@Alone ;
dinimize göre ,yaşamı boyunca iyi işler ile uğraşmış canlılar ölümlerinde istedikleri canlıları görebilme hakkında sahip olacaklar
@ilker.
hiç ölmedigimiz için öyle birşey olup olmadıgından emin değiliz.
anı yaşamak, hayatın tadını çıkarmak..her an her yerde..anlatılacak gibi birşey değil.
yok onlardan bunlardan kurtuluruz diye ölmek öyle saçma ki..
gidip intihar edelim o zaman hepimiz ?
böyle şeyleri hiç düşünmeyin..inanın degmez..
Neyse konu sapmadan son bir cevap vereyim dedim. Ayrıca zaten zırvalık bu dünya yok olacak falan feşmekan geçiniz.com Lakin şu sözüne takıldım. Arkadaş "dinimize göre demiş " evet dinimize göre öyle. Sen="hiç ölmedigimiz için öyle birşey olup olmadıgından emin değiliz." kuran-ı kerim'de yazıyor bu. Eğer müslüman isen bunun itirazı olmaz. İllaki ölmek gerekmez.





