Icerige atla
Extraloob

Büyük Patlama[Big Bang] ..! [21 Ekim 2008]

· 153 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 5 / 8
Yanıtlar
C
#81
Ben japon-çin malı kabul etmem.Ben black mesa yapımı levye ile gene black mesa yapımı mark V (IV'te olur) HEV suit istiyorum. Ayrıca tau cannon (namı diğer gauss gun) istiyorum.(oyunda sağ tuşla sarım yaptıktan sonra geri teptiren silah) 😆 😆
I
ironEyE ⭐ 18y
#82
Ben japon-çin malı kabul etmem.Ben black mesa yapımı levye ile gene black mesa yapımı mark V (IV'te olur) HEV suit istiyorum. Ayrıca tau cannon (namı diğer gauss gun) istiyorum.(oyunda sağ tuşla sarım yaptıktan sonra geri teptiren silah) 😆 😆

yaw şu half-life nin diğer bölümlerinde noluyor yaw bi opposide force yi bide half-life 1i bititrdim bi ö.m den anlatsana bana hikayeyi 😁
W
#83
beyeler tim oluşturuz.D
4
4eweRSro OP ⭐ 18y
#84
beyeler tim oluşturuz.D

Bir Sözlük Yazarı Böyle Hatalar Yapmamalı. 👍
J
Journalist ⭐ 19y
#85
yarın dünyanın sonu konuyu hortlatıyim dedim 😱
Windy
Windy ⭐ 19y
#86
yarın dünyanın sonu konuyu hortlatıyim dedim 8O


durun yahu bu okulda rekora koşacaktım 😈
M
#87
Topic sahibi başlığı editlese bari, yarın ölecez diye forum işleri aksatılmazki canım aaa!
Windy
Windy ⭐ 19y
#88
yarın ölmesek sonraki gün ölsek olmazmıki 😄 bize gelene kadar 1 gün geçer belkide 😜
T
Torquel ⭐ 19y
#89
yarın ölmesek sonraki gün ölsek olmazmıki 😄 bize gelene kadar 1 gün geçer belkide 😜


Harbi fransa Türkiye arası uçakla 3 saat karadelikle bi 5-6 saati bulur 😜
Bare korkunç bişey olsa hemen hatunları kolarımın arasına alır,korkmayın kızları basarım :D
4
4eweRSro OP ⭐ 18y
#90
Topic sahibi başlığı editlese bari, yarın ölecez diye forum işleri aksatılmazki canım aaa!

Editledim. 🎭
Dünyanın Sonu Yarın..! [10 Eylül 2008]
C
Crown ⭐ 19y
#91
Dalga geçiyokda bide cidden doğru çıkarsa yeterince sevabınız var mı bakem 😄
M
Midbroke ⭐ 18y
#92
Haberlere çıktı bugün akşam . Telaşa gerek yok falan dediler yani bu durumda telaşa gerek yok . Olacağı varsa olur ^^
L
Leet1 ⭐ 19y
#93
Çokta Tın ☕ 😁
D
dR.NooB ⭐ 19y
#94
Çokta Tın ☕ 😁

zuyaduashdajksds 😁 daha cihan lord kesmeden... 😜 😁 😆
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#95
Karadelik oluşmayıpta half-life gibi çağlayan olayı meydana gelirse daha sakat bir durum oluşur.(her tarafı headcrab-zombie vs basar)

asuauzuauhsuauhdh
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#96
Karadelik oluşmayıpta half-life gibi çağlayan olayı meydana gelirse daha sakat bir durum oluşur.(her tarafı headcrab-zombie vs basar)

halflife tutkunusun galba bütün serilerini oynadım gerçekten çok sürükleyici bir oyun bazı yerlerde için cız edio titriosun heyecandan baya gerçekçi ve sürükleyici bir hikayesi var aşk macera öle bişey olursa bana gün doğar yav 😆


Evet, zaten 10 eylülde okula giderken yanıma bir levye alıcam ne olur ne olmaz 😁 😁 Ancak nerden HEV suit bulacam?

paraları birleştirip black mesaya gidelim kalıntıların içinde bulabiliriz heralde bi tane .veya bi portal gun alıp orası senin burası benim gezeriz.cern tesislerinde stajyer olarak çalışan gordon freeman ... 😁 😁 😁
B
belgther ⭐ 19y
#97
eger 11 eylül'e sag kalirsak clientless'in yeni sürümünü cikaracagim. yoksa zaten ihtiyaciniz olmayacak 😄
T
Tarantella ⭐ 19y
#98
yav hayal kırıklıgına ugrayacaksınız..
çünkü sadece yerin 125 küsür metre altında kalın yalıtımsız borular içinde çeşitli atomlar çarpıştırılacak ve ortaya ne çıkacagı gözlemlenecek.
ayrıca ekim ayında bu deneyin 2. etabı başlayacak diye biliyorum ben..
ölüm,kara delik falan yok ortada ^^
sadece dünyanın nasıl oluştugunu anlamaya çalışıyor bilimadamları.
ve yıllarca bunun içine ugraştılar en ufak hata bile göz önüne alınmıştır.
çünkü her milletten bilimadamı var..
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#99
black mesada aynen öyleydi tarantella... 😁
M
Midbroke ⭐ 18y
#100
@Tarantella
Makara yapıyorduk bizde yav ^^ Kaale almıyoruz aslında .

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: