Icerige atla
Extraloob

Bizim Zamanımızda Tasolar Vardı ^^

· 51 Replies · 2.8K views · Page 3 / 3
Replies
P
Prisoners ⭐ 18y
#41
Poşetle dolaşıyordum.^^ :P


zuha 😄 aynen 1000'den fazla vardı azmı kavga etmedik bunlar için
_
#42
Bendede bi sürü vardı bunlardan okuldan eve gelirken bi bakarım millet sağa sola kaldırıma oturmuş taso,beyblade oynardı.Bende izlerdim ara sıra oynarlar yenenin karşına otururdum (bu arada bi tane daha şey var "kökmek") ara sıra kazanır ara sıra kaybederdim.Hep oynardık mahallede sonra havalar soğudu dışarı çıkamadık bende koleksiyon yaptım bi poşet dolusu var hâlâ kaç senedir saklıyorum onları.Hele birde şu tasolar için okulda kavga eden edene.Birde beyblade oynarken mutfaktan tepsi alırdık evin içinde oynardık
B
#43
Kardeşim oynardı.Parasını cipslere yatırırdı tasolar için.Parası bitince benim paraları araklardı.Bunu öğrenince birgün aldım poşetini çocuklara seslendim 6. kattan hepsi sıraya geçti tasoları 3er 5er atardım (kapış-kapan) 😁 birbirini eziyorlardı.Büyüklerden şikatet gelince girerdim içeri.Bu sefer eve çıkarlardı abi taso versene plssss 😈
K
Kobe ⭐ 19y
#44
amma oynardık genelde herkesin bi oynamalık bir de kolleksiyonu olurudu 😁 benim hala bir yerlerde taso beyblade kolleksiyonlarım olması lazım
X
XER0 ⭐ 19y
#45
Koleksiyonumu annem çöpe gönderdiydi hiç unutmam lol 😆
X
Xplosive ⭐ 17y
#46
Hergün mahalle turnuvalarında ( 😆 ) bi torba kazanırdım hergün babam sobaya atardı. ^^
K
Kobe ⭐ 19y
#47
Hergün mahalle turnuvalarında ( 😆 ) bi torba kazanırdım hergün babam sobaya atardı. ^^

seninkisi ekmek parası gibi bir şey olmuş yakacak getiriyor eve çalışarak xD
X
Xplosive ⭐ 17y
#48
Hergün mahalle turnuvalarında ( 😆 ) bi torba kazanırdım hergün babam sobaya atardı. ^^

seninkisi ekmek parası gibi bir şey olmuş yakacak getiriyor eve çalışarak xD

Sorma ya koskoca 1 günlük emeğim gözlerimin önünde zayi oluyordu. Babamla akşam küser sabah barışırdım oynamamaya söz verirdim ama hep oynardım. Mahalleli bıkmıştı benden. 😜 💃
X
XER0 ⭐ 19y
#49
Hergün mahalle turnuvalarında ( 😆 ) bi torba kazanırdım hergün babam sobaya atardı. ^^

seninkisi ekmek parası gibi bir şey olmuş yakacak getiriyor eve çalışarak xD

Sorma ya koskoca 1 günlük emeğim gözlerimin önünde zayi oluyordu. Babamla akşam küser sabah barışırdım oynamamaya söz verirdim ama hep oynardım. Mahalleli bıkmıştı benden. 😜 💃



💃 😆

Keşke bir tane bulabilsem onlardan bea, hiç mi annesinden babasından saklayıp günümüze kurtarabilen yok 😜
K
Kobe ⭐ 19y
#50
bende olması lazım ama arşivimi açmak zor geliyor gündüz gözüyle bakmak lazım ^^
O
#51
Bendede en son bir torba vardı,bakıyım bugün 🎭

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: