Poşetle dolaşıyordum.^^ :P
zuha 😄 aynen 1000'den fazla vardı azmı kavga etmedik bunlar için
Poşetle dolaşıyordum.^^ :P
Hergün mahalle turnuvalarında ( 😆 ) bi torba kazanırdım hergün babam sobaya atardı. ^^
Hergün mahalle turnuvalarında ( 😆 ) bi torba kazanırdım hergün babam sobaya atardı. ^^
seninkisi ekmek parası gibi bir şey olmuş yakacak getiriyor eve çalışarak xD
Hergün mahalle turnuvalarında ( 😆 ) bi torba kazanırdım hergün babam sobaya atardı. ^^
seninkisi ekmek parası gibi bir şey olmuş yakacak getiriyor eve çalışarak xD
Sorma ya koskoca 1 günlük emeğim gözlerimin önünde zayi oluyordu. Babamla akşam küser sabah barışırdım oynamamaya söz verirdim ama hep oynardım. Mahalleli bıkmıştı benden. 😜 💃
Log in to write a reply.
Log In