Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 8 / 48
Yanıtlar
_
#141
Hadi yine iyisin imam, ben bulmasam daha çok arardın :))
K
#142
Yapamayan ArkdasLar için TekrarLıyorum TradeYi!

ÖncelikLe ana Chardan Party , Guild ,Union Değilde ALL sekmesinden .id Yazıyoruz Size bi id Verecek Kırmızı Yazıyla Sonra Kastıgımız Yani Power Lvl Yaptıgımız Chara trade id Yazıyor bu kadar 😉

Kolay gelsin
S
spycasus ⭐ 18y
#143
Aslında tolls a gerek yok. sit = otur, trace = takip et, leave = partiden çık, exit = köklü çık, untrace = takip etme 5 tane cik.
genede yapamayan varsa tolls burda.

viewtopic.php?f=53&t=55961
Q
Quattro ⭐ 19y
#144
Çok süper tşkler gelsin honor sunlar 😄
W
Wrestler ⭐ 19y
#145
beyler otur dıyıom sıt oturuyo sonra kalkması ıcın ne yazcam:S
P
Prada ⭐ 19y
#146
beyler otur dıyıom sıt oturuyo sonra kalkması ıcın ne yazcam:S


Bi daha sit yaz kalkar
samet1541
samet1541 ⭐ 19y
#147
Kasacağım chara girerken start yazısı gelmiyor.
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#148
Ellerine sağlık 😄
K
#149
Kasacağım chara girerken start yazısı gelmiyor.

Yazılanların Aynısı yaptıysan http://www.silkroadonline.net adresine Bağlan Sayfa Görüntülenmiyorsa YEniLe yenlie Sayfa Gözükünce O zaman Kasacagın Chara Gir 😉
samet1541
samet1541 ⭐ 19y
#150
Kasacağım chara girerken start yazısı gelmiyor.

Yazılanların Aynısı yaptıysan http://www.silkroadonline.net adresine Bağlan Sayfa Görüntülenmiyorsa YEniLe yenlie Sayfa Gözükünce O zaman Kasacagın Chara Gir ;)




Normal deneyince tek charla start geliyo ama ilk once bi chara sonra diğer chara girerkene start gelmiyo. http://www.silkroadonline.com adreside açılıyo. Neyde sorun var anlayamadım.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#151
ilkercindik'in ExtraTime programını indirmeni tavsiye ederim ?!!!!!!!
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#152
ya çar öldü onu kaldıramadım bir türlü nasıl yapcam ya lütfen yardım
samet1541
samet1541 ⭐ 19y
#153
ilkercindik'in ExtraTime programını indirmeni tavsiye ederim ?!!!!!!!


Sorunu çözdüm. Agbot kullananlar mediapatcher ı kapatıp ole denesinler o zaman oluyor. Sağolun güzel program.
K
karince ⭐ 19y
#154
valla ben bi sorun ata binse 😄 süper olur 😄 ama yinede süper 😉 eline sağlık
D
drotalion ⭐ 19y
#155
yaratık saldırma ve skill kullanma komutlarına da önem ver. ayrıca client olmadan yaratıkların yerini gösteren bir liste olursa da güzel olur. sonra ondan bot yapmasan bile mutlaka onu bota çeviren birileri çıkar.
W
Wrestler ⭐ 19y
#156
beyler bu yontemle 10 tane char kasmak ıstıyom nasıl yapcam:S
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#157
1 parti max 8 kişi alır hatırlatırım xD
K
karince ⭐ 19y
#158
jason walker kardeş bir pot basmıyor canı azaldığında özellikle oyuna girip % 99 yaptım basmıyor canavar dalınca :S
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#159
Çok güzel program Teşekürler...
Q
Quincey ⭐ 18y
#160
jason süpersin 😉
ama pek anlamadım oyuna silkmind gibi otomatik giriyor değilmi ? ya trafik verirse.imagecode nolcak ?no dc proyla çalışırmı
programı yanlış anlamışsam k.bakma 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: