Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 6 / 48
Yanıtlar
F
FaNToM ⭐ 19y
#101
tek sorun trace atmaması birde serverların dolu olması ?!!!!!!.
E
Erdy ⭐ 19y
#102
ID ve PW yi oyundan başka hiç bir yere yazmam. Bu adamların bu kadar uraşıp böle usta programlar yapmalarının altında bişey yattığına eminim. Yinede paylaşımın için teşekkür ederim.
S
spycasus ⭐ 18y
#103
Ben kendimi iyi bir bilgisayar kullanıcısı olarak görüyosam ve yeni yüklenen programları en ince ayrıntısına kadar inceliyosam. En ufak şeyden nem kapıp harekete geçiyorum. Ama bunda hiç öyle bi gözlemim olmanı çok ciddiyim.
M
Mateso ⭐ 18y
#104
yüksek lvl li çarımızı t bottan girsek önce sonra ezik çarı oyuna sokabilme imkanımız varmı
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#106
Ya bu ne hatası anlamadım ki.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Arkadaşlar şuan trace'de bir sorun var. Bu yüzden şuan için kullanılamıyor..
K
karince ⭐ 19y
#107
yha şimdi de ID pw yaıyom hep Dc yazıyor :S
S
spycasus ⭐ 18y
#108
Düzelme imkanı yokmu ya herşeyi yapıyo parti felan bitek trace felan atmıyor.

Bu arada sebebi kordinatı yanlış vermesi ola blirmi. viev stat dan baktım ben x ve y de yaklaşık 10 felan bi sapma var.
S
spycasus ⭐ 18y
#109
No trace id set diyor. Biz F1 1 tuşa tracemi koymamız gerekiyor yada trace için ayrı bi ayarmı var acaba.
K
karince ⭐ 19y
#110
kardeş siz şu karakter ID nasıl yazıyonuz mailto:[email protected] ekle konusalım bi yha 😞
Y
#111
Jason walker kardeşim süpersin yaww.Walla süper oldu çok ihtiyacım vardı yeahh 😁
?!!!!!!.
K
kasirga32 ⭐ 19y
#112
Honor Kasana birebir saolasin Jason ?!!!!!!!
K
kasirga32 ⭐ 19y
#113
Jason öncelikle türkçe editlemen harika olmuş ve programı extraloob ailesiyle paylaşmanda çok leziz bi olay ?!!!!!!...

Peki bot ile kullanabilme durumumuz varmı bunu?

Jason in konusmalarindan mumkun oldugunu anladım eve gidince denicem haberdar ederim
T
#114
Sadece softmod ile çalışıyor demişsin.Yani herhangi bir nodc ile çalışmıyor.Acaba nodc programlarıyla uyumlu hale getirmen mümkün mü.Yaparsan çok makbule geçer walla.Yoksa gir çık gir çık olmuo da 😉
S
spycasus ⭐ 18y
#115
No dc client yüklersen dc etmez. sronun içine atman yerterli (sro_client.exe' yi)
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#116
isrobotla çalışıyormu acep?
B
badLuck ⭐ 19y
#117
çok saoL dostum
F
FaNToM ⭐ 19y
#118
bn traceyi çözdüm beyler durun anlatayım
Öncelikle ALL Chat Kısmına
.id Yazıyorz Sonra Orda Bir Numara Çıkıyor
Bu Numarayı Programla Girdiğimiz Chara Şu Şekilde PM Atıyoruz.
trace numara

Numara Dediğim Şey Size Şöle Bişiler Verio 1AF3AF6 Bu Numarayı Yazcaksınız.
trace 1AF3AF6
Gibi ?!!!!!!.
Y
#119
Lütfen yardım oyuna girdim ilkinle (clienlessle) sonra diğer adamımla girdim yanına gittim kodları yazıyorum ama hiç sallamıo beni yaw.Bide rar dan çıkardığımız dosyaların hepsini sro ya atıcakmıyız Lütfen yardımmmm oldie 🙄
Y
yu5ucuk ⭐ 19y
#120
no dc kullanmak isteyenler bu konuya baksın

viewtopic.php?f=53&t=48617

ayrıca bot la kullanabilen var mı nasıl bot kullanılıyor ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: