Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 2 / 48
Yanıtlar
S
#21
Süpersin yaa ?!!!!!!!
F
FaNToM ⭐ 19y
#22
arkadaş ilk önce diyelim 1lv char açtık önce buna mı gircez yoksa bunu kasacağımız chara mı gircez anlayamadımda 😁
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#23
arkadaş ilk önce diyelim 1lv char açtık önce buna mı gircez yoksa bunu kasacağımız chara mı gircez anlayamadımda 😁

1 lv charı açtıktan sonra bu programla ona girceksin.
sonra ona girdikten sonra klasör içindeki launcher ile kasacağın chara gireceksin.
[launcher silkroad klasöründe olsun]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
gene döktürmüşsün
senin avatar ı görünce de hep jackdaniels wiski geliyo aklıma ?!!!!!!!


birdönem çok içtim jack'i lakin artık eskidi smirnoff ice - vodka redbull ve nite favorilerim 😈 😁 ?!!!!!!


Ps : bu arada teşekkürler jason gene güzel bir program ile karşımızdasın mucX.
F
FaNToM ⭐ 19y
#25
arkadaş ilk önce diyelim 1lv char açtık önce buna mı gircez yoksa bunu kasacağımız chara mı gircez anlayamadımda 😁

1 lv charı açtıktan sonra bu programla ona girceksin.
sonra ona girdikten sonra klasör içindeki launcher ile kasacağın chara gireceksin.
[launcher silkroad klasöründe olsun]

saol kardeş şimdi biz 1lv lik chara girip bunu kendimiz mi ışınlandırcaz bizim yanımıza gelemiyor demi hotana götürüp orda bırakcaz yani sonra yanına gidip bize bağlatcaz
H
Heisenberg ⭐ 19y
#26
Ezik olan çar ölürse napıcaz?
F
FaNToM ⭐ 19y
#27
Ezik olan çar ölürse napıcaz?

çok gzl bir soru resliyim o kendi kabul ediomu mesela ❓
A
aykil23 ⭐ 18y
#28
Ne kadar adi olduğunuz belli s-r-o-m-ax..
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#29
Program Artık Türkçe 😄
S
#30
Program Artık Türkçe :D

link kırık 🙄
I
#31
Program Artık Türkçe :D


Durum mesajlarını atlamışsın. 😜
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#32
Program Artık Türkçe :D

link kırık 🙄

düzeltiyorum
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#33
düzeltildi.
E
E0N ⭐ 19y
#34
Süper bi pro eline saglık
_
#35
harikasın kanka :D:D
H
Heisenberg ⭐ 19y
#36
Ezik olan çar ölürse napıcaz?

Şu soruyu cevaplar mısınız ? ?!!!!!!.....
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#37
Ezik olan çar ölürse napıcaz?

Şu soruyu cevaplar mısınız ? ?!!!!!!.....

Seçenekler den Auto Rebirth - Eğer Türkçe Kullanıyorsan Otomatik Canlan Tuşunu işaretle.
F
FaNToM ⭐ 19y
#38
Ne kadar adi olduğunuz belli .

ameeeen püfttt asıl adilik sizde yörü get başka kapıya pabucumun sitesi yörü ameeen püfttt 😁
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#39
hacım ben anlamadım hala ilk şimdi ilk ben botlu çarla girip sonra ezik çaramı gircem bu programla acaba?
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#40
İyide carı görmeden nasıl yöneticez :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: