Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 3 / 48
Yanıtlar
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#41
İyide carı görmeden nasıl yöneticez :S

başlığı iyice oku.
diğer charından pm atarak yönlendireceksin
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#42
hacım ben anlamadım hala ilk şimdi ilk ben botlu çarla girip sonra ezik çaramı gircem bu programla acaba?

yazılanları sırasıyla yap
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#43
Clientless bottaki gibi bunu açıp + botu koyup carı yönetme gibi bi şansımız varmı ?
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#44
Clientless bottaki gibi bunu açıp + botu koyup carı yönetme gibi bi şansımız varmı ?

hayır
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#45
Edit by JasonWalker
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#46
bi boka yaramz ozmn bu

zeka probleminmi var arkadaşım
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#47
jason kusura bakma şimdi ilk çarımı girdim ben botla dier çarı clientlesle girdim esas çarı bota koycam dieride arkasından takip edicek böle oluyormu acaba?
S
#48
Emeğe saygı!
Güzel çalışma kardeşim iş görür bi program, birde bunun 1 aylık olanı var 35 $ sanırım..
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#49
yaw keşke ilk botla girip dier clientless botları sokabilsek arkasından takip ederdi belki ilerde bu özellik çıkar
F
FaNToM ⭐ 19y
#50
kardeş bn hep ata alıorum
U
Uykucu ⭐ 19y
#51
Ne Hatası Alıyosun.
K
karince ⭐ 19y
#52
ewt aynen 😞 SR33.exe yi açmıyor hata verior :(:(
K
karince ⭐ 19y
#53
yha bi video fln koysan ii olur yha 😞
K
karince ⭐ 19y
#56
saolsın elinize sağlık arkadaşlar 😉
K
#57
Merhba Bi sorum olacak;

ÖncelikLe Bu gibi Güzel Paylaşımlar için Hem Kendisine Hemde Emeğine Tsk ederim.
Ancak Beni Maruz Görün Tam olarak ne işe Yaradıgını Anlamış değilim Bu bir Gold BotLarın Botu mu
Yoksa İki Client Açmamız için Diğer Charın Kasmaması için Clientsiz olarak Oyuna Girip Sadece Duruyor mu ? Kasılmıyor mu Biraz Detaylı Bir bilgi ve Tam Amaçı nedir Yazar mısın " JasonWalker "

Şimdiden Tsk ederim
F
FaNToM ⭐ 19y
#58
kardeş bu trace komutunu flan uygulamıo bni takip etmio bu yüzdende bişi yapamıorum
K
karince ⭐ 19y
#59
yha şakasına Hello yazıyım dedi Hi ^_> yazdı 😞 bişi yok demi bak JasonWalker
F
FaNToM ⭐ 19y
#60
ya bu bni takip etmio bir yardım et jason sit diom oturuo trace diom takip etmio ???

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: