yatılı okumayın bence lisede, ünivde zati şehir dışına çıkacaksınız asıl patlamayı orada yaparsınız lise zor ve acı hatıralarla biter yoksa, ailenizin yanında en iyi okula gitmeye çalışın derim ben.
Bursa mı Konya mı ??? Yardım Lütfen
· 53 Yanıt · 14K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
J
JohnnyBravo
⭐ 18y
Merhaba arkadaşlar; Ben Konya Fen Lisesi 2.sınıfa geçtim bu sene ama okula alışamadım tek kelimeyle rezalet bir okul.. Tek sosyal aktivitesi birlikte ders çalışmak olan bir cehennem desem yeridir. Ben bu okuldan ayrılmak istiyorum ama Koyada daha iyi bir altrnatif yok. MFL ise tamamen yobazların oyuncağı haline gelmiş bir okul. İngilizce hocası derste Kuran okuyor ve boş bırakıyor -.-" Ben yabancı dile çok önem veren biriyim ki İngilizce bitrer bitmez 2. yabancı dil olarak Rusça öğrenmek istiyorum. Ama bu okulda bu mümkün değil.. Hocalar daha çok özel dersleri düşünüyor. Kısacası okuldan iğreniyorum. Bursa Anadolu Lisesi'ne çok iyi diyorlar bende Bursa'ya sıcak bakıyorum ama bir sorunum var. Gidersem yatılı kalacağım ve ben aileme çok bağlıyım. El bebek gül bebek yetişince böyle oluyor :/ Sİzce Bursa'ya gitsem alışır mıyım? Bursa nasıldır? Bursa Anadolu Lisesi nasıldır biraz bilgilendirir misinizi ?
OKS Sonucum:
TM:491 Puan
MF:489 Puan
istanbul içi düşünseydin zamanında bu soruyu sormak zorunda kalmazdın kabataş a girebilidin o puanlarla
gel hacım sen bursaya yamacıma yamacıma 😆
Bro bu Bırsa Anadolu Lisesi nasıldır bilgin var mı ? 491 Puan yeter mi ? ^^
hacım bursa anadolu lisesi derken şimdi bissürü ilçe var ve bissürü anadolu lisesi var.
GEMLİK
GÜRSÜ
İNEGÖL
İZNİK
KARACABEY
MUDANYA
M.K.PAŞA
NİLÜFER
ORHANELİ
ORHANGAZİ
OSMANGAZİ
YENİŞEHİR
YILDIRIM
ve bu ilçelerdede 1 tane anadolu lisesi yok bazılarında 3-5 tane var bazılarında 1 tane var.
en iyisi karacabey gelsen buraya takılırık 😁 😁
Merhaba arkadaşlar; Ben Konya Fen Lisesi 2.sınıfa geçtim bu sene ama okula alışamadım tek kelimeyle rezalet bir okul.. Tek sosyal aktivitesi birlikte ders çalışmak olan bir cehennem desem yeridir. Ben bu okuldan ayrılmak istiyorum ama Koyada daha iyi bir altrnatif yok. MFL ise tamamen yobazların oyuncağı haline gelmiş bir okul. İngilizce hocası derste Kuran okuyor ve boş bırakıyor -.-" Ben yabancı dile çok önem veren biriyim ki İngilizce bitrer bitmez 2. yabancı dil olarak Rusça öğrenmek istiyorum. Ama bu okulda bu mümkün değil.. Hocalar daha çok özel dersleri düşünüyor. Kısacası okuldan iğreniyorum. Bursa Anadolu Lisesi'ne çok iyi diyorlar bende Bursa'ya sıcak bakıyorum ama bir sorunum var. Gidersem yatılı kalacağım ve ben aileme çok bağlıyım. El bebek gül bebek yetişince böyle oluyor :/ Sİzce Bursa'ya gitsem alışır mıyım? Bursa nasıldır? Bursa Anadolu Lisesi nasıldır biraz bilgilendirir misinizi ?
OKS Sonucum:
TM:491 Puan
MF:489 Puan
istanbul içi düşünseydin zamanında bu soruyu sormak zorunda kalmazdın kabataş a girebilidin o puanlarla
Herkes bana Konya Fen Lisesi çok iyi dedi. Nerden bilebilirdim böyle olduğunu :S Keşke öyle yapsaydım :/
Kızlar güzel mi xP xP 😜 😈
Seni bizim okula alalım 😆
Bro sorun kız ise gel Burak Bora Anadolu Lisesi'ne .
2 sene once 32 tane hamile kız çıkardık okuldan xD
Bu sene temizlendi ama okul xD
PS: İngilizce eğitimi acayip ağır.
2 sene once 32 tane hamile kız çıkardık okuldan xD
Bu sene temizlendi ama okul xD
PS: İngilizce eğitimi acayip ağır.
Pardon hamile kız değil kadın 😈
Yok canım derdim eğitim ^^ Kız bulunur bir şekilde xP
O
Old School
⭐ 19y
Bro sorun kız ise gel Burak Bora Anadolu Lisesi'ne .
2 sene once 32 tane hamile kız çıkardık okuldan xD
Bu sene temizlendi ama okul xD
PS: İngilizce eğitimi acayip ağır.
Okulmu imalathanemi ora 😁
Bro sorun kız ise gel Burak Bora Anadolu Lisesi'ne .
2 sene once 32 tane hamile kız çıkardık okuldan xD
Bu sene temizlendi ama okul xD
PS: İngilizce eğitimi acayip ağır.
Okulmu imalathanemi ora 😁
Ahahahaa 😁 😁 😁
Bursa'ya bekleriz herhangi bi merak ettiğin vs durum olursa bir pm ötedeyiz.
Bursa'ya gelmeni tavsiye ederim Bursa And. giden arkadaşlarım da var memnunlar.
p
Bursa'ya gelmeni tavsiye ederim Bursa And. giden arkadaşlarım da var memnunlar.
p
Bursada okuyan biri olarak Bursa Anadolu Lisesi herkezın gitmek istediği ama sayılı kişilerin bunu başarabildiği bir okuldur.Etrafı nezih ve güzeldir : ) Cube [Kubilay] ında dediği gibi süper ortamlara karışabıilirsin : ) Merak ettiğin şeyler için öm 😊
Bro sorun kız ise gel Burak Bora Anadolu Lisesi'ne .
2 sene once 32 tane hamile kız çıkardık okuldan xD
Bu sene temizlendi ama okul xD
PS: İngilizce eğitimi acayip ağır.
Okulmu imalathanemi ora 😁
Yok burası son iki senedir duzeldi kızlar aynı kaş..rlığında ama bir o kadar da çalışkanlar ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap