abim tum tasolarımı üterdi bnde onun tasloarını gece calardm sora bni doverdi 😈
Ne gzl gunlerdi 😊
Bizim Zamanımızda Tasolar Vardı ^^
· 51 Replies · 2.8K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
_
__ScorPioN__
⭐ 18y
Ayrıca bu tasolar yüzünden ayrı bil türemiştir 😄 Keymek Kepmek Kökmek 😁
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Poşetle dolaşıyordum.^^ :P
Bende çuvalla 😜 Nedense mahalledeki tasoları hep ben kazanırdım,diğer mahallelerede giderdim sonuç yine aynı,ben kazandım 😎
Ya O Günler ne Güzeldi , Ben 6 Yaşındayken oynuyordum Yenilince ağlıyordum , Anneme Söylüyordum Tasolarımı Geri Veriyorlardı 😄 😁
İnsanlar Kendilerini Bir Sure Sonra Çok Yaşlı Hissediyor Galiba 😁
W
Winterspring
⭐ 18y
Kuzen , Hatay/Dörtyol'da bizimle kalırken(askeri lojmanlar-sobalı) bayaa bir toplamıştık , bir sabah kalktığımızda o ünlü poşetimizin ortalıkta olmadığını gördük , annem hepsini sobaya atmıştı...Ondan sonra el sürmedim bir daha 😁 ...(Yaş 6-7)
Kimde çok taso varsa mahallenin efendisi gibi birşey olurdu 😆
Kimde çok taso varsa mahallenin efendisi gibi birşey olurdu 😆
🤝 😆
B
Black Raven
⭐ 17y
ne oynardım taso artık serı yapıodum her pokemondan bitane ayırıodum köşeye :d
|
|SicknesS|
⭐ 17y
Ya O Günler ne Güzeldi , Ben 6 Yaşındayken oynuyordum Yenilince ağlıyordum , Anneme Söylüyordum Tasolarımı Geri Veriyorlardı 😄 😁
hahaha 😁 😁 Sen Yenilmezsin 😜 🎅
Bunlar için millet okulda birbirine girerdi. 😆 😁
hahaha 😁
cidden çok güzel günlerdi birgün arkadaşımın 50 tasosunu keydiğimi hatırlıyorum, o gün sevinçten uçuyodum keydimmm keydimm diye :D
O kadar cok anlamı vardıki yenmenin
Keydim
köktüm
kaptım
keptim
Daha birsürü ^^
Bunlar için millet okulda birbirine girerdi. 😆 😁
hahaha 😁
cidden çok güzel günlerdi birgün arkadaşımın 50 tasosunu keydiğimi hatırlıyorum, o gün sevinçten uçuyodum keydimmm keydimm diye :D
O kadar cok anlamı vardıki yenmenin
Keydim
köktüm
kaptım
keptim
Daha birsürü ^^
üttüm
ütüldüm 😆
wuuuu o zamanlar hatırlatmayın yahu, köklerdim alayını birde arkadaşım Truth varya ona sakın tasoyla yaklaşmayın 100 le gelir 0 çıkarsınız valla ahahhaha. 😆
wuuuu o zamanlar hatırlatmayın yahu, köklerdim alayını birde arkadaşım Truth varya ona sakın tasoyla yaklaşmayın 100 le gelir 0 çıkarsınız valla ahahhaha. 😆
ahahaha 😆
NoMoreLove
⭐ 18y
😁
O
Optimus Prime
⭐ 18y
@Weird
Evet üttüm,uttum diyorduk burda da 🍺
Evet üttüm,uttum diyorduk burda da 🍺
harbiden bendede vardı baya bi eskiden 😊
evet çok güzeldi önceden ah ah
Bende Eş çıkmıştı 60 tasoya karşılık vermemiştim 80 dediler 100 oldu kabul etmedim:D sonra 1 gün sonra nazar deydi kırıldı çok ağlamıstım
Bende Eş çıkmıştı 60 tasoya karşılık vermemiştim 80 dediler 100 oldu kabul etmedim:D sonra 1 gün sonra nazar deydi kırıldı çok ağlamıstım
😆
Log in to write a reply.
Log In