Bişi Sorcam?
Ben Burda Bende Varım Demessem Gerçekten Extraloob Üyesi Olmuyormuyum ?
Kolpamı Oluyorum (: 🙄
Yoo sadece hafif bi kontrol amaçlı bi konu açtım... düşüğnsene burdaki tüm kişiler bir pkniğe gitsek 😊 nasılolur ama ???
Hahaha :D
Bence herkesin bu topic'e gelmesini beklemektense sen kendin sitedeki aktifleri belirlesen.Herkes bu topic'e uğramayabilir. 👍
Bence Hiç Uğraşmasın. Gereksiz Bi Uğraş 😁