Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 5 / 48
Yanıtlar
S
spycasus ⭐ 18y
#81
Çok acil bişey sorabilirmiyim.
bu dosyalardan hangisi sronun içine atılacak hepsimi sade teki mi ?.
tşk şimdiden.
S
spycasus ⭐ 18y
#82
Kullana bilen biri varsa bii sorum daha olacak cevaplarsanız çok sevinirim.
[sr33]silkroad.exe yi açınca oraya yüksek lvl çarla girilecekse sırası fark edermi ?
S
spycasus ⭐ 18y
#83
Çalışıyo cidden oluyor yanlız. lvl yüksek adamı botla kullanamazmıyız.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#84
Çalışıyo cidden oluyor yanlız. lvl yüksek adamı botla kullanamazmıyız.

kullanırsın tabiiki. parmağı aç [sr33]Silkroad.exe den oyuna gir.
eğer sm kullanıyorsanız klasör içindeki loader'dan oyuna girebilirsiniz.
S
spycasus ⭐ 18y
#85
Şimdi ag bot kullanıyorum. D sürücüsünde packt lanmış sro var ag bot için onu kullanıyorum. nasıl çalışacak açıklarmısın biraz.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#86
Şimdi ag bot kullanıyorum. D sürücüsünde packt lanmış sro var ag bot için onu kullanıyorum. nasıl çalışacak açıklarmısın biraz.

[sr33]Silkroad.exe yi silkroad klasörünün içine at.
sonra agbotun başlatma ayarlarını yap.
sonra bu [sr33]Silkroad.exe den oyuna gir. ?!!!!!!!
S
spycasus ⭐ 18y
#87
Şimdi agbotta nu connectör açılmadı. O zaman çalışırmı. 2. si ag bot için pahct yapıyoduk yeniilemeye gerek yok sanırım.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#88
Şimdi agbotta nu connectör açılmadı. O zaman çalışırmı. 2. si ag bot için pahct yapıyoduk yeniilemeye gerek yok sanırım.

ya normal agbotu çalıştırır gibi yapacaksın. ama silkroad a [sr33]Silkroad.exe den gireceksin.
S
spycasus ⭐ 18y
#89
ok çok saol çok makbule geçti vallaha. eline saglık.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#90
ok çok saol çok makbule geçti vallaha. eline saglık.

ne demek .. ?!!!!!!!
S
spycasus ⭐ 18y
#91
Komutlarda bi sorun var ama trace yazıyorum no trace id set diyor sro cillients.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#92
Komutlarda bi sorun var ama trace yazıyorum no trace id set diyor sro cillients.

seçenekleri göster bölümünden karakter koduna bak. trace KOD olarak yaz. Trace atacaktır.
S
spycasus ⭐ 18y
#93
Karakter ıd F06F44 yazıyodu.
trace F06F44 traceF06F44 yazdım gene olmadı
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#94
Karakter ıd F06F44 yazıyodu.
trace F06F44 traceF06F44 yazdım gene olmadı

hmm seçenekleri göster kısmından ana char bölmesine gel ordaki boşluğa ana charının adını yaz tamam de ve aşağıdaki seçeneği işaretle. bi de böyle dene bakalım.. Ayrıca pm olarak atıyorsun değilmi bunları.
ya bu şekilde ;
trace KARAKTER ID
ya da bu şekilde
trace
S
spycasus ⭐ 18y
#95
ya şimdi benim yüksek lvl çarın adı _Deadtime_ ezik olan Qite nasıl olacak.
ben deadtime le Qiteye atıyorum pm yi öldümü kalkıyo oturuyo felan ama. Bi trace atmadı.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#96
ya şimdi benim yüksek lvl çarın adı _Deadtime_ ezik olan Qite nasıl olacak.
ben deadtime le Qiteye atıyorum pm yi öldümü kalkıyo oturuyo felan ama. Bi trace atmadı.

trace 'de sorun var o zaman..
S
spycasus ⭐ 18y
#97
id set bilmem ne diyor.orda hatavar sanırım.
S
spycasus ⭐ 18y
#98
Biraz soru yagmuru gibi oldu ama. clientless içindeki loader x33.dll hatası veriyor eksik dosyamı var acaba. Visual c++ yı kurdum. Vede önce yüksek lvl çara botla girsek bişey farkedermi.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#99
Biraz soru yagmuru gibi oldu ama. clientless içindeki loader x33.dll hatası veriyor eksik dosyamı var acaba. Visual c++ yı kurdum. Vede önce yüksek lvl çara botla girsek bişey farkedermi.

bu softmode kullananlar için.
S
spycasus ⭐ 18y
#100
Neyse artık ben bi yol bulurum. Birden fazla client açılır deilmi.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: