Icerige atla
Extraloob

Büyük Patlama[Big Bang] ..! [21 Ekim 2008]

· 153 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 4 / 8
Yanıtlar
H
HellBoys ⭐ 19y
#61
Karadelik oluşmayıpta half-life gibi çağlayan olayı meydana gelirse daha sakat bir durum oluşur.(her tarafı headcrab-zombie vs basar)

halflife tutkunusun galba bütün serilerini oynadım gerçekten çok sürükleyici bir oyun bazı yerlerde için cız edio titriosun heyecandan baya gerçekçi ve sürükleyici bir hikayesi var aşk macera öle bişey olursa bana gün doğar yav 😆
J
Journalist ⭐ 19y
#62
Dünyanın Sonuna 5gün kaldı!!! 😁
B
#63
Saçma olacak şey değil ^_^bu kadar insanın hayatını hiç sayamazlar dünyanın sonu diye birşey değil.
S
screamadle ⭐ 19y
#64
Çok uzun zamandır çalışılıyordu zaten üzerinde, artık hayata geçme vakti gelmişti ^^
Windy
Windy ⭐ 19y
#65
ilkdede demiştim şimdi de diyorum 😄 dünyanın sonu gelse bile bize birşey olmaz,ne yapar ne eder bu olaydanda kurtuluruz + okullar açılır,yazılılar gelir 😜
K
Kanya ⭐ 18y
#66
http://www.cern.ch/ 'de bu deneyin resmi internet sitesidir.
P
passion ⭐ 19y
#67
deneylerinde bilim adamlarınında:) arkadaş bi kişi war bi büyük war herşey onun elinde gerisi boş:)
K
Kanya ⭐ 18y
#68
Sen misin o büyük olan?
S
#69
http://www.cern.ch/ 'de bu deneyin resmi internet sitesidir.


Teşekkürler. Googlede Aratınca Sürekli Saçma Sapan Siteler Çıkıyordu Bu İyi Oldu 😘
I
ironEyE ⭐ 18y
#70
bn bi 47 lvl olayımda öle olsun delirdim kaç gündür 47 olcam diye yha 47 olmadan önce yaparlarsa hele bi dünyanın sonu gelsin elim o yapanların yakasında olur çok ciddiyim hemde :x
A
Apollon ⭐ 18y
#71
Heycan olsun diye demişlerdir onları 😄
C
#72
Karadelik oluşmayıpta half-life gibi çağlayan olayı meydana gelirse daha sakat bir durum oluşur.(her tarafı headcrab-zombie vs basar)

halflife tutkunusun galba bütün serilerini oynadım gerçekten çok sürükleyici bir oyun bazı yerlerde için cız edio titriosun heyecandan baya gerçekçi ve sürükleyici bir hikayesi var aşk macera öle bişey olursa bana gün doğar yav 😆


Evet, zaten 10 eylülde okula giderken yanıma bir levye alıcam ne olur ne olmaz 😁 😁 Ancak nerden HEV suit bulacam?
R
#73
Hehehe sis atmayın lem! 😁
I
ironEyE ⭐ 18y
#74
Karadelik oluşmayıpta half-life gibi çağlayan olayı meydana gelirse daha sakat bir durum oluşur.(her tarafı headcrab-zombie vs basar)

halflife tutkunusun galba bütün serilerini oynadım gerçekten çok sürükleyici bir oyun bazı yerlerde için cız edio titriosun heyecandan baya gerçekçi ve sürükleyici bir hikayesi var aşk macera öle bişey olursa bana gün doğar yav 😆


Evet, zaten 10 eylülde okula giderken yanıma bir levye alıcam ne olur ne olmaz 😁 😁 Ancak nerden HEV suit bulacam?

gel bizim oraya 5milyona satıyo muğittin abi yanlız çin malı ona göre 😆 😆
H
HellBoys ⭐ 19y
#75
bende suit var ama sahte japan malı çin değil hız basamıosun 😆 dürbün var ama yanında taşıcan levye yerinede baltayı alıcam 😄 hızlı koşan manyak gibi bağaranları görünce altıma yapacam 😁
O
Old School ⭐ 19y
#76
Hala mı 8 gün kaldı başlığı güncellesek iyi olur
S
#77
Hala mı 8 gün kaldı başlığı güncellesek iyi olur


Başlıgın Güncellenmesine Gerek Yok. Konunun Açıldğı Tarih Sağ Üstte Yazar. Ozaman 8 Gün Varmış Şimdi Gayet Basit Bir-İki İşlemle Hesaplayabilirsin..
O
Old School ⭐ 19y
#78
Hala mı 8 gün kaldı başlığı güncellesek iyi olur


Başlıgın Güncellenmesine Gerek Yok. Konunun Açıldğı Tarih Sağ Üstte Yazar. Ozaman 8 Gün Varmış Şimdi Gayet Basit Bir-İki İşlemle Hesaplayabilirsin..

Matematiği biliyorum ama herkes o köşeye bakmayabilir günümüzle uraladıkmı hiç 8 gün bitmez sanki sabitmiş gibi kalıyor...
J
Journalist ⭐ 19y
#79
5 gün kaldı ölürsek çok sevincem öbür tarafta görüşürüz 😄

beni cennette hurilerle görürseniz hiç şaşırmayın 😁
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#80
Half life 1 De aynı şekilde uzaydan getirilen taşın nükleer çarpışma testi sonucu dünyaya neler olmuştu biliyorsunuz XD half life evreni gerçekmi oluyor Combine IRKI gerimi dönüyor !!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: