resimler hoş olmuş
koca denizlide deniz yok ki bizde denizin resmini çekip koyalım :D
aynen yhaaa bizim manzaramız kıbrısşehitler caddesi orda da agresif sürücülerden başka bişi yoq:)
resimler hoş olmuş
koca denizlide deniz yok ki bizde denizin resmini çekip koyalım :D
buralara kar yağdı,heryer bembeyaz.her çekilen kare ayrı bir dünya gibi (: bugün çekip paylaşayım sizlerle.
harika resimler Maserati :P
buralara kar yağdı,heryer bembeyaz.her çekilen kare ayrı bir dünya gibi (: bugün çekip paylaşayım sizlerle.
harika resimler Maserati :P
hadi nerede fotolar şu bembeyaz örtüyle biz istanbulluları buluştur pls :P

Tam istediğim gibi oldu 😜
Tam istediğim gibi oldu 😜
Log in to write a reply.
Log In