yav hayal kırıklıgına ugrayacaksınız..
çünkü sadece yerin 125 küsür metre altında kalın yalıtımsız borular içinde çeşitli atomlar çarpıştırılacak ve ortaya ne çıkacagı gözlemlenecek.
ayrıca ekim ayında bu deneyin 2. etabı başlayacak diye biliyorum ben..
ölüm,kara delik falan yok ortada ^^
sadece dünyanın nasıl oluştugunu anlamaya çalışıyor bilimadamları.
ve yıllarca bunun içine ugraştılar en ufak hata bile göz önüne alınmıştır.
çünkü her milletten bilimadamı var..
iyi oldu iyi yarın işim vardı zaten 😄 sonra yokedebilirler 👍