tek sorun trace atmaması birde serverların dolu olması ?!!!!!!.
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 48
Yanıtlar
ID ve PW yi oyundan başka hiç bir yere yazmam. Bu adamların bu kadar uraşıp böle usta programlar yapmalarının altında bişey yattığına eminim. Yinede paylaşımın için teşekkür ederim.
Ben kendimi iyi bir bilgisayar kullanıcısı olarak görüyosam ve yeni yüklenen programları en ince ayrıntısına kadar inceliyosam. En ufak şeyden nem kapıp harekete geçiyorum. Ama bunda hiç öyle bi gözlemim olmanı çok ciddiyim.
yüksek lvl li çarımızı t bottan girsek önce sonra ezik çarı oyuna sokabilme imkanımız varmı
Ya bu ne hatası anlamadım ki.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Arkadaşlar şuan trace'de bir sorun var. Bu yüzden şuan için kullanılamıyor..
yha şimdi de ID pw yaıyom hep Dc yazıyor :S
Düzelme imkanı yokmu ya herşeyi yapıyo parti felan bitek trace felan atmıyor.
Bu arada sebebi kordinatı yanlış vermesi ola blirmi. viev stat dan baktım ben x ve y de yaklaşık 10 felan bi sapma var.
Bu arada sebebi kordinatı yanlış vermesi ola blirmi. viev stat dan baktım ben x ve y de yaklaşık 10 felan bi sapma var.
No trace id set diyor. Biz F1 1 tuşa tracemi koymamız gerekiyor yada trace için ayrı bi ayarmı var acaba.
kardeş siz şu karakter ID nasıl yazıyonuz mailto:[email protected] ekle konusalım bi yha 😞
Y
yigiterdost
⭐ 18y
Jason walker kardeşim süpersin yaww.Walla süper oldu çok ihtiyacım vardı yeahh 😁
?!!!!!!.
?!!!!!!.
Honor Kasana birebir saolasin Jason ?!!!!!!!
Jason öncelikle türkçe editlemen harika olmuş ve programı extraloob ailesiyle paylaşmanda çok leziz bi olay ?!!!!!!...
Peki bot ile kullanabilme durumumuz varmı bunu?
Jason in konusmalarindan mumkun oldugunu anladım eve gidince denicem haberdar ederim
T
thefearless
⭐ 18y
Sadece softmod ile çalışıyor demişsin.Yani herhangi bir nodc ile çalışmıyor.Acaba nodc programlarıyla uyumlu hale getirmen mümkün mü.Yaparsan çok makbule geçer walla.Yoksa gir çık gir çık olmuo da 😉
No dc client yüklersen dc etmez. sronun içine atman yerterli (sro_client.exe' yi)
isrobotla çalışıyormu acep?
çok saoL dostum
bn traceyi çözdüm beyler durun anlatayım
Öncelikle ALL Chat Kısmına
.id Yazıyorz Sonra Orda Bir Numara Çıkıyor
Bu Numarayı Programla Girdiğimiz Chara Şu Şekilde PM Atıyoruz.
trace numara
Numara Dediğim Şey Size Şöle Bişiler Verio 1AF3AF6 Bu Numarayı Yazcaksınız.
trace 1AF3AF6
Gibi ?!!!!!!.
Öncelikle ALL Chat Kısmına
.id Yazıyorz Sonra Orda Bir Numara Çıkıyor
Bu Numarayı Programla Girdiğimiz Chara Şu Şekilde PM Atıyoruz.
trace numara
Numara Dediğim Şey Size Şöle Bişiler Verio 1AF3AF6 Bu Numarayı Yazcaksınız.
trace 1AF3AF6
Gibi ?!!!!!!.
Y
yigiterdost
⭐ 18y
Lütfen yardım oyuna girdim ilkinle (clienlessle) sonra diğer adamımla girdim yanına gittim kodları yazıyorum ama hiç sallamıo beni yaw.Bide rar dan çıkardığımız dosyaların hepsini sro ya atıcakmıyız Lütfen yardımmmm oldie 🙄
no dc kullanmak isteyenler bu konuya baksın
viewtopic.php?f=53&t=48617
ayrıca bot la kullanabilen var mı nasıl bot kullanılıyor ?
viewtopic.php?f=53&t=48617
ayrıca bot la kullanabilen var mı nasıl bot kullanılıyor ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap