Icerige atla
Extraloob

Bizim Zamanımızda Tasolar Vardı ^^

· 51 Replies · 2.8K views · Page 2 / 3
Replies
A
Anthem ⭐ 18y
#21
abim tum tasolarımı üterdi bnde onun tasloarını gece calardm sora bni doverdi 😈
Ne gzl gunlerdi 😊
_
#22
Ayrıca bu tasolar yüzünden ayrı bil türemiştir 😄 Keymek Kepmek Kökmek 😁
O
#23
Poşetle dolaşıyordum.^^ :P

Bende çuvalla 😜 Nedense mahalledeki tasoları hep ben kazanırdım,diğer mahallelerede giderdim sonuç yine aynı,ben kazandım 😎
M
Marinero ⭐ 19y
#24
Ya O Günler ne Güzeldi , Ben 6 Yaşındayken oynuyordum Yenilince ağlıyordum , Anneme Söylüyordum Tasolarımı Geri Veriyorlardı 😄 😁
Q
Quewrax ⭐ 17y
#25
İnsanlar Kendilerini Bir Sure Sonra Çok Yaşlı Hissediyor Galiba 😁
W
#26
Kuzen , Hatay/Dörtyol'da bizimle kalırken(askeri lojmanlar-sobalı) bayaa bir toplamıştık , bir sabah kalktığımızda o ünlü poşetimizin ortalıkta olmadığını gördük , annem hepsini sobaya atmıştı...Ondan sonra el sürmedim bir daha 😁 ...(Yaş 6-7)
W
Wajuka ⭐ 17y
#27
Kimde çok taso varsa mahallenin efendisi gibi birşey olurdu 😆
W
Weird Thoughts OP ⭐ 17y
#28
Kimde çok taso varsa mahallenin efendisi gibi birşey olurdu 😆

🤝 😆
B
#29
ne oynardım taso artık serı yapıodum her pokemondan bitane ayırıodum köşeye :d
|
|SicknesS| ⭐ 17y
#30
Ya O Günler ne Güzeldi , Ben 6 Yaşındayken oynuyordum Yenilince ağlıyordum , Anneme Söylüyordum Tasolarımı Geri Veriyorlardı 😄 😁


hahaha 😁 😁 Sen Yenilmezsin 😜 🎅
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#31
Bunlar için millet okulda birbirine girerdi. 😆 😁


hahaha 😁

cidden çok güzel günlerdi birgün arkadaşımın 50 tasosunu keydiğimi hatırlıyorum, o gün sevinçten uçuyodum keydimmm keydimm diye :D

O kadar cok anlamı vardıki yenmenin
Keydim
köktüm
kaptım
keptim
Daha birsürü ^^
W
Weird Thoughts OP ⭐ 17y
#32
Bunlar için millet okulda birbirine girerdi. 😆 😁


hahaha 😁

cidden çok güzel günlerdi birgün arkadaşımın 50 tasosunu keydiğimi hatırlıyorum, o gün sevinçten uçuyodum keydimmm keydimm diye :D

O kadar cok anlamı vardıki yenmenin
Keydim
köktüm
kaptım
keptim
Daha birsürü ^^

üttüm
ütüldüm 😆
D
destiny ⭐ 18y
#33
wuuuu o zamanlar hatırlatmayın yahu, köklerdim alayını birde arkadaşım Truth varya ona sakın tasoyla yaklaşmayın 100 le gelir 0 çıkarsınız valla ahahhaha. 😆
W
Weird Thoughts OP ⭐ 17y
#34
wuuuu o zamanlar hatırlatmayın yahu, köklerdim alayını birde arkadaşım Truth varya ona sakın tasoyla yaklaşmayın 100 le gelir 0 çıkarsınız valla ahahhaha. 😆

ahahaha 😆
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#35
😁
O
#36
@Weird
Evet üttüm,uttum diyorduk burda da 🍺
R
Relax ⭐ 17y
#37
harbiden bendede vardı baya bi eskiden 😊
I
Intensify ⭐ 18y
#38
evet çok güzeldi önceden ah ah
T
TheCombo ⭐ 19y
#39
Bende Eş çıkmıştı 60 tasoya karşılık vermemiştim 80 dediler 100 oldu kabul etmedim:D sonra 1 gün sonra nazar deydi kırıldı çok ağlamıstım
W
Weird Thoughts OP ⭐ 17y
#40
Bende Eş çıkmıştı 60 tasoya karşılık vermemiştim 80 dediler 100 oldu kabul etmedim:D sonra 1 gün sonra nazar deydi kırıldı çok ağlamıstım

😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: