölmesinden Clientli charınızın adını yazın tamam diyin ve altındaki seçeneği işaretleyin.
O
OnLy4Ev3r ⭐ 18y
#78
güzelmiş ellerine saglık
F
FaNToM ⭐ 19y
#79
Arkadaşlar komutları atmadan önce programdan seçenekleri göstere tıklayın. Ana char bölmesinden Clientli charınızın adını yazın tamam diyin ve altındaki seçeneği işaretleyin.

öyle yaptım zten sit diyince oturu more diyince hareket edio ama trace işlemio kardeş sorun o ?
S
spycasus ⭐ 18y
#80
Harbiden söylüyorum. Şimdi yüklüyorum.
Çalıştıra bilirsem çok manyak olacak çok saolun vallaha böle şeyler insanın karşısına hayatta bi kere çıkar 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: