Icerige atla
Extraloob

Büyük Patlama[Big Bang] ..! [21 Ekim 2008]

· 153 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 8
Yanıtlar
S
#21
e böyle bir duruma böyle mi konu açılır sanırsam fransa/isviçre toprakları arasında 40 yıldır inşa edilen adını unuttuğum araştırmayı diyorsun ağustosta yapılcaktı ama teknik arıza çıktığı için ertelenmişti dünyanın oluşumu/allahın olmadığını öğrenmek/kanıtlamak için yapılıyor 2 bilimadamı karadelik oluşuğ dünyayı yutabileceği için araştırmaya kapatma davası açmıştı..


Boşver Sen O 2 Bilim Adamını Bilim İnsanlarının Karşısında Herzaman Engeller Vardır Ve Bunlar Bazende Kendi Meslektaşlarıdır.
Ayrıca Karadelik Olayının Dünyayı Yutma Olasılığı Yoktur.
Normalde Küresel Isınma Diye Birşeyde Yoktur Dünya Belirli Evrelerde Kendisi Isınır Ama Bazı Bilim Adamları FON İçin Böyle Birşeyin Varlıgından Bahsedip İnsanları Sömürüyorlar Ve Daha Neler Neler...
Windy
Windy ⭐ 19y
#22
Bizdeki şans bize birşey olmaz 😆 bize kadar gelir durur 😁 8 eylüle alsalarya 😜
H
Heisenberg ⭐ 19y
#23
Ah nerede o günler =|
C
Crown ⭐ 19y
#24
İkinci bir dünya çıkarmasınlar kazayla bunlar ^^
T
Tarantella ⭐ 19y
#25
Konu Hakkında Ayrıntılı Bilgiyi Daha Önceden Vermiştim ; viewtopic.php?f=97&t=74334


Ayrıca : Bu Deneyin Dünyayı Yutma Gibi Bir Tehlikesi Yoktur , Bilim İnsanları Bu Kısımını Çok İyi Düşünmüştür.
Emin Olabilirsiniz...

Ps : Deneye Katılan Türk Bilim Adamının Konuşmasını İzledim ve Gayet Tatmin Ediciydi.



amerika'nın daha sömürecegi çok ülke var.
onları sömürmeden getirmez dünyanın sonunu korkmayın 😊
şaka bi yana böyle bir tehlikenin oluşma ihtimali trilyonda birdir..
yoksa o kadar üni bitirmiş hayatının labaratuarda ve deneylerde geçirmiş bi alay adam böyle bir çılgınlık yapmaz..
yapsa da durdurulur 😉
S
#26
Konu Hakkında Ayrıntılı Bilgiyi Daha Önceden Vermiştim ; viewtopic.php?f=97&t=74334


Ayrıca : Bu Deneyin Dünyayı Yutma Gibi Bir Tehlikesi Yoktur , Bilim İnsanları Bu Kısımını Çok İyi Düşünmüştür.
Emin Olabilirsiniz...

Ps : Deneye Katılan Türk Bilim Adamının Konuşmasını İzledim ve Gayet Tatmin Ediciydi.



amerika'nın daha sömürecegi çok ülke var.
onları sömürmeden getirmez dünyanın sonunu korkmayın 😊
şaka bi yana böyle bir tehlikenin oluşma ihtimali trilyonda birdir..
yoksa o kadar üni bitirmiş hayatının labaratuarda ve deneylerde geçirmiş bi alay adam böyle bir çılgınlık yapmaz..
yapsa da durdurulur ;)


Benim Konuşmadan Alıntı Yapmışsın..
Neden Anlayamadım 🤔
W
#27
İkinci bir dünya çıkarmasınlar kazayla bunlar ^^


3. olcaktı herhalde 😄
M
Midbroke ⭐ 18y
#28
İkinci bir dünya çıkarmasınlar kazayla bunlar ^^


