Icerige atla
Extraloob

Büyük Patlama[Big Bang] ..! [21 Ekim 2008]

· 153 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 7 / 8
Yanıtlar
T
TitusPullo ⭐ 19y
#121
@Alone ;
dinimize göre ,yaşamı boyunca iyi işler ile uğraşmış canlılar ölümlerinde istedikleri canlıları görebilme hakkında sahip olacaklar


@ilker.
hiç ölmedigimiz için öyle birşey olup olmadıgından emin değiliz.

anı yaşamak, hayatın tadını çıkarmak..her an her yerde..anlatılacak gibi birşey değil.
yok onlardan bunlardan kurtuluruz diye ölmek öyle saçma ki..
gidip intihar edelim o zaman hepimiz ?

böyle şeyleri hiç düşünmeyin..inanın degmez..


Neyse konu sapmadan son bir cevap vereyim dedim. Ayrıca zaten zırvalık bu dünya yok olacak falan feşmekan geçiniz.com Lakin şu sözüne takıldım. Arkadaş "dinimize göre demiş " evet dinimize göre öyle. Sen="hiç ölmedigimiz için öyle birşey olup olmadıgından emin değiliz." kuran-ı kerim'de yazıyor bu. Eğer müslüman isen bunun itirazı olmaz. İllaki ölmek gerekmez.
S
SilenTT ⭐ 19y
#122
dün gece ntv de izlediğim programda bu konuyla ilgili yorumlar yapıldı ve izliyecilerin sorularına cevap verildi bilim adamları gerçekten minik kara deilklerin oluşabileceğini söyledi ve kaynak vererek ekledi bu kara delikler oluştuklarından çok kısa bir süre içinde yok olucaklarmış.
Zaman yolculuğunun bile olabilme ihtimali varmış ama ben şahsi görüşüm bunun olanaksız olduğu. Çünkü misalen geçmişe yolculuk yaptık ve televizyonun mucidini veya mucitlerini öldürdük, ne olucak ? Kafamı kurcalayan en büyük soru bu 😊
S
SilenTT ⭐ 19y
#123
Haberlerde deneyin ilk aşamasının güzel geçtiğini ve bir sorun çıkmadığı açıklandı. Bilginize 😉
T
Torquel ⭐ 19y
#124
Çok derin yerlere giriyorlar.Atommuş,(+)miş (-)miş ( )muş gerçekten adamın aklını alır götürür.Bunlarla uğraşanlara helal olsun.6 milyar insan yaşıyor Dünya'da,hepsini öldürmek için en baba bilimin bile bi yeri yemez.Tanrı tek,böle birşeyi yapabilecek güçte tek
S
SilenTT ⭐ 19y
#125
Zaten 6milyar kişiyi öldürmeye izin vermezler deneyi yapabilmek için 4-5 yerden izin almaları gerekmiş.
4
4eweRSro OP ⭐ 18y
#126
Atomların Çarpışması 21 Ekim'de Gerçekleşecek , Bilim Adamları Korkulacak Birşey Olmadığını Söylüyor.
S
SilenTT ⭐ 19y
#127
son aldığım haberlere göre protonlar haraket etmeye başlamış bu haraket 21 Ekim e kadar devam edicekmiş ve 21 Ekimde büyük deneyin son evresi başlamış olucak. 21 ekime kadar bu protonlar sürekli hızlanacakmış. bu hızlanma atomlar ışık hızına yakşalasana kadar sürecekmiş ve daha sonra kafa kafaya çarpışıcakmış 🙄
C
Crown ⭐ 19y
#128
Ben hala hayattayım herhalde 😄

Aşağıda bu forumu gezen kullanıcılar bölümüne bakın gökkuşağı gibi 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#129
zamanlama güzel okullar açılıyor ve Sedef anneyi görebiliyorum 🎅 (müdür yardımcısı 😄 )

Sedef annemi de gördüm ne yaparlarsa yapsınlar artık 🍿 😁
J
Journalist ⭐ 19y
#130
ne güzel hepberaber ölcez diye sevinmiştim 🙄
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#131
@Alone ;
dinimize göre ,yaşamı boyunca iyi işler ile uğraşmış canlılar ölümlerinde istedikleri canlıları görebilme hakkında sahip olacaklar


@ilker.
hiç ölmedigimiz için öyle birşey olup olmadıgından emin değiliz.

anı yaşamak, hayatın tadını çıkarmak..her an her yerde..anlatılacak gibi birşey değil.
yok onlardan bunlardan kurtuluruz diye ölmek öyle saçma ki..
gidip intihar edelim o zaman hepimiz ?

böyle şeyleri hiç düşünmeyin..inanın degmez..


Neyse konu sapmadan son bir cevap vereyim dedim. Ayrıca zaten zırvalık bu dünya yok olacak falan feşmekan geçiniz.com Lakin şu sözüne takıldım. Arkadaş "dinimize göre demiş " evet dinimize göre öyle. Sen="hiç ölmedigimiz için öyle birşey olup olmadıgından emin değiliz." kuran-ı kerim'de yazıyor bu. Eğer müslüman isen bunun itirazı olmaz. İllaki ölmek gerekmez.

herkes kafir artık.emin değiliz kısmından değilde diğer taraftan baksanız ?
Müslüman geçinen kendilerini dinci zannedenler dini istismar edip tüm dinleri bozdu, tabi insanlarda haklı olarak dinsiz oldu.Neyse deymez konunun kitlenmesine.
T
Tarantella ⭐ 19y
#132
sözlerimize dikkat edelim.
ne benim inancım sizi ilgilendirir ne sizinki beni.
bu yüzden igneleyici laflardan kaçınmanızı rica ediyorum.
bu sözlerim Titus ve ilker'e..
ben somut gerçeklerle hareket eden bir insanım.
ve daha önce ölmedigim için gelecekte ne olacak ne olmayacak bilemem.
nitekim siz de bilemezsiniz..sadece inanabilirsiniz ne olacagı yönünde..


ps: herkesin işine maydonoz olmayalım.insanları inançları konusunda özgür bırakalım ve kimseyi kafir,bilmemne olarak lanse etmeyelim.burası düzeyli,seviyeli bir forum.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#133
Bismillahirahmanirahim eşhedu enna ilahe illallah ve eşhedu enne muhammed"en abduhulu resuhulu
yanlıs yazdıysam kusura bakmayın ve dogrusunu yazın pls
M
Midbroke ⭐ 18y
#135
chaosmaster , oyuna biraz ara vermelisin 😄
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#136
büyük deneyn bu ayın 21inde bu test sürüşüydü 😄 ve iranda deprem oldu :S
C
#137
chaosmaster , oyuna biraz ara vermelisin :D


Yok artık oynayamıyorum. (okullar açılınca bilg. yasaklandı.) Ancak evet biraz fazla abarttım 😆 . Artık hl bahsini kapatıyorum. Hem merak etmeyin karadelik oluşmaz. Bu işte binlerce bilimadamı çalışıyor. Adamlar yaptıkları şeyin farkındadırlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#138
TheIlker.. Sen hic yakismiyorsun bu foruma be,mumkunse gelme bir daha geri.. 😉

Topicte birbirini kirici olaylar olmamasina ozen gosterelim.. :idea:
X
XER0 ⭐ 19y
#139
Dünyanın sonu gelsede sınavlar başlamadan okuldan kurtulsam :S diye düşünür oldum
L
Leet1 ⭐ 19y
#140
Hani Niye Ölmedik ? 😜 Nasıl olsa Bugun Öleceğiz diye Neler yapmıştım bende... 😈

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: