Icerige atla
Extraloob

Büyük Patlama[Big Bang] ..! [21 Ekim 2008]

· 153 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 6 / 8
Yanıtlar
Windy
Windy ⭐ 19y
#101
yav hayal kırıklıgına ugrayacaksınız..
çünkü sadece yerin 125 küsür metre altında kalın yalıtımsız borular içinde çeşitli atomlar çarpıştırılacak ve ortaya ne çıkacagı gözlemlenecek.
ayrıca ekim ayında bu deneyin 2. etabı başlayacak diye biliyorum ben..
ölüm,kara delik falan yok ortada ^^
sadece dünyanın nasıl oluştugunu anlamaya çalışıyor bilimadamları.
ve yıllarca bunun içine ugraştılar en ufak hata bile göz önüne alınmıştır.
çünkü her milletten bilimadamı var..


iyi oldu iyi yarın işim vardı zaten 😄 sonra yokedebilirler 👍
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#102
yav hayal kırıklıgına ugrayacaksınız..
çünkü sadece yerin 125 küsür metre altında kalın yalıtımsız borular içinde çeşitli atomlar çarpıştırılacak ve ortaya ne çıkacagı gözlemlenecek.
ayrıca ekim ayında bu deneyin 2. etabı başlayacak diye biliyorum ben..
ölüm,kara delik falan yok ortada ^^
sadece dünyanın nasıl oluştugunu anlamaya çalışıyor bilimadamları.
ve yıllarca bunun içine ugraştılar en ufak hata bile göz önüne alınmıştır.
çünkü her milletten bilimadamı var..

bak black mesa'ya binlerce bilim adamı onlarca yıl çalıştı direndi ve uzaydan getirilen taşın atomunun çarpıştırılması nelere sonuç oldu... 😁 😁 😁
B
belgther ⭐ 19y
#103
yav hayal kırıklıgına ugrayacaksınız..
çünkü sadece yerin 125 küsür metre altında kalın yalıtımsız borular içinde çeşitli atomlar çarpıştırılacak ve ortaya ne çıkacagı gözlemlenecek.
ayrıca ekim ayında bu deneyin 2. etabı başlayacak diye biliyorum ben..
ölüm,kara delik falan yok ortada ^^
sadece dünyanın nasıl oluştugunu anlamaya çalışıyor bilimadamları.
ve yıllarca bunun içine ugraştılar en ufak hata bile göz önüne alınmıştır.
çünkü her milletten bilimadamı var..

bak black mesa'ya binlerce bilim adamı onlarca yıl çalıştı direndi ve uzaydan getirilen taşın atomunun çarpıştırılması nelere sonuç oldu... 😁 😁 😁


ya ilker dünya half-life tan ibaret degil be dostum 😄
L
Leet1 ⭐ 19y
#104
Dünya Genelinde bir Anket açılsın..

- Elimizde bir Güç var Tek Hamle İle Dünyayı Uzaydan silebiliriz..Tüm insanlığı yok edebiliriz.. Sizce Yapalımmı ? Şeklinde

Bence Kesinlikle Anketin Cevabı '' Evet'' Yapın olur..Ben Evet olarak kullanırdım Oyumu
P
Presence ⭐ 19y
#105
beyler extraloob ailesi olarak hakkınızı helal edin benimde size olsun ne ettiysem afeyleyin..
J
Journalist ⭐ 19y
#106
Dünya Genelinde bir Anket açılsın..

- Elimizde bir Güç var Tek Hamle İle Dünyayı Uzaydan silebiliriz..Tüm insanlığı yok edebiliriz.. Sizce Yapalımmı ? Şeklinde

Bence Kesinlikle Anketin Cevabı '' Evet'' Yapın olur..Ben Evet olarak kullanırdım Oyumu


benimde oyum evet olurdu yeterki hepberaber ölelim birlikten güç doğar ölsek bile 😉
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#107
😄 Herkes helallik versin... 😄
T
Tarantella ⭐ 19y
#108
11 yaşındayken bizim evin ordaki bakkal çok kazıkçıydı.
pis herifler ne zaman orta boy istesek daha fazla para için herşeyin en büyügünü getirirlerdi
ama her zaman..
2 lt kola,en büyük boy cips vs vs..
hep de pederden azar işitirdik..

günün birinde orta boy parası verip, soradan dışarı çıkıp büyügünü alıp orta boyu bırakıp gitmiştim.
af diliyorum o bakkal amcadan..hakkını helal et abi.
ama çok üçagıtçıydın yaaaaav..

bi de sudan sebeplerle ayrıldıgım sevgililerimden özür dileyeyim.nolur anlayın beni..
gönül işte ota da konuyor at pisligine de..idare ediverin..

hakkınızı helal edin de rahat gideyim.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#109
Ne oluyor yaw herkez bi ölme telaşında 😜 Sakin lütfen. Böyle bir tehlike olacak olsa deneye izin vermezlerdi. Bu dünyada bir tek onlar yaşamıyor. Yaşayan her varlığı bu evren üzerinde hakkı vardır. Öyle birisi çıkıpda hadi ben deney yapıcam ama ters giderse işler ölebiliriz... geciniz.com
I
#110
okulda herkez konuştu yok olursa kanserlik gidicekmişte olmassa ölücekmnişiz diye bişi olmadı inanmayın bunlara daha karpuz kesicez zuhahaah 😄
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#111
Dünyanın sonu gelse hiç üzülmem birçok şeyden kurtuluruz...
Sediklerimiz bizi ahirettede bulur...
Hırsızından...
Serefi olmayanından...
Dinsizlerden...
Vs... Daha sayamayacağım o kadar şeyden kurtuluruz ki... Keşke öyle birşey olsa
A
addIcFb ⭐ 19y
#112
Ne oluyor yaw herkez bi ölme telaşında 😜 Sakin lütfen. Böyle bir tehlike olacak olsa deneye izin vermezlerdi. Bu dünyada bir tek onlar yaşamıyor. Yaşayan her varlığı bu evren üzerinde hakkı vardır. Öyle birisi çıkıpda hadi ben deney yapıcam ama ters giderse işler ölebiliriz... geciniz.com

yani ne kadr basit dimi.com 😈
O
Old School ⭐ 19y
#113
Gerçektende çok abartmışız ztn esas patlama bugün değilki sadece basına açılış merasimi gibi bişey sonuçta kademe kademe hızlandırcaklarmış atomları yani büyütmeye gerek yok kara delikler fln olsaydı kimse katılmazdı bilim adamlarında canı tehlikede olurdu ozaman
M
mertcangs ⭐ 18y
#114
Dünyanın sonu gelse hiç üzülmem birçok şeyden kurtuluruz...
Sediklerimiz bizi ahirettede bulur...
Hırsızından...
Serefi olmayanından...
Dinsizlerden...
Vs... Daha sayamayacağım o kadar şeyden kurtuluruz ki... Keşke öyle birşey olsa

ama silkroad oynayamayız 🤘
A
addIcFb ⭐ 19y
#115
11 yaşındayken bizim evin ordaki bakkal çok kazıkçıydı.
pis herifler ne zaman orta boy istesek daha fazla para için herşeyin en büyügünü getirirlerdi
ama her zaman..
2 lt kola,en büyük boy cips vs vs..
hep de pederden azar işitirdik..

günün birinde orta boy parası verip, soradan dışarı çıkıp büyügünü alıp orta boyu bırakıp gitmiştim.
af diliyorum o bakkal amcadan..hakkını helal et abi.
ama çok üçagıtçıydın yaaaaav..

bi de sudan sebeplerle ayrıldıgım sevgililerimden özür dileyeyim.nolur anlayın beni..
gönül işte ota da konuyor at pisligine de..idare ediverin..

hakkınızı helal edin de rahat gideyim.


başka bişe mi yok yaw 🙏
T
TitusPullo ⭐ 19y
#116
Ben hâlâ ölmedim yaşıyorum. Sayi bu deney saat kaçdaydı 🤔
A
addIcFb ⭐ 19y
#117
Saat verilmemiş.. 🙄
C
Caprice ⭐ 19y
#118
Dünyanın sonu gelse hiç üzülmem birçok şeyden kurtuluruz...
Sediklerimiz bizi ahirettede bulur...
Hırsızından...
Serefi olmayanından...
Dinsizlerden...
Vs... Daha sayamayacağım o kadar şeyden kurtuluruz ki... Keşke öyle birşey olsa

Söylemek çok basit yaşayınca anlarsın..Niye tek pozitif tarafından bakıyorsunki allah korusun öyle birşey olsa anneni, babanı, sevgilini, en sevdiğin arkadaşlarını vs. vs. bunları da kaybediceksin birdaha görememecesine.. Birdaha düşün istersen..
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#119
@Alone ;
dinimize göre ,yaşamı boyunca iyi işler ile uğraşmış canlılar ölümlerinde istedikleri canlıları görebilme hakkında sahip olacaklar
T
Tarantella ⭐ 19y
#120
@Alone ;
dinimize göre ,yaşamı boyunca iyi işler ile uğraşmış canlılar ölümlerinde istedikleri canlıları görebilme hakkında sahip olacaklar


@ilker.
hiç ölmedigimiz için öyle birşey olup olmadıgından emin değiliz.
bu yüzden de korkuyoruz her an ölüp bu güzelliklerden kurtulmaktan..

anı yaşamak, hayatın tadını çıkarmak..her an her yerde..anlatılacak gibi birşey değil.
yok onlardan bunlardan kurtuluruz diye ölmek öyle saçma ki..
gidip intihar edelim o zaman hepimiz ?

böyle şeyleri hiç düşünmeyin..inanın degmez..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: