Ankara'ya gidersem yatılı okumam bütün akrabalarım Ankarada. Ama ben daha çok İzmir,Bursa gibi şehirleri düşünüyorum.
Bursa mı Konya mı ??? Yardım Lütfen
· 53 Yanıt · 14K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Hacım. Bence Düzce anadolu öğretmen lisesine yada Düzce Fen Lisesi ne gel puanların hayli hayli yeter. Eğitimi de çok güzel. Arsal istersen puanı 400lerde ancak, yabancı dil haftada 8-10 saat görülüyor. Dersler gayet güzel ve disiplinli bir okul. Pansiyonu da var. Seçim yine sana kalmış.
Bursa Anadolu Lisesi yani BAL güzel okuldur bursada cok guzeldır hele yaz gelmesıyle cok guzel oluyor bence bursaya git
zaten 2 yılın kalmış gidip oraya alışmaya çalışırken okul bitecek belki başarılı olamayacaksın kal 2 sene sonra universitede zaten ailenden ayrı olacaksın bu nedenle Konya ^^
Ankara'ya gidersem yatılı okumam bütün akrabalarım Ankarada. Ama ben daha çok İzmir,Bursa gibi şehirleri düşünüyorum.
İstanbul sevilmeyecek şehir mi; Taksim'i, Beyoğlusu, Tophane'si, Eminönü'sü, Ortaköy'ü, Beşiktaş'ı, Laleli'si, Gülhane'si... Say say bitmez başlı başına yaşayan tarih nargileleriyle, kahveleriyle, meyhaneleriyle, balıkçılarıyla...
anadoluya geç derim anadolunun tadı farklıdır..
Gitme hacım bir yere aynı okula gideriz 😜 özel okulları araştırdın mı hiç acaba? 🙄
ben de okul arıyorum ama Konya'da istediğim gibi bir yer bulamayacağım sanırım. 😜
ben de okul arıyorum ama Konya'da istediğim gibi bir yer bulamayacağım sanırım. 😜
Gitme hacım bir yere aynı okula gideriz 😜 özel okulları araştırdın mı hiç acaba? 🙄
ben de okul arıyorum ama Konya'da istediğim gibi bir yer bulamayacağım sanırım. :P
Konya Ted'in zaten 4-5 sınıfı mı ne varmış -.-" Diltaş bir dolu ucubenin gezdiği bir okul. Kafes kadar bir yer hiç bir aktivitesi yok. Mram Anadolu 2 tane meslek lisesinin ortasında hergün olay. Meram Fen Lisesi zaten yobazların elinde sürünüyor. Bahar şenliğine ucubelerin takıldığı bir gece klubünün grubunu getirecek kadar aciz durumda -.-" Büyük Koyuncu zaten kızlarla erkekleri ayrı okutuyor. Zaten Konya çok geri kalmış bir şehir. Küçücük bir yer ve hiçbir eğlencesi yok. 😁 Yatakhaneye alışabileceğimi bilsem 1 dk durmam aldırırım kaydımı
@Advance
Hacım daha 3 sene var ^^ Lise 2-3-4.. Zaten Lise 1 İngilizce yılı gibi birşey Fonksiyonlar konusu hariç. Ki bu okulda İng. adına hiçbirşey öğrenmiyorum. Hoca derse girip Kuran okuyor. -.-" Kimsenin dinine karıştığım yok ama derste Kuran okumakla iyi Müslüman olunmuyor. Birde okuldaki öğrenciler belli kapasiteye sahip biz bunları bırakalım zor yazılılar yapalım bunlar çalışır yapar mantığı var. Okuldakilerde beyinsiz zombilere dönmüş haldeler ders yüzünden.
L
last_knight
⭐ 19y
yatılı okumayın bence lisede, ünivde zati şehir dışına çıkacaksınız asıl patlamayı orada yaparsınız lise zor ve acı hatıralarla biter yoksa, ailenizin yanında en iyi okula gitmeye çalışın derim ben.
en mantıklısı
Hacım 2 sene daha dayan ve ailenin yanından ayrılma.
Ayrıca Konya candır, çok guzel mekandır 8)
Ayrıca Konya candır, çok guzel mekandır 8)
Konu başlığını Anya mı? Konya mı? olarak gördüm bende gireyim bakayım ne var diye sonra bida baktım Bursa yazıyormuş 😁
Konuya gelince ailene ve evine en yakın okula git derim.
Konuya gelince ailene ve evine en yakın okula git derim.
Hacım nesi güzel 😄 Aşırı sıkıcı bir yer. Türkiyenin en iyi 3. Fen Lisesinin karşısına Fetullah dershanesinin adamları ev almış öğrenciler bunlara giderek ilahi eşliğinde ders çalıştırılıp 5 vakit namaz kıldırıyorlar. Çok geri kalmış bir şehir. Ayrıca daha 3 senem var ^^ Konya'da düzgün bir lise yok ve ben her yıl 20 Milyar özel ders parası vererek başarılı olmakta istemiyorum -.-"
Hacım nesi güzel 😄 Aşırı sıkıcı bir yer. Türkiyenin en iyi 3. Fen Lisesinin karşısına Fetullah dershanesinin adamları ev almış öğrenciler bunlara giderek ilahi eşliğinde ders çalıştırılıp 5 vakit namaz kıldırıyorlar. Çok geri kalmış bir şehir. Ayrıca daha 3 senem var ^^ Konya'da düzgün bir lise yok ve ben her yıl 20 Milyar özel ders parası vererek başarılı olmakta istemiyorum -.-"
Sıkıntılara dayanacaksın hacım burada da çok var senin bahsettiğin olay başarılı oğrencileri kendilerine fedayi olarak yetiştirmeye çalışıyorlar agh neyse çok diyecek lafım varda susuyorum -.-"
Hacım nesi güzel 😄 Aşırı sıkıcı bir yer. Türkiyenin en iyi 3. Fen Lisesinin karşısına Fetullah dershanesinin adamları ev almış öğrenciler bunlara giderek ilahi eşliğinde ders çalıştırılıp 5 vakit namaz kıldırıyorlar. Çok geri kalmış bir şehir. Ayrıca daha 3 senem var ^^ Konya'da düzgün bir lise yok ve ben her yıl 20 Milyar özel ders parası vererek başarılı olmakta istemiyorum -.-"
ben okulumdan neden ayrılıyorum 🙄 sanma ki bro o sorun tek sende ver 🙄
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
3 sene daha okuyacaksan, ailenin yanında kalman taraftarıyım.Eğer yatılı okula gidersen ilk sene alışma dönemi geçireceksin.Zaten son seneyi unut ÖSS'den başka birşey düşünemeyeceksin.Arada kalan sene artık ya varsın ya yoksun.
3 sene dayanırsan üni. zamanında zaten başka bir şehire geleceksin.
Ps:Bunlar benim düşüncelerim , karar senin <<
3 sene dayanırsan üni. zamanında zaten başka bir şehire geleceksin.
Ps:Bunlar benim düşüncelerim , karar senin <<
gel hacım sen bursaya yamacıma yamacıma 😆
Bro bu Bırsa Anadolu Lisesi nasıldır bilgin var mı ? 491 Puan yeter mi ? ^^
ben bursa anadolu lisesine gidiyorum. bende 2. sınıfa geçtim 😊 sana şöyle diyeyim her alanda birçok aktivitede birinciliklerimiz ve derecelerimiz var müzikten tiyatroya. okulun kendi pansiyonu var. bahçesi vs. çok hoş okul Hocalar direk öss için hazırlıyolar. Hocaların çoğu çok iyi ^^ ortam daha güzel =) eğlencemizide dersimizide yapabiliyoruz. Aile başta sıkıntı yaratsada arkadaşlarınla geçirirsin bu sorunu bence. Kesinlikle gelmen taraftarıyım okul hakkında daha çok bilgi almak istersen mailto:[email protected] ekle 😉
@Cube
Çok artist, manyak tipler var mı okulda ^^
Çok artist, manyak tipler var mı okulda ^^
😊 %70 özel okul öyle manyak tipler yok .. biraz artistler var ama onlarda böyle süt gibi az 😄 böyle kavga isteyen tipler yok 😄 bi kere 11lerden bi çocukla olay olmştu yanlışlkla küfr ettim yinede olay çıkmadı ^^ güzel ama ortam 😊 ben kolay beğenmem bide 😄
başka ? 😄
Kızlar güzel mi xP xP 😜 😈
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap