Ark. burası dünya mı ??? 😄 (beni beklersin artıkın) 😄
Bizim Evin Önü xD
· 54 Replies · 4.6K views 0 reading · Page 3 / 3
Replies
süper manzara hacım:D
Güzelmiş
up 😁
for what 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Bro niye uplıyosun konuyu 😄
hedef : 3k 😁
Bari bizde post kasalım ozaman burda 😄
Biraz devrik bir cümle oldu sanırım
Biraz devrik bir cümle oldu sanırım
Bari bizde post kasalım ozaman burda 😄
Biraz devrik bir cümle oldu sanırım
Kasmayın post. 😆
resimler hoş olmuş
koca denizlide deniz yok ki bizde denizin resmini çekip koyalım :D
hmm hemşerim pamukkale var ya ver honaz al karcı 😊 heehe
al buda bizim ev birinci sınıf kerpiçten :)hehe

Maserati evin harika olmalı
ama Proleterin eviyle karşılaştırılamaz 😄
ama Proleterin eviyle karşılaştırılamaz 😄
resimler hoş olmuş
koca denizlide deniz yok ki bizde denizin resmini çekip koyalım :D
hmm hemşerim pamukkale var ya ver honaz al karcı 😊 heehe
al buda bizim ev birinci sınıf kerpiçten :)hehe
haha doru bk hemşerim 😄
biz de bekilli tarafından olduğumuz için bizim yöreden de bunları koyayım
şarap festivali resimlerini bulabilirsem onlarıda koyarım 🤤



C
Che Guevara
⭐ 18y
Bu da benim okuldan

İngiltere kraliçesi ve Cumhurbaşkanı okulumuzu ziyarette

100. Yıl yüzüğümüz


İngiltere kraliçesi ve Cumhurbaşkanı okulumuzu ziyarette

100. Yıl yüzüğümüz

Log in to write a reply.
Log In