3. olcaktı herhalde :D


Ehüehuehu.
İkinci dünya savaşı dememiş zaten orda dikkatli oku . 😁
S
Statuss ⭐ 18y
#29
Ölmeden d.mod olmak istiyorum 😄 😄 😄 hehehe 😄 😄 😄
W
#30
İkinci bir dünya çıkarmasınlar kazayla bunlar ^^


3. olcaktı herhalde :D


Ehüehuehu.
İkinci dünya savaşı dememiş zaten orda dikkatli oku . 😁


Ehüehuehu ''İkinci bir dünya savaşı çıkarmasınlar bunlar'' 'dan iki sonuç çıkarılabilir ;
1-''Bu kişiler daha önceki dünya savaşının da nedenidir'' ki daha önceki dünya savaşı Alman'lar nedeniyle çıktı.
2-''Sıradaki dünya savaşı 2. dünya savaşıdır'' ki bu da yanlış bilgi oluyor.
S
SnowFlake ⭐ 18y
#31
Ölmeden d.mod olmak istiyorum 😄 😄 😄 hehehe 😄 😄 :D

hiç bir şey imkansız değildir sözünü çürüten bir post 🕵️
imkansız olan şeyler de vardır gördük böylece 😁
C
Crown ⭐ 19y
#32

Ehüehuehu ''İkinci bir dünya savaşı çıkarmasınlar bunlar'' 'dan iki sonuç çıkarılabilir ;
1-''Bu kişiler daha önceki dünya savaşının da nedenidir'' ki daha önceki dünya savaşı Alman'lar nedeniyle çıktı.
2-''Sıradaki dünya savaşı 2. dünya savaşıdır'' ki bu da yanlış bilgi oluyor.



Savaş demiyor ya orda Dünya diyor 😁

Neyse esprinin içine yani saolun 😘

Yanlış anlamayın ha 😁
furious
furious ⭐ 19y
#33
ama deney başarılı olursa teknoloji alanında çok çok büyük gelişme olacak
Q
Quensis ⭐ 19y
#34
Ölmeden d.mod olmak istiyorum 😄 😄 😄 hehehe 😄 😄 :D

hiç bir şey imkansız değildir sözünü çürüten bir post 🕵️
imkansız olan şeyler de vardır gördük böylece 😁


😁 😁


Gazetede bununla ilgili bir haber görmüştüm.Türkiye sorumlusu bir şey olmayacak diyordu ama izleyip göreceğiz.

Ps:Fazla korkmayın en fazla ölürüz. 😗
T
TitusPullo ⭐ 19y
#35
10 Eylülü dört gözle bekliyorum bakalım havaya uçacakmıyız 😜
S
#36
10 Eylülü dört gözle bekliyorum bakalım havaya uçacakmıyız :P


Ben Üzerime Doğru Gelen Bir Toz Bulutu Ve Ufukta Gözüken Bir Karadelik Hayal Ediyorum 🎭
M
Midbroke ⭐ 18y
#37
10 Eylülü dört gözle bekliyorum bakalım havaya uçacakmıyız :P


Ben Üzerime Doğru Gelen Bir Toz Bulutu Ve Ufukta Gözüken Bir Karadelik Hayal Ediyorum 🎭


Delikte görüşürüz Drache 🎅
S
#38
10 Eylülü dört gözle bekliyorum bakalım havaya uçacakmıyız :P


Ben Üzerime Doğru Gelen Bir Toz Bulutu Ve Ufukta Gözüken Bir Karadelik Hayal Ediyorum 🎭


Delikte görüşürüz Drache 🎅


Deliğin Merkezinde Seni Bekliyor Olucağım 🎅
J
Journalist ⭐ 19y
#39
3kuruşluk dünyada yaşayıp gidiyoduk ne güzel ne gereği var bunların 😁

belki uzaylıları dünyaya çeker bu alet 😁 😁
T
Tukumas ⭐ 18y
#40
bizim vali kesin okulları tatil eder xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: