İyide carı görmeden nasıl yöneticez :S
başlığı iyice oku.
diğer charından pm atarak yönlendireceksin
İyide carı görmeden nasıl yöneticez :S
hacım ben anlamadım hala ilk şimdi ilk ben botlu çarla girip sonra ezik çaramı gircem bu programla acaba?
Clientless bottaki gibi bunu açıp + botu koyup carı yönetme gibi bi şansımız varmı ?
bi boka yaramz ozmn bu
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap