Clientless Stall açabiliyor musuyuz ? Lüften mümkün olduğunu söyleyin. 😄
> ek : AgBot ile Clientless girmeyi deneyen oldu mu ?
Belli mi olur ? Belki agbot ve bu program ile Clientless bot edinmiş oluruz. ?!!!!!!!
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 48
Yanıtlar
bn traceyi çözdüm beyler durun anlatayım
Öncelikle ALL Chat Kısmına
.id Yazıyorz Sonra Orda Bir Numara Çıkıyor
Bu Numarayı Programla Girdiğimiz Chara Şu Şekilde PM Atıyoruz.
trace numara
Numara Dediğim Şey Size Şöle Bişiler Verio 1AF3AF6 Bu Numarayı Yazcaksınız.
trace 1AF3AF6
Gibi ?!!!!!!.
Eyvallah kardeş denerim çalışırsa tam süper olacak. 😄
Clientless Stall açabiliyor musuyuz ? Lüften mümkün olduğunu söyleyin. 😄
> ek : AgBot ile Clientless girmeyi deneyen oldu mu ?
Belli mi olur ? Belki agbot ve bu program ile Clientless bot edinmiş oluruz. ?!!!!!!!
Ag botla çalışmıyo çünkü bu programdada nuconnector e benzeren sr33.exe var. İkisi aynı anda açılmadıgı için çalışmıyor.
Çalışıyor beyler trace olayı çözülmüştür. Kasacagınız ezik çarın yanına gidin ".id" Yazın pembe yazıyla bi rakam felan çıkacak. trace (bi boşluk sonra o ıd yazın) Trace atacaktır. Ayrıca bunu başta bir kere yapmak yeterli başta bi kere yaptıktan sonra sade trace ile oluyor.
K
KiLLeR_BoXs
⭐ 19y
Nice worK ! 😉
Hacklemek için kolay bir program bence bu...
Mükemmel ötesi
ya ben sadece oturtup kaldırıyom chari ancak .. pm ile trace TRACE Trace yazmama rağmen beni takip etmiyor ... ayarlarda ana charın ismini yazıyorum sonra chardan bana hi >_< gibi bir mesaj geliyor trace yazıyorum olmuyor .... sit yazıyom oturup kalkıyor 😞.... bide komut programında büyük ve küük harf sorunu olduğundan pmler düzgün gitmiyor 😞
abi olmuo ya ne denediysem olmadı PM yoluyla çara .id yazıyorum bişi olmuyor bunu nsl düzelticem ''No trace id set.'' die bi yazı çıkıo napmam gerek bi yol gösterin olmuo numara gelmio .id yazıorum numara gelmio
oldu valla :D:D
trace atıyor 😄 ama bide ata bindirebilsek 😄 çok süper olur tşşkürler Jason
Okuma yazması olan yok mu aranızda. Yukarda 10 kere denilmiş. Cilentlesle açacagınız ezik çarın yanına gidip ".id" yazın normal olarak (özelden deil.) sonra JD1D7... bunun gibi bi kod çıkıyo. bu kodla birlikte Ezikçara pm atacanız yane "trace JD1D7" diye sonra gerekmiyo id normal trace yazıncada oluyor.
drew benton sağolsun. 🙄 🙄
D:\Silkroad\SR33.exe
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından bu uygulama başlamadı uygulamayı yeniden yüklemek soruna gidebilir
dosyaları sro içine atmama rağmen bu hatayı weriyor yardım edin :S
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından bu uygulama başlamadı uygulamayı yeniden yüklemek soruna gidebilir
dosyaları sro içine atmama rağmen bu hatayı weriyor yardım edin :S
D:\Silkroad\SR33.exe
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından bu uygulama başlamadı uygulamayı yeniden yüklemek soruna gidebilir
dosyaları sro içine atmama rağmen bu hatayı weriyor yardım edin :S
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=9B2DA534-3E03-4391-8A4D-074B9F2BC1BF&displaylang=en
tşkler umarım sorun çözülür
legend 3 gelince bu çalışmıcak 😞
ben komut yazmadan çalıştırmak istiyom ama komut penceresi nasıl acılıyo beceremedim komutsuz çalıştırmak için ne yapmam lazım şimdiden tşkler.
_
_carpediem_
⭐ 19y
Trace yazıyorum takip etmiyor beni 😠 Problem ne olabilir acaba?
Kardeşim konuyu tam olarak okusanız hazıra alışmısınız her sey ayagıma gelsin diyonuz. Bak komut yazmamak için tools yapmış jason okusan konuyu tam görecen. Hata veriyo diyonuz. Hata verirse sunu yükleyin demiş adam okumuyonuz. çalışmıyo komutu almıyo diyonuz 3 sayfa sadece komut çalışıyo boş alana .ıd yazın çara öle pm atın denmiş. Biraz bakın konuyu görün ondan sonra çalışmıyor diyin.
Kardeşim konuyu tam olarak okusanız hazıra alışmısınız her sey ayagıma gelsin diyonuz. Bak komut yazmamak için tools yapmış jason okusan konuyu tam görecen. Hata veriyo diyonuz. Hata verirse sunu yükleyin demiş adam okumuyonuz. çalışmıyo komutu almıyo diyonuz 3 sayfa sadece komut çalışıyo boş alana .ıd yazın çara öle pm atın denmiş. Biraz bakın konuyu görün ondan sonra çalışmıyor diyin.
Sabah beri konuyu okuyom hatim ettim ama kafa biraz kalın tam almıyo işte 😄 işte o tools nerde onu bulamadım özür cvp verdiğin içinde tşkler tools nerdeee 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap